iPhone 5 en LTE
Tevens had ik nog het idee om eens te informeren bij Apple support wat de status van mijn case was die ik voor dit probleem geopend had:
--------------------------
Ik: Wat is de status van deze case?
Vorderen de 'onderhandelingen'?
-------------------------
Apple support: Wij hebben er "op de vloer" niks meer van gehoord. Het is bij ons nog niet bekend dat er vorderingen gemaakt zijn. Wij hebben geen nieuws ontvangen tot nu toe.
-------------------------
Ik: Kan u dan eens informeren bij het 'management' wat de status is?
Of is het bij Apple de gewoonte om het voetvolk (en in dit geval dus ook de klanten) in het ongewisse te laten over dit soort zaken?
Gelieve in alle geval mijn ongenoegen te communiceren naar hogerop want mijn geduld is op.
-------------------------
En gaat het allemaal iets uithalen? Natuurlijk niet.
--------------------------
Ik: Wat is de status van deze case?
Vorderen de 'onderhandelingen'?
-------------------------
Apple support: Wij hebben er "op de vloer" niks meer van gehoord. Het is bij ons nog niet bekend dat er vorderingen gemaakt zijn. Wij hebben geen nieuws ontvangen tot nu toe.
-------------------------
Ik: Kan u dan eens informeren bij het 'management' wat de status is?
Of is het bij Apple de gewoonte om het voetvolk (en in dit geval dus ook de klanten) in het ongewisse te laten over dit soort zaken?
Gelieve in alle geval mijn ongenoegen te communiceren naar hogerop want mijn geduld is op.
-------------------------
En gaat het allemaal iets uithalen? Natuurlijk niet.
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 19 nov 2012, 22:55
Waarom niet Apple's Phil Schiller kan ook email lezen, dus waarom Tim Cook niet.lowieken schreef:Jij gelooft echt dat Tim Cook jouw mailtje persoonlijk gaat lezen he:)
It's amazing how Apple is censoring their own forum.
In the thread:
https://discussions.apple.com/thread/44 ... 0&tstart=0
every post pointing out the lame attitude of Apple towards this LTE issue is being removed.
I find this very sad for a company that claims to focus on customer and user experience.
Way to go Apple.
In the thread:
https://discussions.apple.com/thread/44 ... 0&tstart=0
every post pointing out the lame attitude of Apple towards this LTE issue is being removed.
I find this very sad for a company that claims to focus on customer and user experience.
Way to go Apple.
-
- Starter Plus
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 13 sep 2012, 11:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik word echt ongemakkelijk als ik mensen zoals die KiltedTim op dat forum echt alles wat Apple doet met hand en tand en non argumenten zitten te verdedigen.lowieken schreef:It's amazing how Apple is censoring their own forum.
In the thread:
https://discussions.apple.com/thread/44 ... 0&tstart=0
every post pointing out the lame attitude of Apple towards this LTE issue is being removed.
I find this very sad for a company that claims to focus on customer and user experience.
Way to go Apple.
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Niets van aantrekken van zo'n flame negatieve mensen.
Nieuwe rage onder de jongeren zeker, mensen proberen depressief te krijgen,
tot ze op het nieuws komen dat ze dood zijn.
Vervolgens reportage op TV. (Wat al gebeurd is.)
Efin om terzake te komen, juridisch is alles in orde, ze gaan rustig verder slapen, er kan hun weinig gebeuren.
Druk van paar klantjes werkt niet. Druk van Europa zou nodig zijn, maar dan gaat het in andere landen ook moeten gebeuren en toch de pers halen in al die landen.
Nieuwe rage onder de jongeren zeker, mensen proberen depressief te krijgen,
tot ze op het nieuws komen dat ze dood zijn.
Vervolgens reportage op TV. (Wat al gebeurd is.)
Efin om terzake te komen, juridisch is alles in orde, ze gaan rustig verder slapen, er kan hun weinig gebeuren.
Druk van paar klantjes werkt niet. Druk van Europa zou nodig zijn, maar dan gaat het in andere landen ook moeten gebeuren en toch de pers halen in al die landen.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Mjah, fanboys.
Ik stel voor dat we hem geen aandacht meer geven, en als Proximus 4G eindelijk werkt op onze apparaten, we hem dan spammen met speedtest-resultaten
Ik stel voor dat we hem geen aandacht meer geven, en als Proximus 4G eindelijk werkt op onze apparaten, we hem dan spammen met speedtest-resultaten
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 91 keer
Helaas kunnen class action suits nog steeds niet in België.
Gewoon terugbrengen naar de winkel wegens niet conform met de geafficheerde specificaties. Dat is de enige manier waarop je Apple kan treffen.
