Lancering Weepee TV
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Ik gok erop dat binnenkort in november zal zijn.
Zoniet, komt het misschien mee met Sinterklaas
Zoniet, komt het misschien mee met Sinterklaas
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Het begint nu inderdaad wel heel lang te duren.
'Binnenkort' zijn ze al daar met v2.0
'Binnenkort' zijn ze al daar met v2.0
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Hmmm.... begint meer en meer te lijken op een farce à la splitsing BHV. Eerste bericht hier dateert van 14 juni. Ondertussen 4 en een halve maand verder bijna en nog geen meter vooruitgang geboekt blijkbaar.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik heb het in het begin van deze thread al geschreven... Vlaanderen is niet rijp voor dit platform.
Kijk maar naar de recente Vier versus Telenet discussie... laat staan dat zo'n zender naar een platform als WeePee TV zou stappen
Kijk maar naar de recente Vier versus Telenet discussie... laat staan dat zo'n zender naar een platform als WeePee TV zou stappen
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Er is gezegd geweest voor het eind van dit jaar is het gelanceerd...ik zou me pas zorgen beginnen maken op 31 december 2012
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Op 31 december 2012 lanceer ik vuurwerk.
WeePee TV gelanceerd of niet.
WeePee TV gelanceerd of niet.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Ben ook serieus aan het wachten. Het stelt me gerust dat investeerders er 900.000 eur ingepompt hebben.
Maar als je zoveel en zolang teast komt er een moment dat je iets moet loslaten of het keert als een boemerang in je gezicht terug.
Maar als je zoveel en zolang teast komt er een moment dat je iets moet loslaten of het keert als een boemerang in je gezicht terug.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 147 keer
Dan vrees ik dat je sowieso reeds met een probleem zit met de WAF (Wife Acceptance Factor)...Goztow schreef:Mijn vrouw is bgc tv serieus zat. Tis dus de moment, weepee!
Als ze nu al problemen heeft met bgc tv, vrees ik dat je niet meer zult moeten afkomen met iets supernieuw/speciaal/zoveel beter waar ze toestel 1 moet aanleggen om via een toetsenbord toestel 2 te bedienen zodat de afstandsbediening gaat waarna zij enkel maar meer op 3 hoeft te drukken om naar haar soap te kunnen kijken. Waarna jij zult mogen horen "Schaaaaaaaaaaaaat, ik heb geen geluid" waarna jij mag beginnen uitleggen dat weepee net op deze zender een andere codec gebruikt waardoor het geluid niet gaat, maar dat normaal gezien alle andere zenders wel moeten gaan en dat je reeds een oplossing aan het zoeken bent voor deze ene... (enz)
Face it, uiteindelijk zul je het onderspit delven en één van de grote nemen
(Of klink ik nu te pessimistisch :-p)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Volgens mij zal Weepee TV geen volwaardige vervanger zijn voor BGC of Telenet TV. De verwachtingen liggen bij sommigen wat té hoog vrees ik...
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Als men er niet in slaagt om zowel één, canvas, vtm, vier als vijf op te nemen in hun aanbod, zal WeePee TV geen grote potten breken, vrees ik.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Met de verschillende Discovery kanalen, Natgeo kanalen, BBC, Een en Canvas ben ik meer dan content Maar tis waar, de zenders meekrijgen zal het moeilijkste zijn. Dan nog is een statusupdate wel welkom.
-
- Moderator
- Contacteer:
Bij mij mag je die 2 laatste er zelf nog weg doen
Telefonie = EDPnet + OVH
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
onder het motto "geen nieuws is goed nieuws" zullen we maar wachten zeker? Ik denk dat hun "let's go viral" campagne op die manier echt wel volledig de mist in gegaan is.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 80 keer
Even reageren TL;DR geen nieuwe info
Eigenlijk was het nooit de bedoeling om een "let's go viral"-campagne te starten . We zijn gewoon héél trots op ons product en hebben wat te veel en te vroeg verteld erover. En toen was er plots een sneeuwbaleffect in de pers waar we eigenlijk wel blij mee waren.
Er zijn drie zaken waar we nog niets over mogen vertellen, en dat zijn de zaken die jullie graag willen weten. Dat zijn: wanneer komt het? Met welke zenders? (mogen we nog niet zeggen) Hoeveel zal het kosten? (mogen we nog niet zeggen, maar het wordt héél concurrentieel)
Op dit ogenblik zijn er een paar honderden test-gebruikers. We zijn dus nu in private beta.
