Ik maak gebruik van een V3 decoder bij mijn Scarlet Internet & TV abbo. Ik zit al geruime tijd op het 50/6 profiel en de decoder heeft versie rel8.reno.myrioi--7 UI: T15.rel7-11_bgc. Eergisteren merkte ik op dat in de lijst van opnames het cijfer dat het aantal opnames weergeeft (linksonder) niet werd weergegeven. Ook de decoder reageerde heel wat trager dan normaal. Een checkup bij de systeeminstellingen laat zien dat ik ineens op de oude, antieke software zit rel5.reno.myrioi--39 UI: T14.rel5_11_bgc. Dus 2 dagen terug heeft mijn decoder gedurende de nacht de oude software gepushed gekregen...
De modem zelf heeft nog de meest recente firmware aan boord die via Scarlet wordt verdeeld. Ik heb nooit last van storingen (aanknopingspunt telefoonlijn zit bij de TV, alles via korte UTP's verbonden, nooit problemen gehad)
Wat kan hier nu de reden van zijn? Met de laatste versie van de software en het 'proper' houden ervan werkte de V3 nog best vlot. Gisteren om half 1 snachts een factory reset uitgevoerd in de hoop terug de laatste versie te krijgen maar ik blijf ineens vastzitten op de oude versie.
Zijn ze aan het rommelen voor de intrede van de Charles interface voor Scarlet? Ik meende begrepen te hebben dat wij als aller-aller-allerlaatste aan de beurt zouden komen:
1st. V4 Belgacom
2de. V3 Belgacom
3de. V4 Scarlet
4de. V3 Scarlet
Plotse downgrade software V3 bij Scarlet
- hardyscript
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
- Bedankt: 29 keer
- Contacteer:
Hier in Brugge hetzelfde, terug naar oudere software en Decoder veel trager !
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- hardyscript
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
- Bedankt: 29 keer
- Contacteer:
je merkt duidelijk dat de decoder veel trager is. Hopelijk is dit maar tijdelijk !