Skynet forum beleid

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ik postte een antwoord op een vraag van iemand die wou weten hou je aan die gegevens komt die je uit je speed touch home kan halen zoals beschreven op mijn site (ik postte dus de link ernaar). Wat blijkt nu, de post staat er gewoon niet meer op :? (hij stond er zeker op toen ik hem postte, dus een fout bij het verzenden zal het wel niet geweest zijn!)

Dit is de topic
http://selfcare.skynet.be/index.html?a= ... e&p1=33288

Ik heb ondertussen het opnieuw gepost en ben benieuwd of het deze keer zal blijven staan.

Ik heb dus nu dit opnieuw gepost:
Aan Ikke
(blijkbaar is mijn vorige bericht verwijderd geweest of verloren gegaan )

Hoe je die gegevens kan raadplegen kan je vinden op adslbox.be op deze pagina: http://www.adslbox.be/ib_site/help/docs ... jn_eig.php

Hopelijk blijft deze post nu wel staan

Mvg,
NuKeM
www.adslbox.be


Ik zou het toch straf vinden indien ze zo beginnen hoor. Dan probeer ik iemand te helpen, maar verwijderen ze je post :(
Naar mijn mening zijn er genoeg andere posts te verwijderen op dat forum.. maar kom, we zullen wel zien.
NuKeM
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Afwachten en zien wat het wordt, en moest het echt zo zijn zie ik de samenwerking niet echt rooskleurig in, maar ik zou er mij zeker niet laten door ontmoedigen, wel integendeel ;)

greetz,

Nob
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Samenwerking? heb ik iets gemist :oops:

Ik denk dat het een fout met de dbase zal zijn zenne Nukem, kan mij niet voorstellen als ze zich daarmee gaan bezig houden, zou zeer kinderachtig zijn!
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”