Gezocht : Transport zutendaal -> lokeren + vraag ivm dozen.

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Er ligt een stapel pakjes klaar in zutendaal via bpost zou het 28€ kosten indien die in 2 dozen(max afmeting 50cm*50cm*100cm of 60*60*60) zouden kunnen waar ik nogal aan twijfel. Tevens moet het dan al een luk zijn om meerdere dozen met die ideale afmetingen bij de hand te hebben.

1. Zijn er mensen die soms al eens het traject zutendaal-lokeren (genk-antwerpen-gent) doen met een lege koffer en dito achterbank die wanneer het hun uitkomt die ruimte willen benutten voor 28€, fris pintje en mijn eeuwige dank natuurlijk :angel:

2. Zijn er transporteurs die soepeler zijn wat aantal dozen of afmetingen betreft zonder daar zotte bedragen op te plakken?

3. Iemand ervaring met welke dozen met ideale maten je vlot waar kan vinden? (zonder als een wanhopige dakloze met bouwplannen en een meter de kartonberg van een warenhuis in te duiken.)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Ik kom wekelijks in Genk, dagelijks in Antwerpen en sporadisch in Zwijnaarde (Gent). Als je geduld hebt tot mijn eerstvolgende geplande trip (ik vermoed binnen 2 weken, datum ligt nog niet vast) wil ik je daar gerust mee helpen.
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

als eens gekeken om dat met TNT te laten opsturen ?
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

@Mathy ik neem nog eens contact op met de verkoper en pm je dan je bent een engel. (Jupiler staat al koud.)

@Tim ja, het probleem is dat bij tnt net als bij de rest wanneer je buiten die standaard afmetingen valt je je simpelweg blauw betaald. 30Kg lood in een klein doosje versturen is goedkoper dan een doos van 1m³ gevuld met pluimen. Begrijpelijk maar je zal maar eens 1m³ pluimen nodig hebben ;)
decat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Of KIALA.
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Heb nog maar 1 ervaring met kiala en dat niet bepaald een goede.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”