Lancering Weepee TV

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ze zouden alle geïnteresseerden hier op UB tenminste een sneak peak kunnen geven via betatesting, dan zouden we misschien niet meer op onze honger blijven zitten en klagen over een te lang durende launch periode... :wink:
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Dat is reeds meerdere keren gebeurd (2x dacht ik?) en wat was het resultaat : meer vragen :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Kunnen de betatesters dan al eens laten weten welke zenders ze nu al kunnen bekijken? (en of daar HD tussen zit?)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ik vermoed dat de betatesters zwijgplicht hebben, is bij belgacom toch zo
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Dat staat vast. Ik heb met een betatester gemailed en die wou echt niks kwijt :/
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Nog maximum 61 keer slapen alvorens de WeePeeTV Sint langskomt. 8)

[youtube]Oo4OnQpwjkc[/youtube]

Iets zegt me dat de WeePeeTV Sint een snelle, degelijk settopbox in hoofdletters in zijn dikke, wijze boek heeft geschreven.
Hoofdletters, zoals in HD!
En aangezien prijs en kwaliteit hand in hand gaan ... . :P
krisken schreef:Iets zegt mij dat als het "simpel en goedkoop" zal zijn, we over een maand een topic hebben in verband met trage setupboxen, geen uitbereidingsmogelijkheden, geen dit, geen dat. Helaas gaan kwaliteit en prijs nogal goed hand-in-hand...
Uiteraard dient er allicht (eerst?) een grondige marktstudie te gebeuren:
Duration of the project

The project runs from 15/10/2012 - 05/04/2013.
Bron: University Ghent, MICT: WeePeeTV - Over the top streaming TV app
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

@Eternum Pluim voor onderzoeksjournalistiek! :)

Even meegeven: er zijn een paar honderd beta-testers, waaronder wat Userbasers. We hebben op dit ogenblik geen extra testers nodig. Overigens is wat zij te zien krijgen nog niet het eindproduct, zeker niet wat kanaalselectie betreft.

We vertellen nog niet veel omdat we dat eigenlijk ook nog niet mogen. Maar er is ondertussen nog niets veranderd aan ons voornemen om dit jaar een product voor consumenten te lanceren waarmee jullie OTT TV kunnen kijken.

En ja, ik besef dat mijn "binnenkort" Duke Nukem-achtige proporties aanneemt ;)
johan d
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 19 jan 2006, 12:25
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

pfff... staat ook wel: "project duurt tot 05/04/2013..." dus daar zit nog wel wat marge op om ons bezig te houden.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

xenne schreef:ik vermoed dat de betatesters zwijgplicht hebben, is bij belgacom toch zo
  • Beta testers hebben absoluut geen zwijgplicht of een non-disclosure agreement moeten tekenen.
  • We moeten gewoon bij ieder gebruik bevestigen dat, wat we te zien krijgen alléén voor test doeleinden is, en dus geen commercieel aanbod. En dat ons user-id en paswoord voor persoonlijk gebruik is ...
svenska schreef:Kunnen de betatesters dan al eens laten weten welke zenders ze nu al kunnen bekijken? (en of daar HD tussen zit?)
  • Voor zover ik kan zien is er - op dit ogenblik - géén HD content.
  • De huidige kanalen selectie is eigenlijk niet relevant: het zijn een aantal kanalen die ze "uit de lucht" plukken met het enige doel om het systeem te testen (interface, platform, buffering, stabiliteit, beeldkwaliteit, zappen ...). Vandaag zie ik, naast een 5-tal Vlaamse zenders, nog een 5-tal Nederlandse zenders, en 2 Britse zenders.
Gezien WeePee zal gaan werken met een beperkte hoeveelheid inschrijvingen bij launch, zou ik iedereen die interesse heeft aanraden om zich in te schrijven op de mailinglist, want die krijgen al zéker de kans.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Dar sta ik al heel lang op maar behalve een stoefberichtje met hoeveel geld ze opgehaald hadden heb ik daar werkelijk nog niks van gehoord :P
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

@MClaeys Bij lancering krijgen mensen op die lijst de informatie en de kans om in te schrijven als eerste :)
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

satsurfer schreef:
MJ schreef:Idd, met dit nieuwsbericht sta ik klaar om BGC te dumpen, ik hoop dat WeePee met een interessant aanbod komt...
amai, dan speel je graag de 'early adopter' en bijkomend betatester :-D

Zou toch eerst beide enkele maanden parallel laten lopen, vooraleer de sprong te wagen. Eerst zien dat het goed werkt en aan mijn verwachtingen voldoet ;-)
Ik ben zeker geen 'early adopter', ik zie atm gewoon geen goed alternatief op de markt. Satelliet is hier spijtig genoeg niet mogelijk en kabel (Telenet) komt hier enkel en alleen 'over-my-dead-body'.