Wie meer info wil en er als eerste wil bijzijn, kan zich inschrijven op de mailinglijst op http://weepee.tv
Eigenlijk was het nooit de bedoeling om een "let's go viral"-campagne te starten . We zijn gewoon héél trots op ons product en hebben wat te veel en te vroeg verteld erover. En toen was er plots een sneeuwbaleffect in de pers waar we eigenlijk wel blij mee waren.
Er zijn drie zaken waar we nog niets over mogen vertellen, en dat zijn de zaken die jullie graag willen weten. Dat zijn: wanneer komt het? Met welke zenders? (mogen we nog niet zeggen) Hoeveel zal het kosten? (mogen we nog niet zeggen, maar het wordt héél concurrentieel)
Op dit ogenblik zijn er een paar honderden test-gebruikers. We zijn dus nu in private beta.
Wie meer info wil en er als eerste wil bijzijn, kan zich inschrijven op de mailinglijst op http://weepee.tv
Laatst gewijzigd door weepeechris 15 dec 2012, 21:53, in totaal 1 gewijzigd.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Dit komt niet voor in uw lijstje, dus mogen we dan vermoedelijk wel weten:
- Wordt het een formule waarbij je zelf de zenders kiest, of een standaard pakket met zenders en als je een andere zender wil, moet je "themapakket" of "boeketten" nemen?
- Zal er een formule zijn waarbij je betaalt voor wat je kijkt (bv per uur en per zender) of is het een zender 24/7?
Ik wil bv wel BBC, maar heb enkel interesse in Top Gear op zondagavond, gedurende 7-8 weken.
Ik wil bv wel één en Canvas, en eventueel VIER, maar VTM en Kanaal2 enzo interesseren me geen bal.
- Wordt het een formule waarbij je zelf de zenders kiest, of een standaard pakket met zenders en als je een andere zender wil, moet je "themapakket" of "boeketten" nemen?
- Zal er een formule zijn waarbij je betaalt voor wat je kijkt (bv per uur en per zender) of is het een zender 24/7?
Ik wil bv wel BBC, maar heb enkel interesse in Top Gear op zondagavond, gedurende 7-8 weken.
Ik wil bv wel één en Canvas, en eventueel VIER, maar VTM en Kanaal2 enzo interesseren me geen bal.
-
- Moderator
- Contacteer:
Dit is reeds gezegd in de meeting te Gent : je maakt zelf jouw zenders.
Fictief voorbeeld:
Voor een bedrag van €10/maand mag je 20 zenders kiezen uit een totaalpakket van 200 zenders.
Die 20 zenders zijn dus "gratis" (lees : in het abonnement), wil je meer zenders dan betaal je extra.
Maar die 20 zenders mag je dus zelf kiezen. Je moet dus niet kiezen voor VTM als je er nooit naar kijkt.
Fictief voorbeeld:
Voor een bedrag van €10/maand mag je 20 zenders kiezen uit een totaalpakket van 200 zenders.
Die 20 zenders zijn dus "gratis" (lees : in het abonnement), wil je meer zenders dan betaal je extra.
Maar die 20 zenders mag je dus zelf kiezen. Je moet dus niet kiezen voor VTM als je er nooit naar kijkt.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
trouwens één, canvas en BBC zijn FTA zenders! Waar gaat al deze drukte dan over...
@Void
inderdaad, dat is de hamvraag! Voor FTA zenders alvast geen MB's nodig
@Void
inderdaad, dat is de hamvraag! Voor FTA zenders alvast geen MB's nodig
Laatst gewijzigd door wied 24 okt 2012, 13:07, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
- heist_175
- Elite Poster
FTA misschien wel,
maar hoe krijg je ze op je TV?
Voor een/canvas heb je een DVB-T antenne nodig.
Wat heb je nodig om BBC te zien?
Het is ook niet zo handig om voor elke zender een aparte ingang te moeten gebruiken...
maar hoe krijg je ze op je TV?
Voor een/canvas heb je een DVB-T antenne nodig.
Wat heb je nodig om BBC te zien?
Het is ook niet zo handig om voor elke zender een aparte ingang te moeten gebruiken...
- fryelectro
- Elite Poster
Volgens Tim.Bracquez zou het werken op XBMC.
Ik heb dit zelf getest, maar helaas, het is me niet gelukt om de lifetv stream op XBMC te kunnen tonen. Ik zal Tim.Bracquez eens een PM sturen met vraag of hij hier kan komen uitleggen hoe hij dat gedaan heeft...
