belgacom tv overal probleem
De laatste paar dagen krijg ik als ik via tvoveral.be wil programmeren op afstand volgende melding: 'Deze zender behoort niet tot uw abonnement' terwijls dit vroeger wel ging. Ik beschik over een maxi pack dus zou tv overal nog moeten werken. Ook in de e-services vind ik nergens iets terug wat wijst op de aanwezigheid van tv overal of de (her)activatie hiervan. Maxi pack zou volgens mij zelfs niets mogen uitmaken want de dienst 'opname op afstand' was voor iedereen toegankelijk dacht ik. Bedankt Eva om het te checken voor mij?
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
programmeren op afstand werkt nog altijd voor iedereen, daar moet je geen tv overal abo voor hebben. het opnemen op afstand moet je ook niet meer activeren in e-services. de foutmelding die je krijgt heb ik soms ook wel eens gehad, maar dat blijkt dan steeds een kortstondig probleem. als je die fout al dagen aan een stuk krijgt zit er wellicht toch iets fout... misschien eens proberen met de smarthphone applicatie indien mogelijk?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste pengocha,
Graag ontvang ik je klantgegevens via een privé-bericht, zodat ik dit even voor je kan laten nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang ik je klantgegevens via een privé-bericht, zodat ik dit even voor je kan laten nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.