Dagelijks her-activeren

Alles over TV via satelliet
Plaats reactie
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

eergisteren, en gisteren, omstreeks einde van de dag werd hier alles zwart op TVV! FTA zenders blijven perfect te bekijken op meerdere ontvangers. Firmware van deze ontvangers werkt al jaren zoals het moet, inbegrepen de maandelijkse updates...
Na her-activatie heb ik weer beeld!? Probeer nu uit te vissen of de fout bij mijn smartcard ligt, dan wel bij mijn (officiele) module. Iemand ervaring met gelijkaardig probleem?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 870
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

Ik heb die hier ook gehad vorige week. Her activeren hielp niet. Volgende dag was het gedaan...
Ik heb nu wel wat problemen met de ontvanger M7 SAT801. Ik moet telkens als ik het toestel wel aansteken de stekker eerst uit het stopcontact trekken, en dan onmiddelijk na het opstarten aanleggen. Anders gaat hij niet meer aan...
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Hier gebeurt dat om de paar weken wel eens soms 3* in een week en dat al sinds we tvv hebben(2j).
Maar dat gebeurt enkel in de niet goedgekeurde ontvangers in de philips heb ik dat nooit voor....
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Hie werkt het perfect met de 2 interne kaartlezers . Is er mss geen update voor die module ?? .
Afbeelding
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

enige tijd geleden hebben we deze TVV module kunnen updaten, met het gevolg ook dat het zappen tussen gecodeerde zenders een tikje sneller ging...
Sinds enkele dagen is hier alles terug normaal, lijkt mij! Ik duim dat dit zo blijft :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat”