Hallo,
Op 1 november ga ik verhuizen naar een huurhuis.
Ik probeerde eergisteren alvast online een shake te kopen voor mijn nieuw adres. De site zei me dat het niet beschikbaar was op mijn adres.
Hiervoor ben ik naar een telenet verdeler geweest, die me wist te vertellen dat dat kwam omdat de vorige huurder zijn abonnement nog niet heeft stopgezet.
Gisteren zag ik de vorige huurder. Ik vroeg aan hem wat ik juist moest doen.
Hij zei dat ik simpelweg op de site kon kiezen voor overname.
Nu, ik zie dit helemaal niet op de site van telenet. En wat ze schrijven over overname van contracten gaat over familieleden en bestaande klanten enzovoort.
Ik ben nog geen klant bij telenet.
Oja, en hij heeft de modem achtergelaten dus die staat er nog.
Wat moet ik doen? Zeggen tegen de vorige huurder dat hij alles stopzet of is er toch een manier om zijn abo over te nemen?
Overname abbonement vorige huurder.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik zou je toch aanraden om dit ofwel via de site te doen, ofwel telefonisch te regelen met telenet.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Er is geen enkele waarde aan een "overname". Het enige wat je mogelijk "overneemt" zijn de oude Telenet spullen die de vorige huurder (moet) laten hangen.
De vorige huurder moet dus zijn contract opzeggen, of indien hij Telenet wenst op zijn nieuw adres de verhuis aanvragen.
De vorige huurder moet dus zijn contract opzeggen, of indien hij Telenet wenst op zijn nieuw adres de verhuis aanvragen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Berichten: 218
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 13:04
- Locatie: Niverance
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
Je kan dat abonnement niet overnemen. De vorige huurder moet zijn abonnement opzeggen ofwel laten verhuizen.
Hier vind je wat meer info wat mogelijk is bij een overname:
Hier vind je wat meer info wat mogelijk is bij een overname:
Ipv naar de telenet verdeler te gaan, heb ik klantenservice gebeld.
alles is nu in orde.
Alleen heb ik dus natuurlijk niet kunnen genieten van de online korting van 20euro, en de klantenmedewerkster wou dit natuurlijk niet toekennen, zucht
alles is nu in orde.
Alleen heb ik dus natuurlijk niet kunnen genieten van de online korting van 20euro, en de klantenmedewerkster wou dit natuurlijk niet toekennen, zucht