[

Ik ben 2 dagen erna nog GC geworden en ik krijg het nog altijd, zonder automatische herlaadbeurtsatsurfer schreef:groot gelijk...net iets te laat, waardoor je de 10 Mb dataroaming/maand mist.
[Post made via mobile device ]
Ik heb het ook gelezen hier... Helaas merk ik er écht niks van op de plaatsen waar ik dagelijks kom (en da's niet het midden van de rimboewied schreef:@NickG
dat is maar de vraag, vermits de 3G snelheid van MV op veel plaatsen gevoelig verhoogd werd...
Bwa, ik denk dat de meesten ergens wel beseften dat dit een tijdelijke dienst was. Het is/was inderdaad leuk, meer ook niet. Toch werd het door velen als een extra voordeel gezien tegenover andere providers. Dat voordeel valt nu weg. Hierdoor denk ik dat velen de kwaliteit van het BASE-netwerk wat meer zullen laten doorwegen in hun keuze om te blijven bij of over te schakelen naar Mobile Vikings (en die beoordeling van kwaliteit zal afhangen van regio tot regio, en ook van je persoonlijke noden). En persoonlijk ben ik er ook nog niet helemaal uit. Het netwerk vind ik niet super en lijkt toch nog altijd zwakker te zijn tegenover Proximus en Mobistar, hoewel ze wel met een inhaalbeweging bezig zijn. GC vind ik een waardig alternatief eigenlijk, hoewel 5€/maand duurder.LPS schreef:ipv dat het een leuk tijdelijke dienst is om te voorkomen dat je tegen je wil om betalend surft / tijd hebt om te herladen.
Dus, je wil van zodra de maand om is dat je data geblokkeerd wordt? Of wil je dat je data gebruik dan niet van je belwaarde af gaat (=grace periodtomw schreef:Is er bij MV eigelijk een optie om enkel van je gratis data te gebruiken?
Nu ben ik in één dag al m'n resterende belwaarde kwijt, terwijl ik die liever zou gebruiken te bellen / smsen.
Als ze dergelijke optie zouden aanbieden zou ik wel nog overwegen om bij MV te blijven.
Data bijkomstig? Kan je dan niet beter overwegen om over te stappen naar iets waar bellen goedkoper is?tomw schreef:Ik wil dus dat mijn data geblokkeerd wordt. Voor mij is data bijkomstig, en dus mooi meegenomen dat het gratis is.
De belwaarde zelf zie ik liever verdwijnen aan bellen en sms, ipv maximum 30MB aan data.
Keurig iedere maand herladen is geen oplossing want dan stapelt de belwaarde alleen maar op..
Als eerste ga je naar http://www.mobilevikings.comgr@g schreef:Nog mensen met problemen om de herlaadmodus (sms) te activeren?
Ik word er slecht gezind van..
Herladen via SMS wil niet werken!
sent from my gt-i9100 using xda premium