Niet te geloven toch
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
<OT>Nee, eerst moet de Bogaertbrug "vernieuwd" worden hoewel er niets nee mis is. Het is niet eens een brug..</OT>Jack Daniels schreef: Als er over een paar jaar weer geld in de stadskas is, dan gaan er motoren geplaatst worden.
De Bogaertbrug wordt wel weer een brug. Er wordt weer een stuk opengelegd van de oude Dender die nu gedempt is. Ook hier onbekwaamheid troef. Eerst dichtgooien alhoewel het eigenlijk niet mocht en dan weer opengooien. Verder ook nog een sterk staaltje van geld weggooien: Grembergen, daar werd het rond punt vervangen door verkeerslichten terwijl er vele jaren geleden, nog voor de rotonde er lag, ... verkeerslichten stonden. Dus een situatie identiek aan die van vandaag, alleen zijn er hier en daar wat aannemers rijk op geworden om de boel 2x te herinrichten om weer tot de oorspronkelijke situatie te komen.on4bam schreef:<OT>Nee, eerst moet de Bogaertbrug "vernieuwd" worden hoewel er niets nee mis is. Het is niet eens een brug..</OT>Jack Daniels schreef: Als er over een paar jaar weer geld in de stadskas is, dan gaan er motoren geplaatst worden.
Ey! Ik heb 't onder jullie aandacht gebracht, dus ik eis ook 5% commissie he :-pMClaeys schreef:Sssst, doe het voor de volle pot, en laat mij wat helpen met kabels trekken7/10 voor u, 3/10 voor mij
Dat is nu echt belgisch ziekrisken schreef:Of k zet er Polen op hé!
Pas op he, or I will release my lobby-dogs! En dan kunde fluiten naar 't contract :-pkrisken schreef:Alé met de commissie er af (€15000) schiet er amper geld over voor mij
€2500 kunde krijgen, niet meer!
Of k zet er Polen op hé!
Wireless iemand ? Per werkplek dan een wireless bridge met switch.gm123 schreef:Daar is nu toch makkelijk omheen te werken door gewoon tijdelijk losse bekabeling te leggen?
Het gaat hier over een kantoortje waar enkele agenten van het labo en medsiche dienst gaan zitten, dus geen "groot operatiecentrum".fluppie schreef:Ik geloof dat er in ieder groot politiekantoor een plaats moet zijn,die kan dienen als 'operatiecentum' voor event.rampen/zware ongelukken/ enz..
Veel kabels heb je toch niet nodig, één router en op ieder verdiep het nodige aantal wireless access points ?gm123 schreef:Daar is nu toch makkelijk omheen te werken door gewoon tijdelijk losse bekabeling te leggen? Proper is het niet, maar dan kunnen ze toch al beginnen werken. .
Onderschat de politie niet qua trafiek, ze hebben tal van custom apps (die waarschijnlijk ook nog eens bandwidth hungry zijn door het slechte development) en ik dacht ook gelezen te hebben dat dit over labo mensen ging, dus wie weet toch grote files enz ?r2504 schreef:Het zijn maar politiemensen hé, geen webesigners of IT developpers die fast internet nodig hebben .
krisken schreef:Philippe : ik denk niet dat een politiekazerne zijn mensen gaat laten bellen via VoIP hoor. En al zeker niet via een headset aan de PC.
Switches, routers, netwerkapparatuur, patchkasten, ... Ik denk dat uw budget er sneller doorheen gejaagd kan worden dan je denkt...krisken schreef:Als het snel moet gaan dan kan dit ook met kabelgoten.
Maar zelfs al laat je alles open slijpen etc, dan nog kom je niet aan die kost
Kom, kom... 40 werkplekken met 3 aansluitingen... dat zijn 120 poorten.meon schreef:Switches, routers, netwerkapparatuur, patchkasten, ... Ik denk dat uw budget er sneller doorheen gejaagd kan worden dan je denkt...