Call Of Duty - Black Ops 2 hij is uit !!!

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
crezzeke225
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 nov 2012, 15:47
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 24 keer

Black Ops 2 Is uit !!!
Site :

http://www.callofduty.com/blackops2

Trailer :

http://www.callofduty.com/blackops2/features/campaign#hero


Ik heb hem sinds gisteren aangekocht via bart smit op de ps3.
En mijn eerste ervaringen met dit nieuw deel:

Single player - Great story , het verhaal zit heel goed ineen , vooral de missies waarmee je soldaten , drones kan bedienen en besturen is echt wel een topper.
Multiplayer - Wel ja elke call of duty game is meestal hetzelfde , maar wat bij deze opvalt is dat je maar 55 moet zijn voor je eerste prestige level.
Daarboven bij de respawn area's moest je in de vorige reeksen aan 1 van elke kant van de map spawnen.
nu kan je willekeurig spawnen ergens in de map , waarmee als je wat pech hebt , en een air attack over je heen krijgt , weer dood bent.
De multiplayer is ook snel , veel sneller dan de vorige edities.
Zombies - Welja de vorige editie had dit ook , maar wat bij deze net zo leuker maakt , is dat de maps ook groter zijn , en met meerdere spelers ten opzichte van black ops 1.

Iemand ook wat ervaringen ?


Gr
Internet - Fibernet
Telefonie - Freephone europe
Televisie - Telenet digital tv
Mobile - Telenet King


Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Het zombie-element in Black Ops 1 was wat mij heeft doen afhaken eigenlijk...

Op welk platform speel jij het?
jorisx
Premium Member
Premium Member
Berichten: 480
Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

meon schreef:Op welk platform speel jij het?

crezzeke225 schreef:Ik heb hem sinds gisteren aangekocht via bart smit op de ps3.
crezzeke225
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 nov 2012, 15:47
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 24 keer

meon schreef:Het zombie-element in Black Ops 1 was wat mij heeft doen afhaken eigenlijk...

Op welk platform speel jij het?


PS3
Internet - Fibernet
Telefonie - Freephone europe
Televisie - Telenet digital tv
Mobile - Telenet King


Afbeelding
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Hij is al effe uit hoor :wink:

Ik heb hem ook op de ps3, en vind het toch wel een mooie verbetering tegenover de blackops 1 (laatste COD die ik gekocht had).
Maps zijn mooier geworden en de gameplay is ook beter dan de eerste.
Over de singleplayer en zombie kan ik niets zeggen aangezien ik alleen maar online speel. Ben er stiekem al een beetje verslaafd aan geworden :|
Maarja, al bij al een vet spel.

Mijne nick daar is "IVIetal" als ge mij daar ooit tegen komt tussen die 600.000 andere. Speel ook altijd "domination" of hoe het maar mag noemen.
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Ik zal het in de groep smijten, heb dezelfde verslaving.
Begonnen met black ops 1, single player ok, zombies niet mijn ding, maar toen begon ik online.
Toen is de verslaving begonnen. :lol:

Toen ik vernam dat versie 2 uitkwam, had ik em natuurlijk besteld. Ah ja, de Nuketown 2025 (pimped up versie van de oude) map was exclusief voor de pre-order versies. Ja nuketown is een van de kleinste mappen en dus een van de meest chaotische.
Maar na 1 week na release had Treyarch de pre-order kopers ferm liggen. Nuketown werd na het dubbele XP weekend verwijderd.
Man man, wat een afzetterij. En ze hebben het geweten. Er werd dan maar een bonus playlist terug geplaatst met mini maps, wat natuurlijk niet hetzelfde is.

Voor de rest, vind ik BO 2 helemaal niet slecht. De verslaving is niet verdwenen. :P
En wat sommigen beweren dat deze versie maar een licht aangepaste versie is van de vorige en dus weggesmeten geld is, wel dat vind ik van FIFA.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Behalve manager games kan ik niet verslaafd worden aan single players.

Online is the shit.

Had vroeger een collega die geen internet had en cod single player speelde.
Alles geprobeerd om hem online te krijgen.
Met zijn rustige zelve steeds van "wooaaah das nie nodig".

Op een dag hadden ze dan toch internet en toen zat em alle dagen bezig over zijn prestaties online.
Single player interesseert mij geen bal (op managers na) maar multiplayer is gevaarlijk voor mij. Ten tijde van battlefield 2 moest ik zelfs al mijn fix hebben toen ik opstond, nog voor ik ging werken moest ik al eens een map gespeeld hebben of toch een minimum van 20 kills. Heerlijk gevoel maar iedereen verklaart je zot :wink:
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Heronic, gij zijt zot!

:wink:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Sjah sommige heldendaden van toen zie ik nog altijd voor mijn ogen als ik ze toe doe.
Ik ben een moeilijke slaper, altijd geweest maar straffe stoten die het verschil maken in online games hielpen mij enorm om als een engeltje te slapen.

Specialiteit in bf2 : anti-tank. Ijzersterk met mijn shotgun (8 rounds ofzo) in de vlaggezone en me mijn bazooka hield ik de voertuigen op afstand. Snelle jeeps schoot ik van verre in de rijrichting overhoop en heli's haalde ik met evenveel gemak uit de lucht. Samen met mijne collega (anderen dan de cod collega) konden we eender waar het tij doen keren. Steeds tactisch en goed.

En nu zwijgen erover of ik ga morgen bf3 premium halen en heb terug een boze vrouw.
Als we uitgaan geraak ik nie naar huis : "nog 1 liedje"
Als ik bf speelde was het steeds nog 1 map met dat verschil dat het daar al snel om een half uur ging ;)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Hehe, ik ken dat heronic. Ik game in clanomgeving en dat maakt het nog verslavender. Enkel op pc. Maar van COD vind ik dat je na er twee gespeeld te hebben online, je ze allemaal hebt gezien.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

In clanomgeving is het idd nog verslavender. Ik heb vroeger nog tactical ops gespeeld in een clan en daar veel lan parties mee gedaan, en ook tot horens toe van mijn vrouwke. Dus daar maar wijseleijk mee gestopt. Maar terug over black ops 2. Bangelijk spel. Ook tot horen toe van mijn madam. Kmoet toch elke dag efkes (lang) gespeeld hebben :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Games”