alternatieve energiebronnen

Discussieforum over energiebedrijven (elektriciteit en gas), zonnepanelen, windenergie en andere.
Plaats reactie
cod2k
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer
Provider

het valt wel op dat de meeste gesprekken handelen over de klassieke energie bronnen.

enkele onder ons zullen wellicht weten dat er heel wat toestellen bestaan maar dat velen nauwelijks beschikbaar worden om diverse redenen.
enkelen slagen er in om zich verder te ontplooien. het best vb hiervoor is de Keshe stiching.

zij brengt oa eind dit jaar een toestel uit dat een 3,5 KWh af geeft en dit voor 5000 €.
met een minimum aan onderhoud levert dit plasma toestel dus jaarlijks 30 MW.
in theorie kan je - zou je het device ook op het net koppelen - met gemak je meter naar 0 brengen maar de kans de je op het "negatief verbruik" wordt vergoed lijkt me wishfull thinking.

dus wég met die oerlijke vervuilende onrendabele plaatsomvangrijke kutpanelen en bijhorende electronica.
in de plaats komt een kleine unit die in elke garage wel een plaats vindt.

er is zo veel meer hierover te vertellen en dit toestel is maar peanuts als je ziet wat ze allemaal in petto hebben.
op http://www.keshefoundation.org/nl vindt je voldoende voer om je weekend te vullen...
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 451 keer
Provider

Dus je koopt het voor 5000 euro privé ?

Waar is de pré-order...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer
Provider

De uitleg klinkt wat te mooi om waar te zijn, maar morgenavond ga ik hier toch eens wat verder over lezen.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 451 keer
Provider

@MClaeys: Lijkt me ook.
100 euro per jaar dat je aan de foundation moet betalen voor onderhoud, 5000 euro éénmalig + transport + (mogelijke) import kosten

Nu dan nog als dat ding constant 3kW geeft dan is je teller snel naar de 0 en betaal je niets aan de netbeheerder. Je kan je zelfs voort als ze jou afsluiten.
Moest het allemaal zo rooskleurig zijn dan toch ééntje bestellen
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Je volledig kunnen afsluiten van het net, het zou mooi zijn!

Als je wet geld en plaats hebt kan het al :lol: http://youtu.be/Vel9LH57RII
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer
Provider

Hun kantoor is in Ninove, misschien eens langsgaan, Tim? :angel:
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer
Provider

cod2k schreef:enkele onder ons zullen wellicht weten dat er heel wat toestellen bestaan maar dat velen nauwelijks beschikbaar worden om diverse redenen.
enkelen slagen er in om zich verder te ontplooien. het best vb hiervoor is de Keshe stiching.
Mehran Tavakoli Keshe.
De man achter de Keshe stichting.

Misschien ook dit even lezen.
Onthullingen van Iraanse UFO ingenieur: Mehran Tavakoli Keshe. :wink:

Of dit.
Engineer Behind Iranian Saucer Technology Comes Forward.
Eerste quote.
Nuclear Engineer, Mehran Tavakoli Keshe, has came forward as being the developer of the technology being used in Iran's new "flying saucer." His technology is claimed to harness magnetism and gravity to allow travel throughout the solar system and beyond.
Tweede quote.
Beyond the Tech of Star Trek

Please let me be clear about my position on the reality of this technology. I very sincerely hope he is telling the truth. In addition, I have no reason to believe he is lying. But the simple extent of this potential breakthrough is almost unfathomable. This technology would overcome every single obstacle to interstellar space travel plus provide an unlimited source of energy. If he is telling the truth, our civilization could soon advance beyond the 24th century.....

There is practically nothing in the world of Star Trek this technology does not also offer.

FTL Warp Drive? CHECK!
Warp Core? CHECK!
Shields? CHECK!
Artificial Gravity? CHECK!!
Inertial Dampers? CHECK!
Deflector Array? CHECK!
Ja, ja, ik geloof hem direct ... met zijn tot de verbeelding sprekende alternatieve energiebronnen. :nono: :nono:

Ten tijde van mijn doctoraat hebben we ook zo eens een figuur over de vloer gehad.
Hij zou een onuitputtelijke bron van energie gevonden hebben door rond Antwerpen een ring te bouwen aangedreven door capillariteit, magnetisme, opheffen van wrijvingsverliezen ....

