Helpdeks & planningsdienst Scarlet *bwueerk*

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Pfff... De helpdesk en de planningsdienst van Scarlet, ik kan er geen goed woord over uitspreken...

Mijn modem is kapot (reboot 20 keer per dag, volgens mij onder hoge belasting).

Ik ben op woensdag 19/05 naar de helpdesk, en daar plannen ze een technieker voor 25/05.

Vrijdag 21/05 belt de planningsdienst van scarlet mij terug om te zeggen dat de technieker diezelfde dag nog kan langskomen. Ik zo blij als een klein kind, neem wat overuren en ga vroeger naar huis, wachten op de technieker.

Om 19h nog geen technieker, ik bel eens terug naar de helpdesk: "ja maar meneer, die technieker kan komen tot 20h30 hoor". Bon, ik wacht verder tot - je raadt het al - 20h30.

Ik bel nog eens terug naar de helpdesk, en dan uiteindelijk bellen ze zelf de technieker terwijl ik wacht aan de telefoon. Ze komen terug met "meneer, er is iets foutgelopen in het systeem; die technieker is al naar huis, die had de nieuwe afspraak niet doorgekregen in zijn systeem".

Ik begin me al wat zorgen te maken, omdat de afspraak verzet is, en vraag of de originele afspraak nu nog doorgaat: "dat kan ik helaas niet zeggen meneer, best is dat u dan dinsdagmorgen eens zelf terugbelt"

Net gedaan (met de nodige verbroken verbindingen, 30 minuten in wacht, doorverbonden worden en dan weer een verbroken lijn, 30 keer naar de planningsdienst te moeten bellen omdat het nummer altijd bezet is ... zo van die dingen die u op een dinsdagmorgen al aardig boven uw theewater brengen".

Uiteindelijk iemand van de planningsdienst aan de lijn gekregen met - en dit is dan nog het strafste - "ik heb helaas geen zicht op de planning meneer, mijn collega die dat doet is er vandaag nog niet, ik ga u moeten terugbellen rond de middag". Wel een leuke job "ik werk op de planningsdienst, maar ik kan de planning niet zien".

Voila se, door redenen waar ik allemaal geenen ééne ruk mee te maken heb, heb ik dus vandaag 1 van mijn 20 verlofdagen verkwanseld. En ja dat is Scarlet zijn fout, die kerel van de helpdesk kon vrijdag om 20h30 toch initiatief nemen om het in het ticket te schrijven dat er dinsdag _zeker_ een technieker moest langskomen?

Ik ga veranderen van job denk ik, naar Scarlet ... Blijkbaar moet ge daar niets voor kennen (al niet de planning als ge op de planningsdienst werkt", een paar keer "mijn excuses meneer" aan de telefoon zeggen, en hup, 's avonds kunt ge met een gerust hard naar huis met "ik heb de mensen dan misschien wel niet geholpen, maar ik ben toch vriendelijk geweest".

Als ik vandaag geen technieker zie, dan bestel ik vandaag nog Telenet.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 777
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

selder schreef: Ik ga veranderen van job denk ik, naar Scarlet ... Blijkbaar moet ge daar niets voor kennen (al niet de planning als ge op de planningsdienst werkt", een paar keer "mijn excuses meneer" aan de telefoon zeggen, en hup, 's avonds kunt ge met een gerust hard naar huis met "ik heb de mensen dan misschien wel niet geholpen, maar ik ben toch vriendelijk geweest".
Het is allemaal erg maar ik vind het grappig geschreven .... Hopelijk is het dan bij telenet beter ...
tonym
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

Pfff... De helpdesk en de planningsdienst van Scarlet, ik kan er geen goed woord over uitspreken...
Met de planningdienst ben ik nog niet vertrouwd, maar de overige diensten van Scarlet... Ik kan alleen maar bevestigen dat ik er ook niet over te spreken ben. Letterlijk service "ancien régime": klant zonder oplossing van kastje naar de muur sturen in de stijl van de RTT (ik bedoel destijds de overheidsinstelling). Is dit nog van deze tijd ? Blijkbaar wel in telecom.

Je hebt nog geluk dat het over een modem gaat die eenvoudig materieel te vervangen is.
Gebruikersavatar
Neok
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jun 2008, 03:26
Bedankt: 1 keer

Hmja, ik kan helaas het verhaal alleen maar bevestigen.

Installatie van scarlet one: aanvraag eind november, installatie kon, kwam beste uit voor mij eind januari. De dag van de afspraak is niemand gekomen. Ik had geen zin te bellen ervoor, paar weken later bel ik, krijg een nieuwe afspraak, beste wat uitkomt is paasvakantie, krijg een afspraak op 5 april, niet bij nagedacht dat dat paasmaandag was... paar dagen later kwam ik tot dat besef... Ik bel terug,

"ja hallo, ik heb een afspraak gekregen op paasmaandag, is dat een grap?" Geen probleem ze verzetten het, naar Dinsdag 6 april,
Die dag, niemand gekomen, en ik had geen zin te bellen en weer een uur in de wacht te staan, ....
Ik bel een 2 tal later weken terug, met de vraag hoe het nu eigelijk zit, ... ik zeg dat ik al maanden wacht, en dat ze twee afspraken doodleuk niet komen opdagen zonder dat te laten weten. Die griet van de planingdienst antwoord met "ja het was technisch niet mogelijk om scarlet one te installeren. Absolute nonsense! ik vraag voor een nieuwe afspraak ze zegt iets van binnen een paar weken. Ik leg af in het midden van het gesprek,

Maand gaat voorbij, opeens telefoon, of ze kunnen komen installeren, ik zeg ja...
Paar dagen later staan een technieker voor de deur, die geen woord nederlands kan. Hij installeert alles, en voila ik heb nu een week scarlet one
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ik vind het zeer erg voor u, maar dit is gewoon te grappig voor woorden. Eind november bestellen en moeten wachten tot eind mei zou er bij mij niet inkunnen. En dat die tresebees van de helpdesk dan af komt met een smoesje dat het technisch niet mogelijk is maar wel een nieuwe afspraak geeft is al helemaal te gek.

Ik ben blij voor u dat ge eindelijk internet hebt.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Gisteren natuurlijk geen technieker gezien, een paar keer heen en weer gebeld tussen de helpdesk en de planningsdienst, met het aloude "ah nee, daarvoor moet ge bij die zijn", "de collega die dat doet heeft verlof", "ik zal u terugbellen"...

Vandaag ga ik nazr mijn.scarlet.be, krijg een melding dat het onbeschikbaar is, een paar uur later belt er iemand van scarlet mij terug om te vragen of hij nog iets kan doen, grappig :)

Dan om 16h telefoon van de planningsdienst, of ik maandagvoormiddag aanwezig kan zijn, ik zeg van niet en dat een technieker om 17h mag komen, ik verspil er geen dag verlof meer aan! "dan zal ik u moeten terugbellen meneer", olé, sindsdien
Niets meer gehoord :)

Ik heb het al opgegeven, ik neem geen initiatief meer...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
Neok
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jun 2008, 03:26
Bedankt: 1 keer

Trojan schreef:Ik vind het zeer erg voor u, maar dit is gewoon te grappig voor woorden. Eind november bestellen en moeten wachten tot eind mei zou er bij mij niet inkunnen. En dat die tresebees van de helpdesk dan af komt met een smoesje dat het technisch niet mogelijk is maar wel een nieuwe afspraak geeft is al helemaal te gek.

Ik ben blij voor u dat ge eindelijk internet hebt.
Ma ik heb de indruk dat het vooral niet scarlet zelf is maar die "janssens field"
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Neok schreef:
Trojan schreef:Ik vind het zeer erg voor u, maar dit is gewoon te grappig voor woorden. Eind november bestellen en moeten wachten tot eind mei zou er bij mij niet inkunnen. En dat die tresebees van de helpdesk dan af komt met een smoesje dat het technisch niet mogelijk is maar wel een nieuwe afspraak geeft is al helemaal te gek.

Ik ben blij voor u dat ge eindelijk internet hebt.
Ma ik heb de indruk dat het vooral niet scarlet zelf is maar die "janssens field"
Dan ligt de fout nog bij scarlet, als het zo erg gesteld is met janssens field dan moeten ze niet meer samenwerken met die firma, het is tenslotte de klant die met de problemen zit.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Vandaag al zelfs 2 keer gebeld door de "planningsdienst" van Scarlet ... Blijkt dat ze pas een technieker kunnen sturen op 7 juni ... weliswaar na 17h, want ik ga er geen verlofdag meer aan geven :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Gij hebt uw internet precies niet dringend nodig he. :?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Het werkt wel, alleen zijn er een paar onderbrekingen op een dag... Vervelend, maar nog net leefbaar...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
ebrjvd
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jun 2007, 17:26
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer

Janssens Field Services ("Scarlet Planningdienst") is een echte ramp.
Drie afspraken gemaakt om een VDSL modem te komen plaatsen, niemand gezien van Janssens.
Ik moest zelf telkens terugbellen voor een andere afspraak, Janssens doet er blijkbaar niets aan.
De laatste keer een week zonder DSL verbinding gezeten; blijkbaar had Janssens niet goed afgesproken met Belgacom...

Scarlet (=Belgacom) zou Janssens moeten betalen op basis van het respecteren van een service level agreement incl. klanttevredenheid.
Nu gedraagt Janssens zich nog erger dan de RTT van vroeger.
ElFrikandel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jul 2009, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

ebrjvd schreef:Janssens Field Services ("Scarlet Planningdienst") is een echte ramp.
Een goeie maand geleden kwam er een technieker van Janssens langs bij mij thuis om VDSL te installeren voor m'n One abonnement.
Die man zei me dat ik blij mocht zijn dat hij gekomen was, want Janssens had de dag ervoor de boeken neergelegd,
en hij had ook al in 2 maanden geen loon meer gekregen.
Ik kan me dus wel goed inbeelden dat de werknemers daar niet zo gemotiveerd meer zijn,
maar zou geen excuus mogen zijn om de klanten niet meer - of slecht - te bedienen.
Dat Scarlet dan maar eens op zoek gaat naar een betrouwbaardere servicedienst.

Trouwens, die man zei me dat hij via Janssens ook werkte voor Telenet en Belgacom,
dus voor sommigen van die klanten zal het al niet veel beter zijn
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

ElFrikandel schreef:Een goeie maand geleden kwam er een technieker van Janssens langs bij mij thuis om VDSL te installeren voor m'n One abonnement.
Die man zei me dat ik blij mocht zijn dat hij gekomen was, want Janssens had de dag ervoor de boeken neergelegd,
en hij had ook al in 2 maanden geen loon meer gekregen.
Ik kan me dus wel goed inbeelden dat de werknemers daar niet zo gemotiveerd meer zijn,
maar zou geen excuus mogen zijn om de klanten niet meer - of slecht - te bedienen.
Dat Scarlet dan maar eens op zoek gaat naar een betrouwbaardere servicedienst.

Trouwens, die man zei me dat hij via Janssens ook werkte voor Telenet en Belgacom,
dus voor sommigen van die klanten zal het al niet veel beter zijn
Janssens de boeken neergelegd :roll:
Bedrijf is net keihard aan het groeien (iets te hard zelfs).
En iedereen zijn loon wordt daar netjes uitbetaald wanneer het moet.

