Het zou helpen als je zou aangeven welke provider je gebruikt... Of is het een Gmail/Hotmail/... adres? Kunnen we meteen met z'n allen testen en bevestigen of het al dan niet een algemeen probleem is!
Is idd base.
Heb de laatste tijd regelmatig problemen met die mail.
Als ik de helpdesk van base telefoneer krijg ik als antwoord een automatisch ingesproken boodschap die zegt : er kunnen momenteel in uw regio problemen zijn met het ontvangen van mail. Ik krijg echter nooit iemand aan de lijn
Ook bij mij het steeds weerkerend probleem: geen ontvangst mail vanaf deze morgen.
Kan nu wel reeds op webmail Base.
Zelfs na bemiddeling ombudsdienst kwam ik niet verder dan "heeft u problemen neem contact met onze helpdesk" en "wij geven u een compensatie van 20€"
In het verleden heeft men dit probleem steeds opgelost, maar het is blijkbaar niet mogelijk het definitief op te lossen.
Enige optie zal veranderen van provider zijn, met de nieuwe telecomwet kun je weg als je contract 6 maanden lopend is.