Lees even (als wetenschapper) de "paper" van Mehran Tavakoli Keshe en je waant jezelf te midden van een Star Trek aflevering.
Mocht Seven of Nine daar aanwezig zijn, dán wil ik natuurlijk wél even blijven... :lol:
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer
Provider

Ga eens aanbellen bij Carolina De Roose in de Kapellestraat 51 in Anzegem. En weet me te zeggen of zij haar mazoutketel al vervangen heeft door zo'n wonderunit.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Niet vergeten om een fotootje te maken hé.
't Moest de zus van Seven of Nine maar eens zijn die daar woont. :wink:

Ik vraag me verder wel af waarom men zelf nog steeds een aansluiting heeft op het elektrische net daar op de Kapellestraat 51 te Anzegem? :angel:

Afbeelding
Click to enlarge.

En om af te sluiten:
An United States advanced militairy drone, spying above Iran territory in no-fly zone, was captured by Iran on the date of December 4th 2011. The drone was not crashed, not shot out of the air, but safely captured by an Iranian aircraft, based on Keshe technology. Obama asked polite to get their drone back.
Bron, Keshe foundation: Was US Spy Drone Captured by Iranian Flying Saucer?

Voila, "Obama asked polite to get their drone back".
Ge zoudt voor minder vriendelijk uwen drone terugvragen. :lol: :lol:
Dien meneer Mehran Tavakoli KESHE is immers niet te onderschatten zulle!!
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer
Provider

Ik heb hier nog enkele Zero Point Module (ZPM) te koop, iemand interesse?
Afbeelding
Michael
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer
Provider

Een scam dus.. zijn er nog andere echte alternatieve energiebronnen?
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer
Provider

Lijkt me ook.
Ik ben geen wetenschapper/... , maar vanuit het economisch standpunt, wat ik heb kunnen vinden, wijst alles op een scam. Die kerel gaat waarschijnlijk gewoon met het geld lopen en jij ziet nooit meer iets. Ze gaan de foundation gewoon failliet verklaren et voila.

Trouwens: hun adres in Ninove is gewoon de kringloopwinkel? :roll: Klopt iets niet he..
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Michaelv schreef:Een scam dus.. zijn er nog andere echte alternatieve energiebronnen?
Hebt ge wat plaats en geld?: http://youtu.be/Vel9LH57RII (staat hierboven ook al ergens). :P
cod2k
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer
Provider

"Een scam dus..."
terecht dat je van dat standpunt vertrekt want er zijn inderdaad scammers
die met plezier inspelen op de "free energy" plannen en bakjes die -in het beste geval- onafgewerkt zijn.

mij mening is dat als iemand er echt voldoende tijd in stopt zijn of haar antwoord er heel anders zal uit zien.
ik ben ook van mening dat we gewoon niet beter weten dan wat ons werd aangeleerd of wat uit de beeldbuis komt.
tjah... een "super" batterij die 2x zo lang mee gaat er inderdaad makkelijker in.

@Dima: als je in de buurt is stop dan eens links aan die kringloop...
ik hoop dat je niet op google maps kijkt want ze zitten daar nog maar van maart 2012...
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Provider

cod2k schreef:mij mening is dat als iemand er echt voldoende tijd in stopt zijn of haar antwoord er heel anders zal uit zien.
Toevallig weet ik waar Keshe een aantal metingen heeft laten doen én ken ik de mensen die bij de metingen direct betrokken waren.
Metingen gedaan met state of the art apparatuur wel te verstaan.

Uiteraard staat het je vrij om er zélf veel energie in te steken.
Hopelijk krijg je die energie er ook terug uit.
Maar goed. Een gewaarschuwd man/vrouw is er twee waard hé. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Energie en duurzame ontwikkeling”