Geen dataverbinding

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
sirWard
Erelid
Erelid
Twitter: sirWard
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Hallo iedereen,

Ik loop nu al een tijdje rond met een nano-sim van Proximus, maar deze morgen kon ik niet langer een dataverbinding maken. Ik zag dat de APN-instellingen waren gewist, die heb ik uiteraard opnieuw ingevuld met nog een extra herstart erbovenop. Echter kan ik nog steeds geen dataverbinding maken.

Ik kan perfect een 3G verbinding krijgen, ook bellen en sms'en lukt, alleen krijgt mijn toestel geen verbinding met het internet.

Waneer ik bel naar de klantendienst van Proximus dan wordt er wel gesproken over een technisch probleem, maar aan de lijn krijg ik niemand. Mijn vriendin, ook Generation Connect klant bij Proximus, heeft echter geen enkel probleem met haar data.

Nog mensen met dit probleem? Door de nano-SIM kan ik het ook niet meer op een ander toestel proberen, om de iPhone uit te sluiten...
2Flip
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Oeps...

Ik weet dat het wat raar kan klinken, maar de batterij al eens uit het toestel gehaald?

Enkele dagen geleden wist iemand uit de familie te vertellen dat dit zijn internet probleem fixte (APN instellingen stonden goed, vliegtuigmodus of toestel uit zetten hadden geen effect)
Laatst gewijzigd door 2Flip 08 okt 2012, 15:51, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat klinkt inderdaad raar, omdat Ward een iPhone 5 heeft.
sirWard
Erelid
Erelid
Twitter: sirWard
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Vreemd, na een restore lijkt alles weer te werken. Misschien toevallig de technische problemen die ook net opgelost waren? Enfin, 't is opgelost. :-)
CoopZor
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ja bij mij is het nog steeds niet opgelost.
Ik heb een Galaxy note en gisteren kon ik dus ook niet meer op het internet terwijl ik maximum ontvangst heb en er het H logo staat en ik kan zien dat hij zend en ontvangt.

Ik heb ondertussen een full wipe gedaan, een andere ROM geïnstalleerd maar dit heeft ook niet geholpen.
CoopZor
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb naar Proximus gebeld en daar vertelden ze me dat ik gewoon moest herladen.
Terwijl ik nog 60€ erop had staan.

Maargoed, probleem is dus opgelost, vroeger kreeg ik altijd een sms als ik moest herladen, dat is nu niet gebeurd.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”