Hi all,
Eerst, ik verontschuldig mij als er fouten zijn, omdat nederlands mijn moederstaal niet is. Ik heb moeite met het schrijven, niet zo veel met het lezen.
Ok, ik heb bijna alle berichten gelezen qua Telenet DVB-C versleuteling enz, maar er zijn sommige vragen dat ik welden stelen.
Sommige jaaren geleden, wanneer analogische signalen bestonden, in Vilvoorde, als men de teledistributie betaalde, had men toegang tot 30 kanalen, ongecrypteerd. Dat hebben we circa 2008 ermee gestopdt. Nu, vraag me ik af, als je alleen voor de teledistributie betaalt, waartoe heb ik toegang?
Daarnast, er was sprake van een vrije keuze van hardware sommige maanden geleden, en ook en artikel dat Telenet heeft een test gedaan met CI modules. Ik heb sinds daarover niets gelezen. Heb ik iets gemist?
Ik heb TV Vlaanderen en TeleSAT overwogen, als ik alvast van sateliet TV beschikt (TNTSAT + Freesat), ook DVB-T voor de RTBF+VRT, maar deze geef me alleen franstalige kanalen, of vlaamse, maar niet beide, helaas.
Bedankt,
NWW.
Sommige vragen
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
•Eén+NWW schreef:Nu, vraag me ik af, als je alleen voor de teledistributie betaalt, waartoe heb ik toegang?
•Canvas+
•Nick Toons (op de Extreme Sports zender)
•CNN
•BBC World
•Arte
•CNBC
•TVE
•France 3
Officieel is hier nog niets over gecommuniceerd...NWW schreef:Daarnast, er was sprake van een vrije keuze van hardware sommige maanden geleden, en ook en artikel dat Telenet heeft een test gedaan met CI modules. Ik heb sinds daarover niets gelezen. Heb ik iets gemist?
-
- Deel van't meubilair
Sorry... iets te snel Copy & Paste... maar inderdaad de HD versies kan je ook bekijken.
peve, dat is wat is spijtig. Als jij digitaal wilt kijken, moet jij een box huren, en een abonement betalen. Ik heb geen probleem met betalen, als wat ik betaalt is premium kanalen. Maar voor de historische kanalen, dat vind ik jammer.
-
- Deel van't meubilair
Tja, bij Belgacom moet je ook een decoder huren/kopen, bij TV Vlaanderen moet je ook een decoder kopen, ... dus op zich is er weinig verschil.
Niet bij TVVlaanderen/Telesat. Jij kunt een smartcard aanschaffen, en de kaart in een TV/satbox/HTPC insteken. Dat is de enige voordel van TV Vlaanderen, maar het is ook duurder, en heeft alleen de vlaamse kanalen (of de waalse voor Telesat), terwijl Telenet heeft beide (en als jij al een klant bent, is het goedkoper)
-
- Deel van't meubilair
En dat is geen decoder of wat ? Er gratis lijkt het mij al evenmin !NWW schreef:Jij kunt een smartcard aanschaffen, en de kaart in een TV/satbox/HTPC insteken.
Het enige wat in de buurt komt is een TV (als daar een DVB-S tuner in zit)... maar dan heb je ook geen opnames.
Ja, dat bedoelde ik. Maar het is toch beter dan geen keuze. Als men wilt geen extra box, en heeft en goeie TV met ingebouwd tuners, waarom kan hij niet deze gebruiken?
Laatst gewijzigd door TiTanium 05 dec 2012, 19:58, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Fullquote: Indien u op de laatste post wil antwoorden moet je deze niet volledig overnemen.
Reden: Fullquote: Indien u op de laatste post wil antwoorden moet je deze niet volledig overnemen.