Er lopen natuurlijk dingen mis, maar vergeet dan ook niet wat een immense opdracht het is om zoveel Scarlet klanten op VDSL2 te zetten.
ester40
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jun 2010, 11:46

Ik ben ook heel goed bekend met de planning en het lange wachten aan de telefoon bij Scarlet. Een half uur wachten voor je een medewerker aan de lijk krijgt dan niet weten waar je het overhebt en maar zeggen: Sorry......mijn excuus. Nou na een half jaar dat aanhoren ben je dat wel zat en dan verwachten ze ook nog dat je aardig en beleefd blijft. Oh en dan terug bellen werkt bij hen ook heel goed, zo goed dat ik nog door 6 mensen terug gebeld moet worden. En aan de helpdesk heb je ook niet veel want die weten ook niets behalve dat ze aan de monteur door gegeven dat je als kant al 72 dagen geen internet hebt gehad en dan komen ze na al die tijd als ze er achterkomen dat je overstapt met een monteur op de proppen. Ik heb geen goed woord meer over voor dat hele Scarlet en de slechte manier van omgang met betaalde klanten door de helpdesk en alle andere miepen aan de telefoon daar.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ik heb zonet zelf gebeld naar de helpdesk.

Nu moet ik toch even zeggen dat m'n gesprek binnen de 6 minuuten afgehandeld was met een hele vriendelijke persoon!
Heb ook al anders meegemaakt dat geef ik gerust toe, maar deze keer was het een 9/10 waard
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
tonym
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

Zooveel geluk nog niet gehad en eerlijk ik had het al opgegeven.
Maar goed het kon niet meer minder... we blijven hoopvol met enig voorbehoud, want...
zelf als je al contact hebt komt er meestal niet veel oplossing uit.

Om het kort te maken, voor mij hoeft het al niet meer want ik tel definitief af.
En dat na vele jaren Scarlet netwerk (tenminste het oude van voor 2010)
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ik kan je geen ongelijk geven hoor, we zijn ook al klant sinds de overname van Tiscali, en dat was toch echt super.
Ondertussen worden de prijsverschillen zodanig klein dat je er nog maar weinig voordeel bij hebt, en inderdaad ja we hebben ook al wat problemen gehad die niet steeds even vlot afgehandeld werden
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
hobbit
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 02 aug 2006, 21:11
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Is dit een nieuwe truc van Scarlet ?
Gedurende de laatste dagen als je de helpdesk opbelt krijg je al onmiddellijk een verwittiging dat het lang gaat duren.
"Er is een dossier aangelegd maar door het grote klantenbestand kan men je oproep niet onmiddellijk beantwoorden"
En dit reeds gedurende de laatste dagen.

Ik denk dat het beste gaat zijn zijn om het einde van mijn contract af te wachten en scarlet te vergeten
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Vroeger was scarlet een hele goede provider; maar sinds de overname door Belgacom is het gewoon hopeloos. Ik wilde gebruik maken van de extra dienst belgacom tv (gratis) volgens de drie eerste medewerkers van scarlet was het geen probleem volgende week zou er iemand contact opnemen...Nu zijn we al 2 maanden verder en nog steeds niets. De uitleg is er loopt een migratie en de procedure is nog niet geschreven om je belgacom tv te geven. Je moet nog even wachten....

Maar ze maken wel volop reclame over Belgacom tv....
tonym
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

De actuele commerciele formule bij Scarlet is in twee woorden "visjes vangen"

Iedere gevangen vis zit een jaar vast.
Zelfs als je bij de ombudsman gaat klagen zullen ze rond de pot draaien tot je jaar uit is.

Ik tel af en ik kijk echt niet meer achterom.
vemonds
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2012, 13:11

Ik heb ook erg slechte ervaringen met Scarlet. Ik ben op 15 juli verhuisd en heb op 19 juli internet en digitale TV bij scarlet aangevraagd.