Gewoon terugbrengen naar de winkel wegens niet conform met de geafficheerde specificaties. Dat is de enige manier waarop je Apple kan treffen.
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Of het breed in de media brengen...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Deze namiddag was proximus promotie over hun 4g aanbod aan het maken op het Ladeuze in Leuven. Misschien moeten ze eerst zien dat het werkt op alle toestellen vooraleer promotie te maken!
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Pro Member
- Berichten: 290
- Lid geworden op: 17 mei 2005, 15:13
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
op alle Android 4G toestellen werkt dit prima , het is alleen weer die appel die moeilijk doet .Hipedihop schreef:Deze namiddag was proximus promotie over hun 4g aanbod aan het maken op het Ladeuze in Leuven. Misschien moeten ze eerst zien dat het werkt op alle toestellen vooraleer promotie te maken!
[ Post made via mobile device ]
SamSung Galaxy S7 Edge
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
The plot thinkens: http://www.telecoms.com/54319/apple-vet ... rformance/
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Op Tweakers zit het ook vol mensen die het voor Apple opneemt, ksnap dat dus niet he... Goede producten alles goed en wel, maar LTE blokkeren op een LTE phone... Waar zijt ge dan met bezig?
Sent from my Lumia 900 using Board Express
Sent from my Lumia 900 using Board Express
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ik vraag me af hoeveel ze aan telco's vragen om hun LTE netwerken 'goedgekeurd' te laten krijgen. Als dit geen misbruik is van je marktpositie, weet ik het niet meer. Snap niet dat Europa nog niet in actie getreden is, zoals het destijds wel deed bij Microsoft.
-
- Premium Member
- Berichten: 484
- Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 41 keer
Uitleg hiervoor is eenvoudig:door MClaeys op 30 nov 2012, 16:48
Op Tweakers zit het ook vol mensen die het voor Apple opneemt, ksnap dat dus niet he... Goede producten alles goed en wel, maar LTE blokkeren op een LTE phone... Waar zijt ge dan met bezig?
In Nederland zit LTE nog in testfaze; uitrol moet nog komen.
Wat ze NOG NIET missen doet nog geen pijn.
Wacht tot het probleem zich stelt en tweakers draait 180°
EDIT: In begin van deze thread heb ik de houding van Apple arrogant genoemd.
Bij deze bevestiging; hoelang zullen hun klanten dit blijven slikken?... Fanboys???
-
- Premium Member
- Berichten: 484
- Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 41 keer
Op Apple Support loopt ook thread over hetzelfde probleem met Suisscom:
https://discussions.apple.com/message/20419732#20419732
Compleet zelfde situatie als hier met Belgacom voor LTE op iphone5.
https://discussions.apple.com/message/20419732#20419732
Compleet zelfde situatie als hier met Belgacom voor LTE op iphone5.
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Nu iedereen weet het dus, de volgende vraag is dus: "hoelang doet Apple erover om een netwerk te testen?"
Want neem nu België, tis niet dat ze hier kantoren enz hebben hé?
Callcentrum is vast naar NL telkens we bellen toch?
Want neem nu België, tis niet dat ze hier kantoren enz hebben hé?
Callcentrum is vast naar NL telkens we bellen toch?
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
- pm
- Premium Member
- Berichten: 526
- Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 7 keer
Waren er niet enkele onbekende gebruikers die met een iPhone 5 verbonden waren met het LTE netwerk van Proximus? (info van een Proximus medewerker stond me voor)
Misschien zijn dat allemaal net de Apple medewerkers die het LTE netwerk van Proximus aan het testen zijn hehehe
Misschien zijn dat allemaal net de Apple medewerkers die het LTE netwerk van Proximus aan het testen zijn hehehe
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Censored by Apple Inc.:
Apple will be watched closely by the E.U. and its member states. They were already fined by the Italian court for misleading consumers. They were also fined by Australia's federal court for advertising the iPad 3 as 4G device, while it could only connect to a very small percentage of 4G networks around the world. I don't see why they would not be fined for advertising the iPhone 5 as an LTE (1800 MHz compatible) phone, while it cannot connect to an LTE (1800 MHz) network.
(dit bericht is in het Engels, omdat het hier voortdurend gecensureerd werd)
Apple will be watched closely by the E.U. and its member states. They were already fined by the Italian court for misleading consumers. They were also fined by Australia's federal court for advertising the iPad 3 as 4G device, while it could only connect to a very small percentage of 4G networks around the world. I don't see why they would not be fined for advertising the iPhone 5 as an LTE (1800 MHz compatible) phone, while it cannot connect to an LTE (1800 MHz) network.
