Ik zit met het volgende probleem:
Ik ben momenteel klant bij Scarlet. Ik heb dit abonnement opgezegd (een jaar kan toch lang duren!!!) omdat hun helpdesk echt op niets trekt. Die gasten weigeren gewoon te helpen.
Nu wil dus overschakelen naar telenet. Ik zou gaan voor een fibernet shake (internet + tv) maar ik geraak geen wijs uit de kosten. Ik ben reeds bij 4 verschillende winkels geweest en telkens ander kostenplaatje.
Weet er iemand wat nu juist de kost is? Ik heb momenteel niets van Telenet, maar vroeger wel gehad. De kabel ligt er fysiek dus, maar is niet actief.
Wacht ik beter tot 1 oktober om aan te sluiten of niet?
Alvast bedankt
[ Post made via mobile device ]
Kosten aansluiten Telenet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
http://telenet.be/2981/nl/thuis/shakes/ ... rnet-shake
Installatie is gratis, anders €75. Comfort installatie wel te verstaan.
Activatie €50
Online korting €20.
Dus, het kost u €30 om te laten installeren.
Installatie is gratis, anders €75. Comfort installatie wel te verstaan.
Activatie €50
Online korting €20.
Dus, het kost u €30 om te laten installeren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Zoals Thamar al bevestigde,
Maandelijkse kost
€49,95 + kabelkost, afhankelijk van uw woonplaats.
Eénmalige kost = €30 (online) of €50
Comfort installatie €0 (ipv €75, promo loopt officieel nog tot 30/09)
Activering €50 (je krijgt €20 korting als je online bestelt, dan nog €30)
Maandelijkse kost
€49,95 + kabelkost, afhankelijk van uw woonplaats.
Eénmalige kost = €30 (online) of €50
Comfort installatie €0 (ipv €75, promo loopt officieel nog tot 30/09)
Activering €50 (je krijgt €20 korting als je online bestelt, dan nog €30)
- ArcsS
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik denk niet dat de helpdesk van telenet beter zal zijn, ik heb ook al zo'n ervaringen.
De kosten kunnen verschillend zijn als je telefonisch bestelt, via internet of via de winkel ...
De kosten kunnen verschillend zijn als je telefonisch bestelt, via internet of via de winkel ...
Dit dacht ik dus ook. Maar 1 iemand zei me dat het bij hen volledig gratis was (iets dat ze mogen aanbieden van Telenet), maar een andere zegt me dan dat die activatie ben hen ook gratis is, maar dat er nog altijd 50€ activatiekost voor de kabel is. Volgens hem zijn er dus 2 activatiekosten: kabel en abonnement. Abonnement is dus gratis bij hem, maar kabel is nog 50€.
Geraak er op den duur nog maar uit
Geraak er op den duur nog maar uit
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Volgens de regels betaal je €50 activatiekosten (of €30 als je online bestelt). Wanneer je Telenet klant bent (wat voor u dus niet van toepassing is) betaal je geen activatiekosten. Wanneer je geen klant bent, betaal je €50 (€30 online) activatiekosten.
Je kunt onderhandelen om de activatiekosten kwijt te shelden, maar daarmee heb ik geen ervaring.
Om duidelijkheid te scheppen: je betaalt dus eenmalig €50 (of €30 online) activatie. Je moet dus geen aparte activatie betalen voor de kabel of/en het abonnement. De kost, naast het maandelijks abonnement, is dus gelijk aan €50 (of €30 als je online bestelt). De installtie (=kosten voor de installateur die langs komt) is momenteel gratis, tot 30/09.
Je kunt onderhandelen om de activatiekosten kwijt te shelden, maar daarmee heb ik geen ervaring.
Om duidelijkheid te scheppen: je betaalt dus eenmalig €50 (of €30 online) activatie. Je moet dus geen aparte activatie betalen voor de kabel of/en het abonnement. De kost, naast het maandelijks abonnement, is dus gelijk aan €50 (of €30 als je online bestelt). De installtie (=kosten voor de installateur die langs komt) is momenteel gratis, tot 30/09.