ik heb momenteel IE van microsoft maar ik zou dit graag wegdoen
hoe moet ik dit deïnstalleren en geef mij andere browsers die veel beter
zijn dan IE?
bedankt
Internet
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Internet Explorer wegdoen gaat niet. Het zit namelijk té diep in je besturingssysteem ingebakken.
Wat je wel kan doen is het vermijden te gebruiken, door bijvoorbeeld alle acties waarvoor je normaal IE gebruikt nu aan Firefox of Opera te koppelen en niet meer aan IE.
Wat je wel kan doen is het vermijden te gebruiken, door bijvoorbeeld alle acties waarvoor je normaal IE gebruikt nu aan Firefox of Opera te koppelen en niet meer aan IE.
en vergeet niet dat windows update niet loopt via firefox
wegdoen zou ik het niet,
want sommige site zoals Kbc-online banking gaan (nog) niet in firefox, maar zoals meon zei kan je er voor zorgen dat firefox of opera je standaard browser wordt (wordt meestal gevraagd bij first run)
ik raad firefox aan, lees in [ander nieuws] over firefox
als je een andere browser zoekt kies dan tussen firefox of opera, want de meeste anderen zijn gewoon een (verbeterde) versie van IE met een andere skin en wat features!
wegdoen zou ik het niet,
want sommige site zoals Kbc-online banking gaan (nog) niet in firefox, maar zoals meon zei kan je er voor zorgen dat firefox of opera je standaard browser wordt (wordt meestal gevraagd bij first run)
ik raad firefox aan, lees in [ander nieuws] over firefox
als je een andere browser zoekt kies dan tussen firefox of opera, want de meeste anderen zijn gewoon een (verbeterde) versie van IE met een andere skin en wat features!
de pispaal <<