Ik heb dit zelf getest, maar helaas, het is me niet gelukt om de lifetv stream op XBMC te kunnen tonen. Ik zal Tim.Bracquez eens een PM sturen met vraag of hij hier kan komen uitleggen hoe hij dat gedaan heeft...
Orange go plus
Orange go plus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
VOiD schreef:Hoeveel MB is er vereist om één uur (HD) TV kijken ?
Als ik via satelliet een uitzending in HD opneem, dan ben ik ca. 5 gigabytes kwijt op de harde schijf
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
@heist_175
met een satellietontvanger, eveneens voorzien van een DVB-T tuner lukt dit aardig...
Of met een laptop, voorzien van DVB-S2 card en DVB-T usb stick!
met een satellietontvanger, eveneens voorzien van een DVB-T tuner lukt dit aardig...
Of met een laptop, voorzien van DVB-S2 card en DVB-T usb stick!
Laatst gewijzigd door wied 24 okt 2012, 13:17, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
- fryelectro
- Elite Poster
Er zelfs nooit gezegd dat weepeetv ooit in HD gaat zijn... dus no HD i guess.VOiD schreef:Hoeveel MB is er vereist om één uur (HD) TV kijken ?
Orange go plus
Orange go plus
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 2 keer
Benieuwd naar welke bandbreedte dit zal nodig hebben
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Hopelijk komt Weepee ook met een simpel en goedkoop setupbox'je, zodat minder technisch aangelegde klanten ook gebruik kunnen maken van deze diensten.
Pas dan zal een grote doorbraak mogelijk zijn, want als ze enkel moeten leven van ons techneuten zoals hier op Userbase...
En op de vraag of ze zenders in HD gaan leveren mag nu toch wel stilaan een antwoord gaan komen, lijkt me niet moeilijk om te bevestigen of te ontkennen!
Pas dan zal een grote doorbraak mogelijk zijn, want als ze enkel moeten leven van ons techneuten zoals hier op Userbase...
En op de vraag of ze zenders in HD gaan leveren mag nu toch wel stilaan een antwoord gaan komen, lijkt me niet moeilijk om te bevestigen of te ontkennen!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 15 keer
Idd, met dit nieuwsbericht sta ik klaar om BGC te dumpen, ik hoop dat WeePee met een interessant aanbod komt...heist_175 schreef:Belgacom verhoogt de tarieven vanaf 01/02/2013 (klik)
nog eenn ideaal moment om eindelijk met WPTV te komen!
- heist_175
- Elite Poster
BGC krijgt ook een schopje van mij
momenteel plannen we terug over te stappen van BGC naar een DVB-T antennetje, maar als WPTV gelanceerd geraakt, is dat mss ook een idee
momenteel plannen we terug over te stappen van BGC naar een DVB-T antennetje, maar als WPTV gelanceerd geraakt, is dat mss ook een idee
-
- Moderator
- Contacteer:
Iets zegt mij dat als het "simpel en goedkoop" zal zijn, we over een maand een topic hebben in verband met trage setupboxen, geen uitbereidingsmogelijkheden, geen dit, geen dat. Helaas gaan kwaliteit en prijs nogal goed hand-in-hand...svenska schreef:simpel en goedkoop setupbox'je
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
amai, dan speel je graag de 'early adopter' en bijkomend betatesterMJ schreef:Idd, met dit nieuwsbericht sta ik klaar om BGC te dumpen, ik hoop dat WeePee met een interessant aanbod komt...
Zou toch eerst beide enkele maanden parallel laten lopen, vooraleer de sprong te wagen. Eerst zien dat het goed werkt en aan mijn verwachtingen voldoet
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Laat Weepee nog betatesters toe trouwens? Want indien ze nog extra users nodig hebben, ben ik wel kandidaat!
Gezien ik een Samsung Smart TV heb, kan ik gerust dat platform mee stress testen
Gezien ik een Samsung Smart TV heb, kan ik gerust dat platform mee stress testen
- fryelectro
- Elite Poster
Nee al sinds de launch van dit topic niet meer. Ik ken wel iemand die zich er via via nog tussen heeft gewrongen, maar de algemene reply is NJET.
Orange go plus
Orange go plus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Ik vind het bizar dat ze niet via Userbase beta-testers zoeken/gezocht hebben. Hun product zou tot in detail getest worden door de meest kritische gebruikers
Internet: EDPNet VDSL
- fryelectro
- Elite Poster
Tja langs de andere kant zijn er blijkbaar heel wat UB'ers ook beta-tester, wij niet dus :/
Orange go plus
Orange go plus