Bij het inloggen

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
Maverick
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 2 keer

Moderators,

Is het mogelijk om de focus na het kiezen voor "inloggen" te leggen op "gebruikersnaam"?
Nu kies je inloggen en moet je nogmaals in de gebruikersnaam klikken voor je deze kan ingeven.
Ik weet dat je ook automatisch kan inloggen, maar dit wens ik niet, dus vandaar de vraag.

Greetz,
Maverick
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Maverick,

We zullen dit is bekijken voor de vernieuwde sub, maar een hoge prioriteit zal het wel niet krijgen denk ik, aangezien dit slechts een klein ongemak is, maar we zullen ons best doen!

greetz,

Nob
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

hmm das nogal gemakzuchtig eh... ;-)

we zullen dit idd eens bekijken...
I love it when a plan comes together!
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Da vin ik nu echt muggeziften heeee :roll: . Ze zouden speciaal voor u een pagina moeten maken dat ge elk karakterke in een ander vakske moet typen om u een plezier te doen :twisted: , mensen toch... :?
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Pi R² schreef:Da vin ik nu echt muggeziften heeee :roll: . Ze zouden speciaal voor u een pagina moeten maken dat ge elk karakterke in een ander vakske moet typen om u een plezier te doen :twisted: , mensen toch... :?

Pi R²,

gelieve de regels er eens op na te lezen, het is niet de bedoeling om iemand persoonlijk aan te vallen via een post. Iedereen staat vrij voor het posten van suggesties, om bij te dragen aan de ontwikkeling van ons forum.

Suggesties zijn suggesties, of ze gerealiseerd worden is iets anders, zoals nob al gepost heeft, zal dit waarschijnlijk slechts een lage priority krijgen.

Daarmee is genoeg gezegd.
Maverick
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 2 keer

Voor diegene die het niet begrijpen een voorbeeld dan maar:

Als je bijvoorbeeld "MS word" open doet, moet je toch ook niet eerst op je pagina klikken voordat je tekst kan beginnen typen.

Heu, Pi R2 het was maar een vraag hé.
Je antwoord hierop is dan ook B*l S**t.
Da vin ik nu echt muggeziften heeee . Ze zouden speciaal voor u een pagina moeten maken dat ge elk karakterke in een ander vakske moet typen om u een plezier te doen , mensen toch...

Edited by The Oddity
Maverick, hou het zelf ook rustig zou ik zeggen!
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Kijk, nu valt hij mij ook persoonlijk aan. Ik vin het nog altijd muggeziften. Ge wint met dat dingske misschien een honderste van een seconde.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

maverick,

ga na http://www.nosta.org/skynet/forum/login.php

ziezo problem solved en het getuigd toch een beetje van luiheid he maverick sorry dak het zeg zenne
Registered Linux user #286313
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Beiden,

ik kan Maveric verstaan, dat als je op inloggen klikt dat het enige wat je daar normaal doet is enkel beginnen met je Login in te gevenen dat daar dus een requestFocus() zou moeten komen.

Waarom is dit niet gedaan? Omdat je daar nog andere links staan hebt ook, waar je in principe kan op klikken... kweet tis flauw, maar dat is het zo, zolang een bepaald iets niet de enige mogelijkheid is, zal daar niet snel nen focus op worden gezet, tenzij het zo is voorgeschreven... ma soit.
Anderzijds versta ik wel niet waarom je de auto-login functie niet gebruikt als je het te lastig vindt een klik op je muis te geven... met auto-login moet je niks meer doen geen login meer ingeven en geen pwd meer ingeven... dat je dit niet doet vanop je werk, kan ik ergens wel begrijpen maar op je thuis pc kan dat toch... (onze cookies zijn echt wel niet schadelijk zenne ;-))

Langs de andere kant versta ik PiR² en Erik ook, en vind ik dit ook wel een beetje langs de overdreven kant... maar kom.

Ik stel voor dat we het hier bij laten!
Ik heb gezegd dat we het zullen bekijken, en je mag er gerust van zijn dat we dat zullen doen, staat op mijn lijstje 'TO DO' na de examens. Als dit idd 1 focus bijzetten is, dan doe ik dat wel - of iem anders - en dan ist gedaan met hierover te pallaveren. Zijn het meerdere zaken aanpassen.. ja dan kan ik je garanderen dat dat er niet komt, we hebben grotere plannen dan een focus bijzetten op een forum... sorry.

Verder denk ik dat hier genoeg over gezegd is, van alle partijen!
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”