Op 7 augustus zouden ze langskomen, dus ik was de hele dag thuis. Ze belden om 10:30 dat ze er binnen 20 minuten zouden zijn, maar niemand kwam. Om 12:30 gebeld en ze zouden later die dag nog terugbellen....niet dus. Op 29 augustus een volgende afspraak, wederom niemand komen opdagen. De klantendienst gaf me het adres van Janssens planningsdienst om een nieuwe afspraak te maken, maar Janssens kon niet in m'n dossier. Toen dat eindelijk was verholpen zeiden ze dat ze niemand gingen sturen, omdat de elektriciteitskastjes op mijn adres niet beschikbaar waren. Wat een onzin! Er zijn werken aan de weg, maar de kastjes zijn gewoon bereikbaar. En ze hadden toch op z'n minst kunnen bellen dat ze er niet in konden. Dan had ik ze om kunnen leiden en had ik iig geweten wat het probleem was.

Kortom, belabberde planningsdienst, slechte communicatie, eeuwig wachten op je installatie. Een verschrikking.
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Aiaiaiaiai..... als ik dat zo zie breekt het angst zweet me uit want.... ik heb onlangs een nieuwe scarlet one aangevraagd op een tweede locatie. Vandaag wel telefoon gekregen dat ze niet op 3 september kunnen komen, maar wel 7 september. Ik ben benieuwd.

Tevens nieuw: de scarlet helpdesk (had ze nodig om een fout in het adres aan te passen) beweerde dat ze tegenwoordig installaties doen tot 22 uur 's avonds wegens drukte... Ik geloof er niks van.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Hier is het vlot verlopen , tussen aanvraag en plaatsing zat geen 2 weken tussen . Maarja , bij andere providers kunde dat ook voorhebben .
Afbeelding
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

hier ook alles vlotjes verlopen :D
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Bij mij ook alles vlot en zoals afgesproken, en ondertussen al 2 jaar klant tot volle tevredenheid. Tevens al een aantal keer de helpdesk nodig gehad: 1x een facturatieprobleem (huur decoder aangerekend) wat via een berichtje op facebook onmiddellijk is rechtgezet met de vgl. factuur. 1x vervanging afstandsbediening en nu gisteren nog: de decoder komt niet meer uit standby - in de voormiddag een chatsessie met de helpdesk en om 15u stond hier een technieker met een nieuwe decoder (v4 8) )

Als t goed is, mag t ook gezegd.
mr. green
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:37
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ook hier heel tevreden van de installatie van Scarlet One. De technieker kwam op de voorziene dag, er werd netjes een half uur gebeld en alles werd vlot en correct geïnstalleerd. Op de dag van de telefoonnummeroverdracht kreeg ik ook netjes een mail van Scarlet.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Echt tevreden: Een vrijdagmiddag de aanvraag gedaan via het internet, vrijdagnamiddag reeds opgebeld voor een installatie datum af te spreken (was binnen 2 weken) maar dit paste niet voor mij dus een week later laten zetten. De maandag erop belden ze echter dat ze op woensdagmiddag toch konden.

Dus 4 dagen na aanvraag was alles in orde. Toffe technieker ook (van janssens fritsen).
Afbeelding
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik heb,een 18 maanden geleden,als bestaande klant (had toen het oude One abbo,alleen met vaste tel.en internet) een tel. gedaan naar Scarlet voor de nieuwe One,met tv erbij,ze hebben mij toen een afspraak gegeven,7 weken later,maar zijn alle afspraken goed nagekomen,de tech. van Scarlet heeft me zelfs een 40 min. voor zijn aankomst nog eens gebeld,dat hij eraan kwam.Wel lang moeten wachten dus,maar daarna wel heel tevreden.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Ik deel de goede ervaring, 1 keer een probleem gehad en het was op 2 dagen opgelost. Bij de aanvraag van VDSL was de technieker er binnen de week om de overschakeling uit te voeren :)
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”