Voor mijn broer zijn verjaardag, die bouwvakker is, zoek ik een robuuste gsm. Hij heeft de neiging ze allemaal kapot te krijgen. Suggesties?
Edit, liefst een dumb phone, max 100 euro.
[ Post made via mobile device ]
robuuste gsm
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 70 keer
als ik het zo versta moet de GSM niet alleen water en stofdicht zijn (de IP klasse) maar ook wel tegen een stootje kunnen, en dat kan die sony zo te zien toch echt niet. Je zal inderdaad eerder moeten uitkijken naar een echte ruggedized GSM.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 10 keer
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Dank je wel Raf, maar jammer genoeg een beetje buiten budget.raf1 schreef:Normaalgezien zal hij een toestel van Sonim niet kapot kunnen krijgen.
Deze lijkt me alleszins wel interessant en binnen budget. Bedankt!StinkyPanda schreef:Deze is vrij robuust http://www.vandenborre.be/gsm/samsung-e2370-megacell
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
nokia 3310 & 6070.
Die gaan intussen nog altijd mee bij mij (vallen, vallen van 1e verdiep, water, gooien, bier, vallen al rijdend aan 30...........) zeker die 6070 ik blijf er van verschieten!
Tzijn wel oude modellen hé
Die gaan intussen nog altijd mee bij mij (vallen, vallen van 1e verdiep, water, gooien, bier, vallen al rijdend aan 30...........) zeker die 6070 ik blijf er van verschieten!
Tzijn wel oude modellen hé