(dit bericht is in het Engels, omdat het hier voortdurend gecensureerd werd)
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Apple inc. wat in een dictatuur... Alleen zij beslissen wat mag en niet mag... Schande voor een toestel van deftig veel centjes!
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
[email protected] schreef:Dear Nick (nick-1989),
A number of your recent posts to Apple Support Communities have been inappropriate. You have been notified regarding the proper use of the forums, but you continue to violate the Apple Support Communities Use Agreement.
This mail is notification that if you continue to violate the Apple Support Communities Use Agreement, Apple will disable your posting, reporting or other privileges for a period of time.
If you create new Apple ID(s), such ID(s) will be disabled without warning. The IP address(es) which you post from may be blocked, and your ISP may be notified.
Best Regards,
Apple Support Communities Staff
++++++++++
This message is sent from a send-only email account. Any replies sent to this address are deleted automatically by the system.
Ik hoop dat nog meer mensen links naar dit forum zullen plaatsen op dat dictatoriaal forum.Apple Support Communities schreef:We're sorry.
It appears that your account login has been banned. You might contact your administrator if you think this is a mistake.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Je kan het een dictatuur vinden, dat is je eigen mening.
Maar ik vind het niet meer dan normaal dat dergelijke posts op het Apple Forum niet welkom zijn.
Het Apple Support Forums is er om Apple gebruikers bij mekaar te brengen, en mekaar te helpen om problemen op te lossen, niet om Apple zelf the bashen .
PS. Hoewel ik de frustratie van sommigen begrijp, heb ik niet zoveel begrip voor die ganse commotie rond Apple en hun behaviour. Als je dat toch allemaal zo slecht en onacceptabel vindt ... waarom koop je dan hun producten ? Er zijn toch alternatieven?
Als niemand hiermee zou kunnen leven, en iedereen van Apple weg zou blijven, zouden ze wel vlug veranderen. Maar blijkbaar stoort het de meeste mensen toch niet. Als je een Apple toestel koopt, koop je niet alleen een stukje hardware, maar ook de Apple bedrijfsfilosofie, die je er toch bijneemt ?
Maar ik vind het niet meer dan normaal dat dergelijke posts op het Apple Forum niet welkom zijn.
- als de post over "legal actions against Apple" gaat, dan zullen ze dat natuurlijk verwijderen, op vraag van hun eigen advocaten.
- alle bashing tegen Apple zullen ze natuurlijk ook verwijderen.
- en last but not least, er is een Forum Use Agreement, waarmee je je akkoord verklaart wanneer je een logon aanmaakt. Iedere post die hiermee in tegenstrijd is, zal natuurlijk ook verwijderd worden.
Het Apple Support Forums is er om Apple gebruikers bij mekaar te brengen, en mekaar te helpen om problemen op te lossen, niet om Apple zelf the bashen .
Wat wil je hiermee bereiken (buiten een uitlaatklep voor je frustratie) ? Denk je dat Apple met enkele posts op Userbase rekening houdt ???nickz schreef:Ik hoop dat nog meer mensen links naar dit forum zullen plaatsen op dat dictatoriaal forum.
PS. Hoewel ik de frustratie van sommigen begrijp, heb ik niet zoveel begrip voor die ganse commotie rond Apple en hun behaviour. Als je dat toch allemaal zo slecht en onacceptabel vindt ... waarom koop je dan hun producten ? Er zijn toch alternatieven?
Als niemand hiermee zou kunnen leven, en iedereen van Apple weg zou blijven, zouden ze wel vlug veranderen. Maar blijkbaar stoort het de meeste mensen toch niet. Als je een Apple toestel koopt, koop je niet alleen een stukje hardware, maar ook de Apple bedrijfsfilosofie, die je er toch bijneemt ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Nee, maar als andere mensen dat lezen op de Apple Support Communities, en die berichten hier lezen, is dat slechte publiciteit voor Apple. Het is net dat waarmee je hen kan raken. Van alleen wat gezaag en geklaag op hun forum trekt Appe zich echt niets aan hoor. Waarom denk je dat ze die reactie i.v.m. hun boetes in Italië en Australië verwijderen? Als een rechter beslist dat Apple consumenten misleidt, is dat echt geen goede reclame voor hun bedrijf hoor.philippe_d schreef:Wat wil je hiermee bereiken (buiten een uitlaatklep voor je frustratie) ? Denk je dat Apple met enkele posts op Userbase rekening houdt ???
De beperkingen i.v.m. de geslotenheid van het platform zijn natuurlijk bekend, maar ik denk niet dat ook maar iemand had kunnen verwachten dat een LTE-smartphone niet met een LTE-netwerk zou kunnen verbinden vanwege blokkering door Apple. Mensen die de iPhone 5 gekocht hebben vanwege de LTE-ondersteuning zijn dus wel degelijk misleid.philippe_d schreef:waarom koop je dan hun producten ?
