Gratis iphone voor nieuwe klanten?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Voyager
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jun 2007, 18:29
Bedankt: 1 keer

Gisteren kreeg ik een promo folder waarin telenet een gratis iphone belooft als je klant wordt.

In hoeverre is deze promo betrouwbaar, maw waar zit het addertje onder het gras want ik zie een resem onduidelijke voorwaarden.

Van de telenet website:
Hoe krijgt u uw iPhone?

Om de iPhone aan 1 euro te kunnen afhalen bestelt u dus (online) de Fibernet Shake of Fibernet XL Shake met drie diensten en King of Kong.
Wanneer de onderstaande formaliteiten vervuld zijn, ontvangt u een voucher, waarmee u uw iPhone kan gaan afhalen:
Uw Telenet King of Kong product moet geactiveerd zijn
Uw Telenet Fibernet (of Fibernet XL) Shake dient geïnstalleerd te zijn voor 1/2/2013 en
Uw eerste aanrekening voor alle diensten dient betaald te zijn
De iPhone dient afgehaald te worden uiterlijk op 30/4/2013 bij de Telenet winkel vermeld op uw voucher.
Hoe kan je het gsm abonement activeren als je nog geen iphone hebt?

Als telenet laat is met de installatie grijp je naast de promotie?

Wanneer moet die "aanrekening" voor alle diensten dan betaald worden, toch pas als alles geactiveerd is hoop ik?

Daarnaast is er nog een beperkte voorraad voor deze promotie, als alles een beetje uitloopt en de voorraad is op, grijp je nog naast een iphone?

Tevens kan ik nergens vinden voor hoelang je klant dient te blijven.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Is het een iPhone 5 of een 4S ?

EDIT
Is dus een 4S
http://telenet.be/3633/nl/thuis/shakes/ ... we-klanten
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Voyager
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jun 2007, 18:29
Bedankt: 1 keer

Het is een 4S, wit of zwart naargelang de voorraad.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Lijkt me te goed om waar te zijn
The eternal and true pessimist :D
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

en toch is het waar. Deze week krijg ik mijn bon om mijn iphone 4s af te halenbij belcompany voor 1 euro. Geen enkele contractuele verplichtingen :lol:
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Zolang de voorraad strekt ... :D
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Maar ge moet wel het duurste abonnement nemen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

helemaal niet hoor. De fibershake 60 en een gewone king 15 is voldoende. En in principe kan ik zelfs volgende maand al mijn king opzeggen en binnen zes maanden de fibershake. Alhoewel ik dat niet van plan ben want ik ben eerlijk gezegd wel tevreden met Telenet
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Na 6 maanden zal je met de goedkoopste formule (85,15 euro * 6) + 50 euro = 560,90 euro betaald hebben en is de iPhone 4S van jou. Daarna ben je volgens de nieuwe telecomwet vrij om klant te blijven of om onmiddellijk kosteloos op te zeggen.

Het addertje onder het gras is dat je de voucher mogelijks pas enkele maanden na de installatie krijgt en dat je niet op voorhand weet of je bij de eerste 4000 'gelukkigen' bent.
aanbod beperkt tot 4.000 stuks
Je eerste aanrekening voor alle diensten dient betaald te zijn
Telenet heeft 30 dagen tijd om te komen installeren (weinig installateurs beschikbaar tijdens eindejaarsperiode) daarna hebben ze 30 dagen om de eerste aanrekening op te sturen, daarna heb je 21 dagen tijd om te betalen, daarna heeft Telenet opnieuw 30 dagen tijd om de voucher op te sturen.
Als je vandaag bestelt en als Telenet alles zeer traag verwerkt, dan krijg je de voucher in het slechtste geval pas rond 15 maart 2013.

Deze actie is dus gewoon een opruimactie om den overschot van de iPhone 4S'en kwijt te geraken. Dit past trouwens perfect in de uitgelekte roadmap van Apple: volgens geruchten is de iPhone 5S momenteel reeds in proefproductie en komt deze in maart 2013 op de Belgische markt.

