Zijn er hier nog gebruikers die last hebben van "disconnects" bij internetcalls ?
Onlangs heb ik mijn pfsense bak terug van stal gehaald omdat ik sinds kort op 50/6 profiel sta.
Pfsense gebruik ik voornamelijk voor Multiwan.
Ik weet niet zeker of deze Multiwan voor deze disconnect zorgt of dat er algemene problemen zijn bij internetcalls.
Dus , Ben ik de enige met deze disconnects?
Verbrekingen internetcalls
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 35 keer
Ik heb het hier met periodes. Soms is het om de 5 minuten een disconnect, dan weer een uur goed. heel willekeurig allemaal.
Ik heb zowel weepee en internetcalls en het is enkel met internetcalls. van weepee nog geen foutmelding gevonden/gezien.
Ik heb zowel weepee en internetcalls en het is enkel met internetcalls. van weepee nog geen foutmelding gevonden/gezien.
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
zoals gezegd, kwaliteit moet je er niet van wachten, maar de laatste tijd heb ik echt veel problemen... ook trouwens met de caller id. Mijn gesprekspartners krijgen vreemde onbestaande nummers op hun scherm. Maar zelfs daar geraak ik vaak niet, gesprek komt er gewoon niet door of breekt na een tijdje af.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Hier ook soms last met InternetCalls: CallerID problemen (zoals al besproken hier op het forum), alsook disconnects, verschillende keren moeten proberen om verbinding te krijgen.
Ga terug op zoek naar andere Betamax provider, met EasyVoIP heb ik dit nooit gehad. Ok, je betaald iets meer, maar het soort van vreemde dingen bij Internetcalls heb ik daar nooit meegemaakt.
Ga terug op zoek naar andere Betamax provider, met EasyVoIP heb ik dit nooit gehad. Ok, je betaald iets meer, maar het soort van vreemde dingen bij Internetcalls heb ik daar nooit meegemaakt.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Klopt, had ik ook al opgezocht/gelezen hier op het forum. Dan toch raar dat bijvoorbeeld de caller ID problemen zich enkel en alleen voordoen bij IC en niet bij andere BetaMax klonen.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
onderbrekingen nog niet gehad, wel al gehad dat andere partij mij niet kan horen...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Ik bel met freevoipdeal & voipbusterpro en ondervind die problemen ook sinds een 2 tal weken.cyberbozzo schreef:Klopt, had ik ook al opgezocht/gelezen hier op het forum. Dan toch raar dat bijvoorbeeld de caller ID problemen zich enkel en alleen voordoen bij IC en niet bij andere BetaMax klonen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
CallerID is miserie bij alle klonen. Soms werkt het, soms niet. Onlangs belde ik naar Brussel en ze hadden een nummer ergens uit de caraiben te zien. Bel ik naar een gsm, komt wel mijn nummer op.cyberbozzo schreef:Klopt, had ik ook al opgezocht/gelezen hier op het forum. Dan toch raar dat bijvoorbeeld de caller ID problemen zich enkel en alleen voordoen bij IC en niet bij andere BetaMax klonen.
Bel ik naar Belgacom klantendienst, komt er een nummer op uit Australie.
Dusja, snappen wie wil, maar goed werkt het systeem niet. Voor die prijs mag je het ook niet verwachten. Ik verwacht ook niet dat in Aldi/Lidl/365 van Delhaize, goede kwaliteit gaat zijn.
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
die callerid is idd nog van het minste, en af en toe eens een slecht/mislukt gesprek kan er voor de prijs ook nog door, maar als je 10 min aan een stuk er niet door geraakt, dan ga je toch je conclusies trekken. En inderdaad het mogen dan allemaal wel klonen zijn, toch zijn er onderlinge verschillen. De prijs die gevraagd wordt zal er ook wel mee te maken hebben. Bij internetcalls gaan ze volgens mij dan ook via de aller-aller-allerslechtste routes wat dus leidt tot dit soort situaties. Nog met geen andere betamax kloon zo'n miserie gehad als bij internetcalls. Ik ga het nu eens met localphone proberen sinds zij caller-id ondersteunen. De tarieven vallen daar precies ook wel mee.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 5 keer
Dat probleem met caller id hadden wij ook. Na wat onderzoek bleek het bij ons vooral voor te komen wanneer we belden naar Mobistar. Maar dat kan ook nog altijd toeval zijn.
We zijn nu overgeschakeld naar VOIPPro, ook een betamax kloon. Die bieden een "premium route" aan wat voor een betere connectie zou moeten zorgen. Voorlopig lijkt dit wel een verbetering te zijn.
We zijn nu overgeschakeld naar VOIPPro, ook een betamax kloon. Die bieden een "premium route" aan wat voor een betere connectie zou moeten zorgen. Voorlopig lijkt dit wel een verbetering te zijn.