hey wie kan me vertellen
welk video formaat dit is?
en welke player moet ik hier voor downloaden
dit is de bestandsnaam vd video
Ending Goodbye.m2v
thanks bye
Edited by The Oddity
Juke ik heb je post verplaatst, non-windows is een forum voor topics ivm Linux, Unix, .... windows stuff hoort thuis in het windows forum.
welk video formaat is dit... ???
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Juke,
over je bestandje:
Om dit te kunnen bekijken dien je een aparte player te gebruiken ofwel moet je een aangepaste codec downloaden, zodat je deze files met Windows medialplayer kan bekijken. Ik ben wel niet zeker of deze codec gratis is, dus....
Anders kan je ook nog de player elecard player gebruiken. Let wel op dit is een Demo versie! Is dus niet onbeperkt bruikbaar!
Dit is info die ik opgezocht heb, want ik heb gene mac eh, gebruik die filetypes dus ook niet
over je bestandje:
M2V is a Music to Video VJ Tool written by Philipp Wassermann, and currently runs only under Mac OS/9.
Om dit te kunnen bekijken dien je een aparte player te gebruiken ofwel moet je een aangepaste codec downloaden, zodat je deze files met Windows medialplayer kan bekijken. Ik ben wel niet zeker of deze codec gratis is, dus....
Anders kan je ook nog de player elecard player gebruiken. Let wel op dit is een Demo versie! Is dus niet onbeperkt bruikbaar!
Dit is info die ik opgezocht heb, want ik heb gene mac eh, gebruik die filetypes dus ook niet
I love it when a plan comes together!
Ik wil jullie bedanken voor jullie hulp
.. EN inderdaad met Powerdvd kan je het zonder probs afspelen
super tof van jullie om me te helpen
tot snel bye bye
.. EN inderdaad met Powerdvd kan je het zonder probs afspelen
super tof van jullie om me te helpen
tot snel bye bye