Jonkers - Webdata info gewenst..

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

In 2009 heb ik een hosting (zonder domeinnaam! dus in principe geen 'verlengkosten' voor de hoster.) genomen bij Jonkers VZW. (zonnebeke)
Vandaag een brief in de bus van webdata (aalst) mbt een openstaande factuur voor diezelfde hosting. Met dreigement van extra kosten enzv.

Even ingelogd op jonkers en gekeken. Er staat inderdaad een factuur open MAAR :

De factuurnummer van jonkers en die in de brief van webdata zijn verschillend. (2 facturen?)
Op 26/8 heb ik een factuur betaald bij jonkers.
De contact gegevens zijn verschillend.
De bankrekeningnummers zijn verzschillend.

Ik heb met beide telefoon nrs contact proberen opnemen :

Webdata : eeuwige beltoon.
Jonkers : Bericht afwezig wegens ziekte.

Kan iemand mij eens duiden wat die 2 met elkaar te maken hebben?
Webdata verwijst in hun brief naar de voorwaarden met url naar webdata. Ik ben nooit akkoord gegaan mat die voorwaarden. Het is de eerste keer dat ik de naam webdata verneem. Ik heb nu wel opgemerkt dat de de mails van jonkers sinds november 2011 via webdata gaan. Ik heb op geen enkel ogenblik iets vernomen van enige overname van contracten noch voorwaarden of wat dan ook.

Ik probeer hier al 2 jaar onderuit te komen wat niet lukt. Nu krijg ik 2 verschillende factuurnummers met 2 verschillende bankrekeningen voor hetzelfde.
(het gaat nu om 1 openstaande factuur. Waarvan ik vermoed dat er met de datum gekloot is maar ik kan slecht 1 jaar terug kijken op de bank.)

Tijd voor de ombusman of fod?

EDIT : Toch iemand aan de lijn gekregen bij webdata. Jonkers bleek een reseller te zijn wiens klantenbestand nu rechtstreeks via webdata blijkt te gaan. Meer info volgt.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”