Het is dus zeer goed mogelijk dat jij eind maart 2013 in de Telenet-shop een iPhone 4S mag gaan halen terwijl de iPhone 5 en de gloednieuwe iPhone 5S ook te verkrijgen zijn. Op dat moment zal dit aanbod helemaal niet zo mooi meer lijken.
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

raf1 schreef:Na 6 maanden zal je met de goedkoopste formule (85,15 euro * 6) + 50 euro = 560,90 euro betaald hebben en is de iPhone 4S van jou. Daarna ben je volgens de nieuwe telecomwet vrij om klant te blijven of om onmiddellijk kosteloos op te zeggen.

Het addertje onder het gras is dat je de voucher mogelijks pas enkele maanden na de installatie krijgt en dat je niet op voorhand weet of je bij de eerste 4000 'gelukkigen' bent.
2 dagen na mijn installatie kon ik mijn aanrekening al raadplegen via mijn telenet en heb meteen de betaling gedaan, de week er op zat er reeds een brief van telenet in de bus waarin staat dat ik BINNEN DE ACHT DAGEN een voucher in de brievenbus krijg om de iphone te gaan ophalen voor 1 euro.
Telenet heeft 30 dagen tijd om te komen installeren (weinig installateurs beschikbaar tijdens eindejaarsperiode) daarna hebben ze 30 dagen om de eerste aanrekening op te sturen, daarna heb je 21 dagen tijd om te betalen, daarna heeft Telenet opnieuw 30 dagen tijd om de voucher op te sturen.
Als je vandaag bestelt en als Telenet alles zeer traag verwerkt, dan krijg je de voucher in het slechtste geval pas rond 15 maart 2013.
Woensdag 12/11 besteld, maandag 17/11 geinstalleerd, Woensdag 19/11 betaald en de week erop zat er een brief in de bus van telenet met de aankondiging dat de voucher op komst is. De eerste factuur kreeg ik trouwens op dezelfde dag als de voucher.
Dus als ze willen kan het vlug gaan, hé

Als als die iphone 4S slechts overschot is, dan ben ik daar toch heel tevreden mee :wink:
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Als ze willen kan het inderdaad vlug gaan, ik heb gewoon even het worst case scenario geschetst. :-)
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

'k verschiet ervan dat je er mee kan lachen.....
Ik vraag me af waarom iemand dit in twijfel trekt ?
Of het een goed aanbod is tot daar aan toe, maar dat telenet je een iphone gaat leveren bij aanschaf van tripleplay +gsm abbo is toch duidelijk genoeg...
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

raf1 schreef:Als ze willen kan het inderdaad vlug gaan, ik heb gewoon even het worst case scenario geschetst. :-)
Dat doe je nu net te veel. Meestal heb je principieel gelijk, maar als je de deksel op je neus krijgt, krijg je deze onzinnige post. Je kan het gewoon niet nalaten om ze op alle punten af te breken of proberen af te breken, persoonlijke vete?

Vind het nog best een plezante actie, die telefoon heb je in handen en kan je houden. Een tijdelijke promotie met kortingen is misschien handig, maar daar kan je geen toptelefoon mee kopen.
Bij de ene een TV, bij de andere een telefoon. Wie bied meer? :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

ik zal precies eens wat meer moeten provider-hoppen, want bestaande klanten blijven in de kou staan.
En zeg nu niet dat die loterij voor bestaande klanten een leuk aanbod is.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Moesten er mee zo denken, dat ze beter is een keer meer veranderen, zouden ze misschien wel eens wat meer moeite doen. Maar ik hoor heel veel:"'t macheert toch waarom zou ik dan veranderen". Daar gaan ze van uit dat +/- 60~70% blijft.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

raf1 schreef:Deze actie is dus gewoon een opruimactie om den overschot van de iPhone 4S'en kwijt te geraken.
Als het zo een overschot is, vraag ik me af waarom Apple ze nog altijd list met een prijs van €599. Zo een overschot zal het dus wel niet zijn, want moesten ze ze verkopen voor pakweg €499, verkopen ze gegarandeerd als zoete broodjes.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

