Prime Sport opzeggen

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
MrBrightside89
Starter
Starter

Enkele maanden geleden had ik een Prime Sport abonnement genomen bij Telenet toen ik samenwoonde bij mijn vriendin. Inmiddels is de situatie veranderd. Opzeggen zal waarschijnlijk leiden tot een opzegverdoeding. Maar dat is misschien nog steeds goedkoper dan een volledig jaar betalen? Iemand hier ervaring mee?
mattionline
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 10 keer

MrBrightside89 schreef:Enkele maanden geleden had ik een Prime Sport abonnement genomen bij Telenet toen ik samenwoonde bij mijn vriendin. Inmiddels is de situatie veranderd. Opzeggen zal waarschijnlijk leiden tot een opzegverdoeding. Maar dat is misschien nog steeds goedkoper dan een volledig jaar betalen? Iemand hier ervaring mee?
Sporting Telenet bedoel je ?
De eerste 3 maanden kan je kostenloos opzeggen. Nadien zit je vast aan een jaarcontract.
Sinds de nieuwe telecomwet is dit contract wel na 6 maanden opzegbaar. De eventuele contractduur van je zenderpakket vind je onderaan je aanrekening.
MrBrightside89
Starter
Starter

Hoe kan je dat zien of de eerste 3 maand al verstreken zijn? :???:
jempie
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 7 keer

In"mijn telenet" kan je een overzicht krijgen van je facturen. Per factuur kan je nakijken wanneer je de eerste keer telenet sport betaald heb. Maand + 6 en je bent er.

Succes,
jempie
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”