Ik heb 2 jaar geleden mijn principes aan de kant geschoven en van DVB-T overgeschakeld naar IPTV, Belgacom had toen nog een goed aanbod in mijn ogen, TV zat nog gratis in een pack met internet en telefonie, maar nu ze me willen 'dwingen' om over te schakelen naar een nieuw (duurder) pack hoeft het niet meer voor mij...

Voor mij is vrije hardwarekeuze de heilige graal voor digitale TV, de moderne televisietoestellen zijn technologisch voldoende uitgerust om dit mogelijk te maken. Decoders voor oudere TV toestellen, OK, maar de provider moet de klant de keuze geven.

Het basis zenderaanbod mag voor mij ook beperkt worden tot enkel vlaamse zenders als ik daardoor minder hoef te betalen, nu betaal ik voor een hoop anderstalige zenders waar ik nooit naar kijk. Een basisaanbod op maat zou nog beter zijn, gewoon betalen per zender.

Als WeePee op deze 2 punten aan mijn verwachtingen voldoet ben ik 90% zeker klant. Ik blijf nog wel tot Februari bij BGC, tegen dan heb ik al minstens 1 maand het product van WeePee en de reacties daarop kunnen evalueren, als ik dan nog niet 100% zeker ben kan ik nog altijd mijn DVB-T antenne terug boven halen, maar ik HOOP echt dat dit niet nodig gaat zijn.

Na 8 jaar digitale TV in België mag er wel eens drastisch iets gaan veranderen... ik denk dat de grote spelers al genoeg van hun duopolie hebben kunnen profiteren.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

weepeechris schreef:En ja, ik besef dat mijn "binnenkort" Duke Nukem-achtige proporties aanneemt ;)
Zolang het maar geen nieuwe Glaze 3D wordt :wink:
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Krijgt er nu al iemand die Apple Live Streaming HLS aan de praat op XBMC?
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

oa Tim.Bracquez weet hier het antwoord op maar kan er niets over kwijt, de andere UB beta testers zouden ook de nodige info hebben. Spijtig dat ze het niet kwijt willen/kunnen.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

och , apple trukken van zwijgzaamheid etc kunnen weinigen positief brengen hoor ,laat staan ermee weggeraken :D

Weepee faalt er grandioos dus in lijkt mij , net als al het andere van communiqué's die ze al in het verleden hebben gedaan of zoals met hun testers die ze echt wel correct gekozen hebben :nono: :beerchug:

laat de fanboys dan nu maar negatieve duimpjes geven zeker :roll:
The eternal and true pessimist :D
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Add-on:PleXBMC


Deze plugin claimt ondersteuning te hebben voor deze vorm van streaming.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

philippe_d schreef:Beta testers hebben absoluut geen zwijgplicht of een non-disclosure agreement moeten tekenen.
' Is anders toch opmerkelijk stil. :P
Misschien zijn ze druk bezig met TV kijken.
Dat kan ook natuurlijk...
weepeechris schreef:We vertellen nog niet veel omdat we dat eigenlijk ook nog niet mogen.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

sardonis schreef:http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Add-on:PleXBMC
Deze plugin claimt ondersteuning te hebben voor deze vorm van streaming.
Sardonis, dat is plex. Ga je daar niet heel je XBMC look and feel mee wijzigen? Mocht je het testen, laat zeker je resultaat weten :)
a3ke schreef: zoals met hun testers die ze echt wel correct gekozen hebben
Agree!
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

http://www.zdnet.be/news/144826/tv-alte ... -december/

We schreven er eerder al over: WeePeeTV, een alternatieve aanbieder van televisie, die volledig mikt op online streaming via je internetverbinding.

In oktober haalde WeePee New Media Ventures nog één miljoen euro op. Chris Demeyere, communicatiedirecteur van het jonge bedrijf, wist toen te melden dat WeePeeTV nog dit jaar voor een beperkte groep gelanceerd zou worden. Inmiddels is het november en is er meer duidelijkheid, zo laat Demeyere ons weten.

"WeePeeTV zal in de eerste helft van december lanceren. Initieel zal de dienst beschikbaar zijn voor vroege vogels. Diegenen die nu al op de mailinglijst staan, zullen sowieso een uitnodiging ontvangen. We mikken op een tweeduizend klanten in de eerste fase, maar er is nog ruimte op de mailinglijst".