aan 499 zouden ze inderdaad beter verkopen dan aan 599 maar zolang er zotten zijn 599 betalen, waarom laten zakken naar 499?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Uiteraard, en dat is het wat ik ook bedoel: dat de uitleg van raf1 geen steek houdt, want er is gewoon helemaal geen probleem om 'den overschot kwijt te geraken' aangezien ze nog gewoon goed verkocht worden/blijven.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Wat mij opvalt : men spreekt eerst over een gratis iphone (zie topictitel) en pas dan over de €1?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
jean-pierre
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 okt 2012, 05:18
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Afgelopen vrijdag zat de Telenet folder in de bus.
Cadeau:Een iPhone 4S als je all-in klant wordt. Da's goe zot!
Al klant? Kijk binnenin!
599 euro doorgehaald.Krijg hem voor 1 euro.
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

FF een update.

Vorige week maandag zat de voucher van telenet in de bus waarmee ik bij Belcompany een iphone 4s kon ophalen voor 1 euro :-D

Daar moest ik gewoon die ene euro betalen en de voucher afgeven, that's it. Geen contract, geen voorwaarden, niets.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

en da gelooft gij ? :)

de voorwaarden en het contract heb je al getekend / akkoord mee verklaard nog voordat je in die winkel bent binnengestapt.
die zitten namelijk samen in de bestelling van je internet contract :)
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Helemaal geen voorwaarden, 100% zeker !!! Mijn zoon werkt in een telenet-service center, dus die kan ik wel vertrouwen, zeker :wink:
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

ik zou mijn eigen moeder nog niet vertrouwen als die in een winkel zou werken :)

er zijn ALTIJD voorwaarden aan een 'gratis' gsm.
geloof je me niet? zeg dan morgen eens je contract op, wedden dat je de factuur krijgt voor de gsm?
en daar ben IK 100% zeker van.

wedden dat je de voorwaardes niet gelezen hebt bij het aangaan van je abbonement ? :)

EDIT: gevonden op http://klantenservice.telenet.be/conten ... oe-kan-dat
Wat met die 24 maanden?

Wil je eerder weg? Dat kan. Je betaalt geen opzegvergoeding, alleen de restwaarde van je toestel
Restwaarde = waarde gsm/24 maanden x aantal resterende maanden
Hoe langer je je toestel hebt, hoe lager de restwaarde
Na 24 maanden: het toestel is gewoon van jou en je kiest opnieuw je klantenvoordeel
Minder betalen voor je abonnement
Een van de nieuwste smartphones
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

1€ / 24 maanden = 0.041666 € / maand.
Niet slecht ...
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Splitter schreef:ik zou mijn eigen moeder nog niet vertrouwen als die in een winkel zou werken :)

er zijn ALTIJD voorwaarden aan een 'gratis' gsm.
geloof je me niet? zeg dan morgen eens je contract op, wedden dat je de factuur krijgt voor de gsm?
en daar ben IK 100% zeker van.

wedden dat je de voorwaardes niet gelezen hebt bij het aangaan van je abbonement ? :)

EDIT: gevonden op http://klantenservice.telenet.be/conten ... oe-kan-dat
Wat met die 24 maanden?

Wil je eerder weg? Dat kan. Je betaalt geen opzegvergoeding, alleen de restwaarde van je toestel
Restwaarde = waarde gsm/24 maanden x aantal resterende maanden
Hoe langer je je toestel hebt, hoe lager de restwaarde
Na 24 maanden: het toestel is gewoon van jou en je kiest opnieuw je klantenvoordeel
Minder betalen voor je abonnement
Een van de nieuwste smartphones

Die restwaarde is enkel van toepassing op mobiele abonnementen, niet op de pack. Die iphone was een tijdelijke aanbieding.
Maar geloof er het jouwe van, ik weet beter en heb er een goedkope telefoon bij :wink:
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Telenet zal toch niet die iphones van Mobi* hebben gepikt zeker! (en ze dan voortverkopen aan 1 eur) :)

