Had voor mijn zoon een MTV15 abonnement afgesloten.
Deze had een looptijd van 24 maanden, waarvan er nu reeds 10 voorbij zijn.
Als ik de nieuwe wet goed begrijp kan ik dit nu zonder kosten opzeggen en overgaan naar een andere formule (nu betaalt hij 15 euro, nieuwe formule maar 7,5).
Ik heb ergens gelezen dat dit zelfs met een mailtje kan. Vind echter geen mail adres van Proximus.
Weet er iemand hier iets meer over ?
opzeggen NA 1 oktober
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Overstappen naar een andere, zelfs goedkopere, MTV formule is bij Proximus altijd mogelijk geweest (zelfs tijdens de 24-m loopduur van het contract).
Je moest hiervoor 1 oktober niet afwachten. Gewoon 6000 bellen.
Je moest hiervoor 1 oktober niet afwachten. Gewoon 6000 bellen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik zou wel terug de MTV15 willen nemen voor hem, maar deze kost nu 7,5.
Het 24 maanden contract was de eerste 10 maanden 5 euro, daarna 15 euro.
Ik vind eigenlijk weinig gegevens over deze nieuwe wet.
Het 24 maanden contract was de eerste 10 maanden 5 euro, daarna 15 euro.
Ik vind eigenlijk weinig gegevens over deze nieuwe wet.
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Los daarvan, ivm het opzeggen bij Px:
Ze hebben geen klantendienst via mail. Je kan idd via geschreven vorm opzeggen, in geval van Proximus zal dat via de contactpagina zijn van de website of via brief of via fax (0800 22 112). Mij lijkt Twitter ook mogelijk, aangezien dat ook een geschreven vorm is: @belgacom_eva_NL
Ze hebben geen klantendienst via mail. Je kan idd via geschreven vorm opzeggen, in geval van Proximus zal dat via de contactpagina zijn van de website of via brief of via fax (0800 22 112). Mij lijkt Twitter ook mogelijk, aangezien dat ook een geschreven vorm is: @belgacom_eva_NL
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Via volgende link kan je je abonnement ofwel definitief stopzetten of overstappen op een ander tariefplan.
http://support.nl.belgacom.be/app/stati ... tention/nl
Als je wil overstappen (met nummerbehoud) naar een andere operator dan regelt de nieuwe operator alles voor jou. Als je je gsm-nummer wil behouden mag je dus ook nooit(!) opzeggen bij de vorige operator.
http://support.nl.belgacom.be/app/stati ... tention/nl
Als je wil overstappen (met nummerbehoud) naar een andere operator dan regelt de nieuwe operator alles voor jou. Als je je gsm-nummer wil behouden mag je dus ook nooit(!) opzeggen bij de vorige operator.
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
ALs hetzelfde abonnement nu goedkoper is, dan gebeurd dit toch automatisch. In dit geval gewoon eens de klantendienst vragen hoe het zit voor zekerheid. Over het algemeen word een prijsaanpassing van eenzelfde abonnement in het voordeel van de klant automatisch aangepast en ook via mail verteld.
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Automatische veranderingen van de voorwaarden/tarieven is altijd contractbreuk. Ik denk niet dat een commercieel bedrijf uit vrije wil automatisch aan al hun klanten lagere tarieven gaat toekennen.
Als je vandaag intekent op een abonnement van 30 euro/maand dan zal een slapende klant tot het einde der tijden 30 euro/maand blijven betalen.
Als je vandaag intekent op een abonnement van 30 euro/maand dan zal een slapende klant tot het einde der tijden 30 euro/maand blijven betalen.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
wat dietervanb bedoeld is dat het nu maar 7.50 kost door de nieuwe promo
15 mtv 5€ maandelijkse korting en 2.5€ webkorting.
Je kan nooit veranderen veranderen om een nieuwe promo te krijgen.
Met de nieuwe wet kan je wel veranderen van operator na 6 maand en na 1 dag terugkeren
maar de vraag is of het de moeite loon want bij base moet je een kaart van 15€ kopen en bij mobistar 10€
15 mtv 5€ maandelijkse korting en 2.5€ webkorting.
Je kan nooit veranderen veranderen om een nieuwe promo te krijgen.
Met de nieuwe wet kan je wel veranderen van operator na 6 maand en na 1 dag terugkeren
maar de vraag is of het de moeite loon want bij base moet je een kaart van 15€ kopen en bij mobistar 10€
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Volgens mij zijn veel promos ook enkel geldig als je bv laatste half jaar nog geen klant bent geweest. Zo verhinder je dagje overstappen en terug gaan.