Een vriendin van mij heeft sinds een korte tijd een searchbar op haar desktop die ze niet wegkrijgt. Via SOFTWARE al geprobeerd en ADAWARE al laten draaien maar niks gevonden
HEb effe gegoogled om te zien hoe die searchbar wegkon. We dachten dat het de MYSEARCHBAR was, maar we denken dat het die niet is. We hebben gevolgd wat deze link vertelde
http://www.kephyr.com/spywarescanner/li ... ndex.phtml
Maar geen van die KEYS staat erin.... Dus is het waarschijnlijk niet de juiste Searchbar
Iemand een idee welke searchbar het is en hoe die weg te krijgen??? Alvast bedankt
Vervelende Searchbar wegkrijgen
http://www.majorgeeks.com/download4086.html
dit downloaden is cwshredder laten runnen en verdachte sleutels deleten misschien als je het niet zeker weet wat te deleten paste de results in deze thread
dit downloaden is cwshredder laten runnen en verdachte sleutels deleten misschien als je het niet zeker weet wat te deleten paste de results in deze thread
de pispaal <<
Normaal staan op volgende url wel een paar goeie tools
http://209.133.47.200/~merijn/index.html
(zie dat hij momenteel niet available is)
http://209.133.47.200/~merijn/index.html
(zie dat hij momenteel niet available is)
Ik had ook eens zoiets. Ik drukte op start>zoeken>MYSEARCHBAR>alle files verwijderen. Dan start>uitvoeren>regedit>ctrl+f>MYSEARCHBAR>zoeken> alle sleutels deleten. Als hij een sleuten heeft gevonden verwijder je het en dan moet je weer op ctrl+f drukken en op zoeken drukken tot dat hij zegt dat hij het register is doorzocht. En dan het programmatje Registry Mechanic eens laten draaien.
pestpatrol heeft tot nu toe al al mijn adware/spyware verwijderd.
is (in theorie ) echter niet gratis
is (in theorie ) echter niet gratis
kdenk dat het net zo is als bij een browserhijacker dat als ge et delete en ge boot terug dat het er op nieuw staat, dus kijken via msconfig of ge geen rare dingen ziet, kan ook met cwshredder(freeware)
misschien ook eens kijken met hijackthis
vergeet niet voor je reboot (liefs voort dat je het delete) eerst handmatig de toolbar te disabelen in IE anders heb je kans dat na een reboot het er weer staat
groeten,
G33KJ3
(In urgent need of a smiley with nerdy glasses)
misschien ook eens kijken met hijackthis
vergeet niet voor je reboot (liefs voort dat je het delete) eerst handmatig de toolbar te disabelen in IE anders heb je kans dat na een reboot het er weer staat
groeten,
G33KJ3
(In urgent need of a smiley with nerdy glasses)
de pispaal <<
NuKeM schreef:Is MSNPlus geïnstalleerd?
Staat er idd op
@ Mr Cide -> CWShredder zegt dat er niks aan de hand is
@ Marto -> Is die Registrymechanic te vertrouwen???? Ik gebruikte eens systemmechanic op mijn laptop maar bij de volgende boot kreeg ik hem nemeer tegoei opgestart Ik vertrouw enkel nog Norton op da gebied.
Kzou al 130 fouten hebben volgens da programma Enfin, tis toch nen trial, kzallet dus ni doen
De Searchbar zou "blue active fork" noemen
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Uninstall MsgPlus 3, installeer het dan opnieuw en vink bij het installatieprogramma UIT dat je het sponsor-programma wilt installeren. Ook zonder dat werkt MsgPlus prima.
- foxxy girl
- Pro Member
dit is iets wat ik veel mensen aanraad, wat betreft zo'n dingen die eigenlijk vooral met internet browsers te maken hebben, download hijackthis ergens (ben de link kwijt) en plaats de log op dit forum, komen we dikwijls al veel verder mee.
groetjes foxxy
meon schreef:Uninstall MsgPlus 3, installeer het dan opnieuw en vink bij het installatieprogramma UIT dat je het sponsor-programma wilt installeren. Ook zonder dat werkt MsgPlus prima.
Zou het da kunnen zijn??? Ik installeer da altijd zonder sponsors en denk dat zij dat ook wel zou gedaan heeft. Zo stom is ze toch ni Allé , denkik
Kzalt straks es vrage
Frigobox schreef:NuKeM schreef:Is MSNPlus geïnstalleerd?
Staat er idd op
@ Marto -> Is die Registrymechanic te vertrouwen???? Ik gebruikte eens systemmechanic op mijn laptop maar bij de volgende boot kreeg ik hem nemeer tegoei opgestart Ik vertrouw enkel nog Norton op da gebied.
Kzou al 130 fouten hebben volgens da programma Enfin, tis toch nen trial, kzallet dus ni doen
Ik heb nog nooit een probleem gehad met dat programma, werkt goed.
°MaRtO°° schreef:Frigobox schreef:NuKeM schreef:Is MSNPlus geïnstalleerd?
Staat er idd op
Ik heb nog nooit een probleem gehad met dat programma, werkt goed.
Tis nen trial. BEtalend voor het pakket dus
Is er geen andere oplossing??? MSN plus uninstallen en herinstalleren werkt niet
-
- Premium Member
Wel ik zal es met deze PC die bar downloaden.
Ik heb em ook es verwijdert toenk em had
gamefreak977 schreef:Wel ik zal es met deze PC die bar downloaden.
Mij ni gelaten Ieder zijn hobby
Merci eh
Blijkbaar is die balk nu wel weg nadat ze MSN plus gedelete heeft Raar, ....
Nu nog hopen da bij de volgende boots, da die balk wegblijft
Nu iets anders Weet er iemand hoe je deze Mysearchbar wegdoet???
Nu nog hopen da bij de volgende boots, da die balk wegblijft
Nu iets anders Weet er iemand hoe je deze Mysearchbar wegdoet???
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
http://www.kephyr.com/spywarescanner/li ... ndex.phtml
Google, mankinds best friend. Is het niet Seal?
Cheers
Cheers
Sub Zero schreef:http://www.kephyr.com/spywarescanner/library/mysearchbar/index.phtml
Cheers
Ja duhhhh, volledig het topic lezen my best friend Zie mijn openingspost
Your so right Sub.
Alleen hé, niet iedereen heeft daar dezelfde mening over.
Maar bon, het is daarom dat we ook een forum zijn hé.
Ik hoop dat je het van je PC krijgt Frigobox.
Ik heb der ook zo al een paar gehad en raar maar waar, GOOGLE bracht me de oplossing in een paar klikken.
Alleen hé, niet iedereen heeft daar dezelfde mening over.
Maar bon, het is daarom dat we ook een forum zijn hé.
Ik hoop dat je het van je PC krijgt Frigobox.
Ik heb der ook zo al een paar gehad en raar maar waar, GOOGLE bracht me de oplossing in een paar klikken.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Frigobox schreef:Sub Zero schreef:http://www.kephyr.com/spywarescanner/library/mysearchbar/index.phtml
Cheers
Ja duhhhh, volledig het topic lezen my best friend Zie mijn openingspost
Damn, overgekeken. Mijn excuses
*nota aan mezelf : brilleke kopen...
Cheers