FreeVoipDeal - new users free trial calls

Plaats reactie
Camino
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 4 keer

Dit staat bij hun 'Terms of Use' :
Free calls with FreeVoipDeal

New users can try FreeVoipDeal out for free for a total of 60 minutes. During this trial period you can only call the destinations marked as free. Register your account by buying credit in order to extend your free calls.

Registered users get max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days and per unique IP address. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded the normal rates apply. During your Freedays you can call all destinations listed as 'Free' for free. When you have run out of Freedays, the normal rates apply. You can get new Freedays by buying credit.

Maar nadat de registratie procedure was afgehandeld en ik een belletje wilde doen (naar een zogenaamde "Free destination") kreeg ik een mededeling dat ik krediet moest kopen om te kunnen bellen.

Ik wilde contact opnemen met hun, maar ik kan nergens op de site een mailadres vinden.

Zijn er hier freevoipdeal gebruikers die deze free trial hebben bekomen?
thepretorian
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 15 keer

Dit is enkele voor Phone to Phone, in je control panel zie je normaal gezien daar een optie voor.
Je laat het systeem eerst jouw vaste nummer opbellen, daarna laat je het systeem de andere opbellen.
Normaal gezien is het maar 1 gesprek van max 60 minuten waar je recht op hebt dan.

https://www.freevoipdeal.com/phone_to_phone
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

De free trial heb ik niet gebruikt.
Maar ik heb intussen wel al gebruik gemaakt van de "max 300 minutes per week of free calls".
Nadat ik 10€ aan krediet had gekocht uiteraard (in hoofdzaak bedoeld voor gesprekken naar Belgische mobiele nummers à 0.005€/min).
't Werkt bij mij alvast erg goed en zonder enig probleem. Net zoals de andere betamax clonen.
Het is eigenlijk omdat die betamax clonen het bij mij altijd goed doen dat ik die free trial nooit gebruik...
Camino
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 4 keer

Bedankt voor jullie reactie, blijkbaar heb ik deze trial call(s) verkeerd geinterpreteerd.

Enfin het is gezien de voordelige mobile tarieven, dat ik deze voornamelijk voor de Belgische GSM providers zal gaan gebruiken.

:beerchug:
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

goeie tip (+1). Ik zit nu nog bij Internetcalls. Als mijn krediet opgesoupeerd is, meteen account aanmaken bij FreeVoipDeal. En zo blijft een mens maar accounts aanmaken bij al die VoIP providers.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

deze staat blijkbaar niet tussen het overzicht op http://backsla.sh/betamax vandaar dat ik deze cloon ook over het hoofd gezien heb...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Maar hier staat ie wel tussen:
http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-2.html

ongeveer in het midden