Enkel via webbrowser

WeePeeTV zal in eerste instantie enkel via een webbrowser te benaderen zijn, zegt de woordvoerder van WeePee. Chrome en Safari (beide webkit-browsers) worden alvast ondersteund. Tegen de lancering volgende maand wil het bedrijf proberen ook ondersteuning te bieden voor andere browsers, zoals Firefox.

Op termijn komen er ook mobiele applicaties voor WeePee TV. Ook Smart TV-apps en een eigen settop-box behoren tot de mogelijkheden volgens WeePeeTV. Er zou volgens Demeyere al een eigen settop-box in ontwikkeling zijn, maar die zal niet klaar zijn tegen de lancering in december.

De website zal ook toegankelijk zijn via moderne smartphones, die iOS en Android 4.1+ als besturingssysteem hebben. Over oudere Android-versies wil Demeyere niks kwijt.

Beeldkwaliteit

De kwaliteit van de zenders zal in eerste instantie vastgesteld worden op een resolutie van 480i, wat vergelijkbaar is met de resolutie van analoge televisie, al kan daar snel verandering in komen. WeePeeTV werkt ook aan een aanbod dat over trage 3G-verbindingen kan gestreamd worden, maar hoe en wanneer dat zal zijn is nog niet gekend.

Aanbod

Chris Demeyere wil nog niks kwijt over het aanbod, maar zegt dat er bij de lancering voldoende zenders beschikbaar zullen zijn. Daarmee zegt het bedrijf hetzelfde als enkele maanden geleden: in juli vroeg het bedrijf nog via zijn Facebook-pagina welke zenders zeker niet mochten ontbreken.

Bijna zeker is dat Life!TV in het aanbod zal zitten. WeePeeTV en Life!TV maakten deze zomer al bekend samen te gaan werken.

Ook over de prijs wil Demeyere nog niks kwijt: "We hebben intern al een prijs in ons hoofd, maar die is nog niet klaar om gepubliceerd te worden".
Laatst gewijzigd door MJ 02 nov 2012, 15:48, in totaal 1 gewijzigd.
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

Allez, het is goed.

Lancering is voorzien voor eerste helft december. Dat is een "soft launch", we gaan een bepaalde hoeveelheid mensen toelaten. Wie zich inschrijft op de mailinglijst van weepeeTV, mag dat zien als een reservatie. Deze mensen krijgen zéker de kans om het te nemen bij lancering.

Het wordt gelanceerd als een 'in browser"-dienst, maar we werken ook aan apps en een setop box.

De lancering zal gepaard gaan met een evenement.
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

:banana: :banana: Laat maar komen, hier alvast heel veel interesse !!!!
Blijft ze eindelijk slapen .... Slaapt ze :-(
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Hier vooral interesse in de mogelijkheden voor SmartTV 's, hopelijk ook zo snel mogelijk zenders in HD, anders zet ik een stap terug...
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Ik sta ook al op de mailinglijst.
Hier ook interesse :-) , als we BGC buiten zetten, gaan we terug overstappen op een DVB-T antenne. Als WPTV betaalbaar is en goed werkt, is dat ook een alternatief.
johan d
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 19 jan 2006, 12:25
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

in browser, bedoelen ze daarmee nu dat het enkel op een PC te bekijken is en niet op de TV? Zou zoiets te bekijken zijn met een Dune mediaspeler?
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

@Johan_d Het is te bekijken in een webbrowser maar dat is niet de enige manier. Als je TV op internet kan en standaard video codecs ondersteund, dan werkt alles mooi. Indien niet is iets als een Dune natuurlijk een optie.

Ons doel is om het uiteindelijk te laten werken op elk toestel met een internetverbinding, en via een setop box ook op toestellen zonder internetverbinding.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Laat maar komen. Volgende keer is het misschien aangenaam uw meest geïnteresseerde doelgroep (UB) eerst/gelijktijdig in te lichten (!!)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

weepeechris schreef:Ons doel is om het uiteindelijk
Besef dat je niet veel kansen zal krijgen bij de evaluatie van je product. Als ik lees dat het 480i is, je duidelijk geen opnames zal kunnen maken, het aanbod van zenders heel dubieus blijft (om maar te zeggen dat ik niet meteen geloof in de Vlaamse zenders), ... dan vrees ik dat je snel een stikker zal krijgen en hoogstens zeer tijdelijk de niche kijker zal aantrekken.
Dfrog schreef:uw meest geïnteresseerde doelgroep
Ik vrees dat dat ook een doelgroep is die het snelst een product ook weer laat vallen... kijken maar naar de VoIP toestanden (pure selectie op prijs en ze dumpen je voor een cent ook al is je service misschien beter), of Mobile Vikings (ook meteen gedumped door velen vanwege centen en GC).
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Dus eigenlijk quasi dezelfde functionaliteit als TV Overal van Belgacom ? En de prijs goedkoper dan 5€/maand ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

