Eergisteren een bestelling geplaatst bij scarlet , ik heb toen een username en paswoord verkregen
Ook heb ik vermeld dat er nog een kabel van de straat naar binnen moest, en dat er nog Belgacom aansluiting was!
De dag nadien gebeld dat ik niet kon inloggen op het systeem
Nederlandse dame die geen Vlaams verstaat zegt "er is iets misgegaan met de bestelling - ik maak een ticket voor je aan om dit te melden en maak ook direct een nieuwe account voor je aan"
zo gezegd zo gedaan
Volgende morgen ( vandaag dus )
Ik kan niet inloggen met de nieuwe account
Oei kijk ... maar nu kan ik wel inloggen met de account die zogezegd niet meer bestaat, enfin soit ... dan doen we het wel verder met de oude account.
Deze morgen ook telefoon gekregen van de planning dienst dat scarlet langs komt op 12 oktober.
Even bellen naar het werk voor een dag congé ... congé goedgekeurd ... al een geluk
3 Uur nadien krijg ik een SMS in naam van Belgacom dat er een extra aansluiting moet gebeuren ( heb ik ook gezegd wanneer ik de bestelling plaatste )
En dat dit zal gebeuren op 17 oktober.
HUH , hier klopt iets niet Ik kuis mijn gat toch niet af voor ik ga kakken
Aléz ... terug bellen naar de planningsdienst.
Terug die Belgische dame aan de lijn welke héél vriendelijk is met de melding ... oei hier klopt iets niet ( ja hallo dat weet mijnen kleinen teen ook ), ik schakel je door met de technische dienst.
45 min nadien, je hoort het goed 45 min, krijg ik iemand aan de lijn ... oléé ... terug een dame uit de Nederlandse Antillen die denkt dat ik Chinees spreek.
Blah Blah ik versta je niet goed blah blah blah wat zeg je blah blah kun je nog eens van in het begin starten ?
Komaan zeg ... DO I SPEAK CHINESE ???
Al bij al terug 20 min verder ... je moet naar de planning bellen
Ik heb toen een Jupiler open gedaan ... even bekomen, rustig ... rustig ... ZEN ZEN
Terug de planning gebeld en de melding gekregen dat de 12de geanuleerd was en verplaatst was naar de 17de.
WAT ???
Ik heb wel een dag verlof genomen voor de 12de, "Ja daar kunnen we helaas niks aan doen"
"Is da om mij nun kloot af trekken ofwa" ?
"Neen meneer dat is Belgacom.
Enfin ... niks aan te doen
17de komen ze van Belgacom en de 24ste voor de installatie van Scarlet ( Terug een nieuwe dag congé aangevraagd )
Ik had eerst nog gedacht om de bestelling te annuleren maar ja, zoals het hier gaat met toffe telenet aansluiting die ik ondertussen ook al 12 jaar heb of zo is het niet meer te doen, da valt er constant uit , die docsis 3.0 modem trekt op de ballen, ik ontvang de buren beter (half open bebouwing) dan dat ik in de living zit op 10 meter van de telenet modem.
Ik betaal voor een Turbo lijn van 78€/maand en heb maar 18 Mbit down en 1,5 Mbit up ( wat volgens mij ook niet kan kloppen )
En als ik 150GB gedownload heb krijg ik de melding van grootverbruiker ??
En dat is dan niet van te downloaden maar dat is omdat de kleinen verslaafd is aan Youtube
Daarjuist telefoon gekregen van scarlet voor een afspraak de 15de ?? euh ...
Ja ik heb hier 2 bestelling klaar voor U .......... WAHAHHAHAHHAA
Besluit : You get what you pay for - If you pay with peanuts you get monkeys !
Merci Scarlet !!
2 dagen verlof naar de kloten.
1h30min via de GSM naar een vaste lijn zone 03 & zone 02 gebeld
En doe aub AUB iets aan die Nederlandse Helpdesk, ze verstaan geen Vlaams.
Grtz
Digger