Door wat er de laatste tijd te lezen staat op http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=23&t=35475 ben ik wat aan het denken geweest. Blijkbaar zijn er nog veel mensen die één e-mailadres gebruiken voor alles. Zowel privémail, als fora en andere webdiensten zoals veiligsites, twitter, facebook, ...
Daarom heb ik het domein "mailme.pm" geregistreerd en meteen in orde gezet op de server.
Wie het wilt, kan mij nu even een PM sturen en zo een eigen mailme.pm mailadres verkrijgen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zo kan je meerdere @mailme.pm mailadressen laten toekomen op één e-mailadres en zie je in één oogopslag van welke site de eventuele spam komt!
Voorbeeld, je hebt nu [email protected].
Je blijft dit e-mailadres gebruiken voor al jouw persoonlijke mails (vrienden, kennissen, familie, ...)
Voor userbase maak je een e-mailadres [email protected] aan
Voor TIK maak je een e-mailadres [email protected] aan
Voor Ebay maak je een e-mailadres [email protected] aan
Als je plots spammails krijgt, moet je maar kijken naar de headers van die mail et voila, je weet het meteen.
Prijs : gratis
Enige wat je moet doen : mij even een PM sturen met welke @mailme.pm e-mailadressen je wilt en uiteraard jouw echt e-mailadres. Dan probeer ik dat asap in orde te brengen
Kris(ken)