worden door BGC verwittigd dat ze hun decoder gratis kunnen laten vervangen door een V3 decoder.
![Afbeelding](http://im.belgacom.be/belgacom_main/201207_decodrecall/images/header-belgacom-NL.jpg)
mvg
Volgens oproep van BGC dus... je moet maw. wachten op de mail ?jackho schreef:worden door BGC verwittigd
in dat geval moeten ze de aangekochte decoders ook vervangen, denk ik? anders zetten ze die klanten zonder "tv" produkt wegens dat de aangekochte decoder niet langer compatible is? of kunnen ze dan jou verplichten een nieuwe te kopen? goeie manier om van hun V3 stock vanaf te geraken, me dunkt. voor de rest is er niets nieuws onder de zon, want een non HD decoder kan toch sowieso gewisseld worden voor een HD decoder als je deze huurt? als de aangekochte oude decoders blijven werken op de oude software is het natuurlijk ook goed...vuurvos schreef:Daar ben ik vrijwel zeker van.xenne schreef:.... wellicht zullen die decoders de charles software niet meer kunnen draaien?
Ik veronderstel enkel huurdecoders. Als dit ook geldt op gekochte decoders dan koop ik mij straks ook eentjexenne schreef:gaat het hier enkel over huurdecoders, of is het ook geldig voor aangekochte exemplaren? da's me nog niet compleet duidelijk
Exact, dat is wat ik bedoelde.NickG schreef:Kunnen mensen met oudere versies dan Charles dan geen TV meer kijken? Volgens mij zullen ze dit wel backwards compatible houden, zij het met een aantal functies minder en zonder support.