mailserver

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
francyd1
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 okt 2008, 11:15

Voor de zoveelste keer heb ik problemen om mijn mails te ontvangen.
Ga ik op webmail dan krijg ik als pop up : connectie met IMAP server mislukt.

Wat is hier aan de hand?? :bang:
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1659
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

Het zou helpen als je zou aangeven welke provider je gebruikt... Of is het een Gmail/Hotmail/... adres? Kunnen we meteen met z'n allen testen en bevestigen of het al dan niet een algemeen probleem is!
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Aangezien het in het base topic staat denk ik dat hij base gebruikt?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
francyd1
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 okt 2008, 11:15

Is idd base.
Heb de laatste tijd regelmatig problemen met die mail.
Als ik de helpdesk van base telefoneer krijg ik als antwoord een automatisch ingesproken boodschap die zegt : er kunnen momenteel in uw regio problemen zijn met het ontvangen van mail. Ik krijg echter nooit iemand aan de lijn :cry:
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Als je de zoekfunctie gebruikt, zal je zien dat er nog problemen zijn

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
williamh
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 02 okt 2012, 19:02
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 2 keer

Hallo,

Ook bij mij het steeds weerkerend probleem: geen ontvangst mail vanaf deze morgen.
Kan nu wel reeds op webmail Base.
Zelfs na bemiddeling ombudsdienst kwam ik niet verder dan "heeft u problemen neem contact met onze helpdesk" en "wij geven u een compensatie van 20€"
In het verleden heeft men dit probleem steeds opgelost, maar het is blijkbaar niet mogelijk het definitief op te lossen.
Enige optie zal veranderen van provider zijn, met de nieuwe telecomwet kun je weg als je contract 6 maanden lopend is.

M.v.g.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Of je neemt gewoon je mail op een andere provider (gmail, hotmail, yahoo, ...) of via een eigen domeinnaam...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
francyd1
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 okt 2008, 11:15

Werkt terug sinds gisterenavond..
Ben benieuwd hoelang.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”