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/r ... val_iPhone
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

lol fryelectro :)
ook een manier natuurlijk :p

trimble: sja, ik geloof niet veel van telenet hun 1 euro en geen voorwaardes dingen.
ze zijn een held in voorwaardes verstoppen (er zijn, zelfs nu, nog ettelijke mensen die vergeten dat je kabelabbo moet betalen)

maar indien het wel zo is, veel plezier ermee dan :)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

En toch is het zo (ZM), was een actie tot 12dec (veels te veel succes mee gehad):
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Ik hoop ook de onze nog te krijgen. We hebben een dikke maand geleden ook voor alles naar telenet gestapt, en nu pas het eerste factuur gekregen. Dus nu maar hopen dat die 4000 stuks er nog niet door heen zijn.
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

je moest slim zijn en de factuur betalen vanaf dat hij online beschikbaar was, dat scheelde een week :wink:
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

factuur is pas online beschikbaar. Heb nog altijd geen papieren factuur thuis gekregen. Ze kunnen toch zorgen dat ik er nog 1 krijg. Anders hangt er een dikke strontvlieg aan de lamp.
evertvdb
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 nov 2009, 18:23

Ik ben er toch ook benieuwd naar, volgens mij liep de actie tot eind december(?) en is een paar dagen geleden offline gehaald denk ik. Misschien is dit omdat ze op dat ogenblik de 4000 gehaald hebben?

Ik hoop in ieder geval dat ik dat ik er nog bij ben.
Cubbus
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 dec 2012, 12:03

Ze gebruiken bij Telenet smerige technieken, toen ik via Facebook vroeg wanneer men wist of je bij de eerste 4000 was vroegen ze je gegevens en gingen ze eens kijken, die medewerker zei me: de actie is uitgeput op 12 december en jij deed de aanvraag op 13 december. Zever! Ik heb e-mails van de bevestiging van aanvraag op 11 december gekregen!
Maandag 17 december bel ik hun op: 80 minuten heeft dit (gesprek kun je het niet noemen meer dan 65 minuten was het een muziekje) geduurd...
Allereerst werd ik door de eerste persoon afgedaan als leugenaar, dit kan niet in ons systeem staat 13 december etcetc. Ik vroeg haar hoe ik dan e-mails kan hebben van 11 december ter bevestiging van aanvraag maar daar kon ze niet op antwoorden. Dan heeft ze mij maar doorverbonden met iemand, opnieuw na lang wachten iemand aan de lijn gehad ook hij kon niets voor me doen en heeft me door verbonden.
De volgende persoon die kon wel zien dat ik de aanvraag op 11 december had gedaan en dus recht zou hebben op de iPhone, maar hijzelf kon hier niets over beslissen en ging overleggen met zijn overste, beiden gaven ze mij gelijk, dat ik inderdaad recht heb op de iPhone, hij ging dit toevoegen aan het dossier en ik zou in de loop van de week antwoord krijgen... Helaas, toen ik vorige week terugbelde (deze keer "slechts" 20 minuten aan de telefoon gehangen) zei de persoon dat er in het dossier niets te zien was en ging opnieuw een "aanvraag" indienen ik zou normaal binnen de 48uur een e-mail ontvangen, deze 48u zijn dan ook weer verstreken (nee ik reken het weekend niet mee!).

Deze praktijken van Telenet lijken mij dan ook gewoon bedrog! Ik krijg bevestiging dat de actie op 12/12/12 uitgeput was en heb een bevestigingsmail dat ik op 11/12/12 de bestelling heb geplaatst en dus recht heb op de iPhone, morgen ga ik opnieuw bellen en voor de zoveelste keer aan de zoveelste persoon het verhaal doen... Het enige wat ik verwacht is dat ik bevestiging krijg van hetgene waar ik volgens hun reclame + datums van hun eigen (verschillende) medewerkers recht op heb.
Is de administratie daar zo'n ramp? De ene persoon zegt dat ik pas op 13/12/12 de aanvraag doe en de andere persoon kan zien dat ik inderdaad de aanvraag op 11/12/12 heb gedaan.

