Hallo,
Ik ben van plan om over te stappen naar Scarlet mobile prepaid, maar wou eens informeren wat jullie bevindingen ervan zijn?
Ik bel slechts sporadisch (evenredig verdeeld over de verschillende operatoren) en stuur +/- 200 smsjes per maand.
Surfen doe ik meestal via wifi, dus daar hou ik geen rekening mee in de keuze van operator.
Scarlet prepaid leek me het beste (goedkoopste) alternatief, want daar heb ik bij 10€ herladen ook 500 gratis sms'jes.
Ik had ook Colruyt mobile eens bekeken, maar daar heb je geen gratis sms'jes bij het herladen, wel dezelfde goedkope tarieven.
Is scarlet mobile prepaid een aanrader of niet? Gaat de nummeroverdracht vlot etc?
thx!
Scarlet mobile prepaid ervaringen
- LPS
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Als het aanbod voor jou interessant is dan kan ik het aanbevelen. De bestelling, levering, login etc werkt allemaal goed. Ik gebruikte toen ook geen data en vond het goeie tarieven om te bellen en gratis te sms'en (als je niet superveel sms't) op het Proximusnetwerk. Enige is wel dat je enkel online kan herladen, niet via andere methodes (mbanxafe ofzo, toen toch niet).
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Heb een vraag ivm het instellen van de voicemail.
Normaal neem ik altijd die standaardboodschap van [u bent verbonden met de voicemail van "voornaam achternaam"].
Kan je dit bij Scarlet niet instellen?
In het voicemailmenu is er de keuze voor "standaardboodschap", maar dan moet je kiezen uit volgende statussen: niet beschikbaar, in vergadering, uit eten, ziek, etc. en is er niet de mogelijkheid om je voornaam en achternaam in te spreken.
Daarnaast kan je ook kiezen voor "gepersonaliseerde boodschap", maar dan moet je zelf het volledige tekstje inspreken.
Zie ik ergens iets over het hoofd of biedt Scarlet die mogelijkheid niet aan?
Alvast bedankt!
Normaal neem ik altijd die standaardboodschap van [u bent verbonden met de voicemail van "voornaam achternaam"].
Kan je dit bij Scarlet niet instellen?
In het voicemailmenu is er de keuze voor "standaardboodschap", maar dan moet je kiezen uit volgende statussen: niet beschikbaar, in vergadering, uit eten, ziek, etc. en is er niet de mogelijkheid om je voornaam en achternaam in te spreken.
Daarnaast kan je ook kiezen voor "gepersonaliseerde boodschap", maar dan moet je zelf het volledige tekstje inspreken.
Zie ik ergens iets over het hoofd of biedt Scarlet die mogelijkheid niet aan?
Alvast bedankt!