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Maar op kleinschalige en vooral onofficiële fora maakt dat toch niets uit.
Staat het je niet aan, raadpleeg een advocaat, dat is een van de enige manieren die je hebt om dat officieel aan te klagen. Veel succes daarmee hoor...
En ik snap niet dat iedereen zo'n trollerige posts zit te maken, en nog minder waarom iedereen de trolls maar zit te voederen... Dat is een straatje zonder eind hoor
Staat het je niet aan, raadpleeg een advocaat, dat is een van de enige manieren die je hebt om dat officieel aan te klagen. Veel succes daarmee hoor...
En ik snap niet dat iedereen zo'n trollerige posts zit te maken, en nog minder waarom iedereen de trolls maar zit te voederen... Dat is een straatje zonder eind hoor
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Dat laatste geeft je het recht het apparaat terug te sturen naar de verkoper, gezien het niet voldoet aan de gepubliceerde specificaties. Indien de verkoper dit weigert, kan je dat via de rechtbank doen.nickz schreef:Mensen die de iPhone 5 gekocht hebben vanwege de LTE-ondersteuning zijn dus wel degelijk misleid.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Als eens bij stilgestaan hoeveel tijd en geld het kost om zelf een rechtsprocedure op te starten? Wat mij meer haalbaar lijkt is:
- Klacht indienen bij de FOD Economie
- De E.U. contacteren (bv. Neelie Kroes) en hopen dat zij die praktijken willen onderzoeken
- Dit aanklagen bij consumentenorganisaties (bv. Test-Aankoop) en hopen dat zij zich hiervoor willen inzetten
- (Iemand nog ideeën?)
Ik ga nog wachten tot de volgende beta/finale versie van iOS 6.1, en als die geen toegang geeft tot het LTE-netwerk van Proximus, ga ik mij daar eens mee bezighouden.
- Klacht indienen bij de FOD Economie
- De E.U. contacteren (bv. Neelie Kroes) en hopen dat zij die praktijken willen onderzoeken
- Dit aanklagen bij consumentenorganisaties (bv. Test-Aankoop) en hopen dat zij zich hiervoor willen inzetten
- (Iemand nog ideeën?)
Ik ga nog wachten tot de volgende beta/finale versie van iOS 6.1, en als die geen toegang geeft tot het LTE-netwerk van Proximus, ga ik mij daar eens mee bezighouden.
-
- Premium Member
- Berichten: 484
- Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 41 keer
Of hoe wordt de gemiddelde consument opgevoed om keuzes te maken:door philippe_d op 01 dec 2012, 13:51
PS. Hoewel ik de frustratie van sommigen begrijp, heb ik niet zoveel begrip voor die
ganse commotie rond Apple en hun behaviour. Als je dat toch allemaal zo slecht en
onacceptabel vindt ... waarom koop je dan hun producten ? Er zijn toch alternatieven?
Als niemand hiermee zou kunnen leven, en iedereen van Apple weg zou blijven, zouden ze
wel vlug veranderen. Maar blijkbaar stoort het de meeste mensen toch niet.
Als je een Apple toestel koopt, koop je niet alleen een stukje hardware,
maar ook de Apple bedrijfsfilosofie, die je er toch bijneemt ?
dat de jeugdigen in hun uitbundigheid meegedreven worden in een
"fanboy" cultuur is begrijpelijk, maar volwassen? Come on grow up!
Heb al lang de "Apple hype" niet begrepen...
Heb ook al lang geleerd dat hypes irrationele gedragingen inhouden;
en meestal een hype worden als de innovatie eigenlijk al voorbij is.
Maar goed ieder moet voor zichzelf uitmaken wat iets waard is; en
vooral waar hij/zij zijn/haar keuzes maakt en centen aan spendeerd.
Voor mij al lang een uitgemaakte zaak!
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Er zijn enkele voorwaarden aan verbonden, maar het kan:nickz schreef:En jij denkt dat die dat geld gaan teruggeven??
Om een Product of recht op een Dienst waar u niet tevreden over bent terug te sturen, dient u telefonisch contact met ons op te nemen op nummer 078180022 van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 18.00 uur
Artikelen die tussen 27 oktober 2012 en 25 december 2012 via de Apple Online Store zijn aangeschaft en ontvangen, kunnen tot en met 7 januari 2013 worden geretourneerd.
bron: http://store.apple.com/be-nl/browse/ope ... es#topic-7
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Mobistar of Apple Store ... het is een wettelijk recht om zaken te retourneren die niet voldoen aan de specificaties. Eventueel via de vrederechter !
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.