weepeechris schreef:Lancering is voorzien voor eerste helft december. Dat is een "soft launch", we gaan een bepaalde hoeveelheid mensen toelaten.
Voor mij komt het alvast te laat, sinds een kleine week een tevreden satgebruiker.
En in een browser kijken? Dat kan je al een tijdje via Filmon http://www.filmon.com/#LIVE
een heleboel kanalen en..... gratis!
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

@r2504 Mobile Vikings groeit nog altijd en is nu bijna dubbel zo groot als toen ik daar vertrok :D. Het aantal voip-klanten van weepee (meer dan 15000 nu) stijgt met gemiddeld 75 à 100 per week. Ik zie de vergelijking dus als een aanmoediging. ;) En ik denk dat veel meer mensen hierop zitten te wachten dan je denkt.

Bovendien vinden we het eigenlijk niet erg om een niche-speler te zijn. Meer zelfs, daar geven we de voorkeur aan.

Wat de kanalen betreft: bij lancering hebben we zéker Vlaamse zenders.

@VOiD TV Overal is een optie die je bij bestaande tv-abonnementen neemt. Niet los verkrijgbaar. Wij wél.

@Petrikske Filmon is een leuk iets, maar het aanbod is nu niet bepaald schitterend ;)
Laatst gewijzigd door weepeechris 15 dec 2012, 21:52, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

weepeechris schreef:Wat de kanalen betreft: bij lancering nu in december hebben we zéker Vlaamse zenders.
Hebben jullie ooit niet geschreven dat je niet zou starten zonder ALLE Vlaamse zenders ?

Dat je een VRT hebt wil ik nog geloven... maar de VMMa zenders zou me sterk verbazen.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Dat kan ik mij ook herinneren. Dus als ze consistent zijn zal vmma er dus ook bijzitten.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

naast een 5-tal Vlaamse zenders, nog een 5-tal Nederlandse zenders, en 2 Britse zenders. (bij de testen)
Heeft de moderator Phillipe geschreven,wel dit lijkt er mij sterk op dat vooral de Nederlandstalige zenders (ook van Nederland dus)gaan gebundeld worden,lijkt mij wel sterk.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Er is geen enkele link tussen de zenders die nu in de beta test beschikbaar zijn (voor pure test doeleinden), en het toekomstige zender aanbod voor de commerciële lancering.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

Heb vooral schrik dat als ze al vmma hebben kunnen overtuigen dat ze, gezien hun uitspraken van het laatste jaar, wel een clausule erin hebben gekregen dat er geen reclame meer kan door gespoeld worden. De afgelopen maanden zijn volgens mij geen goede maanden geweest om nieuwe interessante contracten af te sluiten.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Wegzappen tijdens de reclame kan altijd, en bij WeePeeTv is opnemen en uitgesteld kijken niet mogelijk, reclame doorspoelen dus ook niet ;) tenzij de buffer van je speler groot genoeg is.
Feit is dat hij zegt dat het FilmOn aanbod gene vette is, ik reken er dus op dat WeePee met een beter/ruimer aanbod komt 8)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

fluppie schreef:naast een 5-tal Vlaamse zenders, nog een 5-tal Nederlandse zenders, en 2 Britse zenders. (bij de testen)
Heeft de moderator Phillipe geschreven,wel dit lijkt er mij sterk op dat vooral de Nederlandstalige zenders (ook van Nederland dus)gaan gebundeld worden,lijkt mij wel sterk.
vraag me af hoe ze aan 5 nederlandse zenders komen, wellicht zijn er commerciële zenders bij? deze mogen feitelijk niet in vlaanderen uitgezonden worden omdat ze enkel auteursrechten betalen voor nederland, dus deze moet je in het commercieel produkt zeker niet verwachten
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Spijtig toch?? ik heb liever wat meer Nederladstalige zenders,dan al die Franse,mocht het kunnen tenminste.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

weepeechris schreef:@Petrikske Filmon is een leuk iets, maar het aanbod is nu niet bepaald schitterend ;)
Maar wel gratis. :wink:
Enfin, zal me benieuwen wat jullie te bieden zullen hebben voor enkele euri. :beerchug:
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”