Ik kreeg zonet iets te horen van ons ma wat mij toch even doet denken.
Mijn zus heeft momenteel een Generation MTV 15 waarbij ze een Samsung Chat 335 gsm voor 1 euro heeft gekregen bij een abonnement van 2 jaar. Onlangs is is mijn zus er in geslagen om op haar nog geen 6 maanden oude toestel een dikke barst op haar scherm te krijgen, waardoor het scherm beetje wazig is geworden.
Volgens mijn zus staat er op het contract die is afgesloten door ons ma, dat bij problemen met toestel ze gewoon die moet binnen brengen en een gloednieuwe krijgt van hetzelfde model. En effectief, ze brengt die binnen, ze kreeg een nieuwe terug. MAAR... volgens een medewerker van de Phonehouse was het toestel niet voldoende genoeg beschadigd om aanspraak te maken op een nieuwe, dus hebben ze hem ter plekke nog eens een paar keer goed op de grond laten vallen. Op de papieren heeft hij dan een reden geschreven als: toestel is gevallen van het derde verdiep door een raam... Is dat eigenlijk niet een gebruikersfout?
Hoe in godsnaam kan je dan een vervang toestel, een nieuwe dan nog wel, krijgen?
Ter informatie, de zus heeft geen GSM verzekering ofzo afgesloten, of toch niet dat we weten. Want tegenwoordig geloof ik maar 40% wat ze zegt eerlijk gezegd.
Dit is toch de eerste keer dat ik zoiets hoor, dat je een gloednieuwe gsm krijgt wanneer de oude defect is. Ik dacht dat je eigenlijk gewoon maandelijks in je abonnement je gsm mee afbetaalt. Toestel zelf is maar 89 euro waard.
Nieuwe vervang GSM, praktijken
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 15 keer
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Mensen mét verzekering krijgen vaak niet eens een nieuw toestel, laat staan mensen zonder. De uitleg over de val van de derde verdieping lijkt me ook vreemd.
Het lijkt me dan ook sterk.Want tegenwoordig geloof ik maar 40% wat ze zegt eerlijk gezegd.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 15 keer
Morgen of overmorgen ga ik langs bij mij ma, zal eens zien of het waar is. Verwonderd mij wel dat je nieuwe GSM krijgt, ook al kost het maar 1 euro, je hebt die aangekocht. Dus dan is die toch van jou, want zodra je het abonnement opzegt moet je het rest bedrag betalen.