selder schreef:Van Belgacom/Proximus uit was het toch ook veel simpeler geweest om van in het begin te zeggen "het komt er binnenkort aan" ipv van die halve informatie te verspreiden? De laatste info "het komt er in januari aan" is ook nergens te lezen op de website van Belgacom/Proximus. We leven toch in 2012, alles gaat nu gewoon véél sneller.
Omdat het bericht achteraf niet bleek te kloppen denk ik. Als ze het op hun site zetten dan krijgen ze achteraf nog wat meer op hun dak als het dan niet blijkt te kloppen. Men heeft gecommuniceerd dat Apple het moet activeren en zolang ze geen ander officieel nieuws hebben kunnen ze beter niks anders communiceren want het zal tegen hen gebruikt worden achteraf.
Die tweet van januari was onbevestigd, waarschijnlijk eerder een werknemer die een al dan niet foute conclusie trok uit het zinnetje "LTE now works with several European and American carriers" in de release notes voor IOS6.1
JanVdE schreef:Zoals anderen al zeiden kan het ook om buitenlanders gaan die van het proximus netwerk gebruik maken bij hun bezoek aan België?
Dat die 6.1 maar snel uit beta komt alleszins als het werkt.
Zeker van? Want ik las eerder dat iemand die met een Proximus sim naar het buitenland gaat en daar gaat roamen op een netwerk dat ondersteund is wel op 4G kan, dat zou willen zeggen dat dus de settings gebruikt worden van het netwerk waarmee je verbinding maakt en dus zou een roaming device op het Proximus netwerk evengoed geen 4G kunnen krijgen. Of ben ik hier mis in?