Heeft er iemand misschien een telefoon nummer (niet de klantendienst waar men je keer op keer doorverbindt met mensen die je niet kunnen helpen, eventueel via pm) van Telenet waar ik terecht kan? Ik hoop dat iemand van Telenet hier ook meeleest en na dit verhaal mij wel (degelijk) wil helpen.
Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Modbreak:
Knip, geen mailadresjes op het forum gooien aub!
crezzeke225
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 nov 2012, 15:47
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 24 keer

Mr.T schreef:ik zal precies eens wat meer moeten provider-hoppen, want bestaande klanten blijven in de kou staan.
En zeg nu niet dat die loterij voor bestaande klanten een leuk aanbod is.
vergeet niet dat de bestaande klanten modemswaps kregen, gratis digicorder upgrade en installatie kosten , en de promo's die heel int begin kreeg
Internet - Fibernet
Telefonie - Freephone europe
Televisie - Telenet digital tv
Mobile - Telenet King


Afbeelding
Cubbus
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 dec 2012, 12:03

Bedankt reeds voor de mensen die een PM hebben gestuurd, ik kan momenteel wel niet antwoorden (kan geen pm's sturen), ik heb dus gemaild naar het e-mail adres die me gegeven is en heb zondag antwoord gekregen dat hij er mensen ging naar laten kijken. Wanneer ik er iets van hoor laat ik het wel weten, alvast bedankt!
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

crezzeke225 schreef:
Mr.T schreef:ik zal precies eens wat meer moeten provider-hoppen, want bestaande klanten blijven in de kou staan.
En zeg nu niet dat die loterij voor bestaande klanten een leuk aanbod is.
vergeet niet dat de bestaande klanten modemswaps kregen, gratis digicorder upgrade en installatie kosten , en de promo's die heel int begin kreeg
GRATIS digicorderupdate? my *ss, ik heb er 50€ voor hun zogenaamde administratiekost vorig jaar moete betale ....
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Kuch, niemand die intekent op die promo heeft automatisch recht op die iPhone. Dit lijkt heel goed op een loterij en ik heb dan ook op voorhand het 'worst case scenario' geschetst:
raf1 schreef:Het addertje onder het gras is dat je de voucher mogelijks pas enkele maanden na de installatie krijgt en dat je niet op voorhand weet of je bij de eerste 4000 'gelukkigen' bent.
bron: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 78#p463531

Als je naar de rechtbank stapt, kan je deze actie misschien laten veroordelen als "lokvogelpraktijk", dit is een illegale praktijk waarbij de onderneming massaal reclame blijft maken terwijl de voorraad reeds is uitgeput of er onvoldoende stuks (vb. slechts 4000) ter beschikking worden gesteld. Kijk maar eens naar de Lidl-zaak: http://www.standaard.be/artikel/detail. ... d=4N34U76V
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

raf1 schreef:Kuch, niemand die intekent op die promo heeft automatisch recht op die iPhone. Dit lijkt heel goed op een loterij en ik heb dan ook op voorhand het 'worst case scenario' geschetst:
Splitter schreef: trimble: sja, ik geloof niet veel van telenet hun 1 euro en geen voorwaardes dingen.
ze zijn een held in voorwaardes verstoppen (er zijn, zelfs nu, nog ettelijke mensen die vergeten dat je kabelabbo moet betalen)
et voila :)
net zoals ik zeg: "geen voorwaardes" kent TN niet, hier is het dus zoals raf zei eerder een loterij dan een gsm zonder voorwaarden.
ik ben al lang genoeg belg om te weten dat niks hier gratis en zonder voorwaardes is :p
(al kunnen er gelukkigen zijn die hem hebben en ermee weg zijn, er zijn er tal van anderen die niks hebben)

btw: raf, ook "den aldi" is goed in zo'n niet-genoeg-op-voorraad-hebben gedoe.
ooit eens een 2x4gb microsd kaartje bij hun gaan halen, was een van de eerste keren dat ze het deden.
ben 4 aldi's kunnen afgaan!
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”