Telenet Sporting dagpas - Technische problemen

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Gisteren (match Brugge - Waregem) wilde mijn schoonvader en schoongrootvader samen de match Brugge - Waregem bekijken. Hiervoor wilde ze gebruik maken van een Sporting dagpas. Ze wilden deze bestellen toen de match ging beginnen. Echter, op kanaal 190 werd aangegeven dat het "wegens technische problemen momenteel niet mogelijk was om een sporting dagpas aan te schaffen. Er werd zo snel mogelijk aan een oplossing gewerkt". Nu, oplossing is er dus niet gekomen... Abonneren zou wel gegaan zijn (maar dat is dan onmiddellijk €15/maand extra en hebben ze niet gedaan.

Nu mijn vraag/vermoeden. Ben ik nu te achterdochtig om te stellen dat Telenet dit moedwillig doet tijdens een topmatch?
Zodat mensen die echt gevierd zijn om te kijken toch maar een abonnement aan gaan? Een echte service zou toch zijn indien er technische problemen zijn met dagpassen, de boel gewoon compleet open te gooien voor iedereen?
Ik kan trouwens nergens ook maar enige info vinden ivm deze storing...
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Langs de andere kant, 9.95€ voor een "dag"pas en een "maand"pas v.a. 16.15€ (ik weet wat kiezen; dag pasjes zijn zwaar overpriced :)). Ik zou persoonlijk verhaal halen via de klantendienst van Telenet.
woutervh schreef:Nu mijn vraag/vermoeden. Ben ik nu te achterdochtig om te stellen dat Telenet dit moedwillig doet tijdens een topmatch?
Denk niet dat ze dit "moedwillig" doen. 10€ voor 24h toegang is zeer snel verdiend.
woutervh schreef:Een echte service zou toch zijn indien er technische problemen zijn met dagpassen, de boel gewoon compleet open te gooien voor iedereen?
Heb je ze die dag opgebeld via de klantendienst? Zo ja wat was hun antwoord? Lijkt mij straf dat ze dat niet even manueel kunnen regelen indien er problemen voordoen.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Maar kan je een "maand"pas ook opzeggen na 1 maand? Of hang je eraan vast voor een jaar?
Mijn ervaring is wel dat als er zich technische problemen voordoen om iets te bestellen via je TV je idd gewoon kan bellen naar de klantendienst waar ze dit in orde kunnen brengen. Volgens mij wordt dit meestal zelfs vermeld in de foutmelding...
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Ik denk ook niet dat het moedwillig is, tenslotte zoals gezegd verdiennen ze er veel te veel geld aan !!!
volgens mij is het een optie dus maandelijks opzegbaar en als het niet zo is is het max 6 maand.
Als je de promo neemt is het wel minstens 6 maand en dan moet je eens rekenen
10+10+10+16.15+16.15+16.15 delen door 6 maand= 13.075€
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Inderdaad, als je zou veronderstellen dat je veel wil kijken is zo'n dagpas natuurlijk een slecht idee. Maar in dit geval is het slechts de 2e keer in een jaar tijd dat er van gebruik gemaakt ging worden. Dan is het toch nog voordeliger van éénmalig een dagpas aan te schaffen
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”