Cityline down 02/09/2012 in verschillende regio's.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Op de website van dommel staat 13 euro voor raw copper maar ze staan maar 7 euro af aan belgacom.

Als iemand de exacte bedragen wilt weten, het staat in één van de pdf's op de website van het bipt.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

duizend schreef:Appelen en appelen vergelijken aub.
Ze betalen voor cityline bijlange geen 13 euro per maand.

Ook bij bijvoorbeeld scarlet is raw copper maar vijf euro de maand ...

CityLine is een ADSL2+ product en de raw copper kost hiervoor was voor augustus 2010 14,32 euro per maand. Sinds augustus 2010 kost dit 12,51 euro. Voor VDSL2 producten is de kost 13,85 euro per maand. Dit zijn door het BIPT vastgestelde prijzen die de operatoren moeten vragen aan hun klanten. Van deze bedragen moeten ze 7,57 euro euro doorstorten naar Belgacom.

't Is dus iets van een 12 euro winst dat ze maken...

bogy schreef:IPV raw copper kan je beter gewoon een telefoonlijntje van belgacom nemen...

dan moet je géén voip nemen van dommel, maar kan je gewoon voip nemen ergens anders (en heb je al een nummer!)

je neemt gewoon een SIP telefoon (bv gigaset c610) ..

Ben ik nu de enige die deze "uitleg" niet begrijpt? Een telefoonlijn bij Belgacom kost je al meer dan €19/maand! (http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/p ... mpare.page?) Dan is een raw copper toch iets goedkoper (zie prijzen hierboven).

bogy schreef:rommelen met freedays is kak, hou u daar ni mee bezig... je kan beter (al zeg ik het zelf) via een goedkoop label gaan zoals het mijne waar je géén freedays hebt, en waar je ook geen 20ct per minuut betaalt als je naar de gsm belt, maar waar je gewoon 8ct betaalt naar gsm en waar niet een paar tarieven gratis zijn en de rest 'bijna skypetarief'', maar waar alle tarieven de helft tot een derde van het skypetarief zijn...

Rommelen met freedays? Mijn betamaxcloon doet het anders makkelijk : van zodra de 120 dagen om zijn of de 10 euro op is, halen ze €10 af van mijn mastercard. Heb er zelfs geen omkijken naar. Enige dat ik moet doen is om de x tijd alle prijzen vergelijken of ze nog wel de goedkoopste/één van de goedkoopste zijn.

bogy schreef:daarbovenop rekent mijn label ALLES per seconde vanaf de eerste seconde, en niet per minuut zoals de meeste labels (of per seconde na de eerste minuut)

Klopt, mijn betamaxcloon rekent per minuut, maar voor die prijzen vind ik dat niet erg...
bogy schreef:voipbuster;
4x30 sec naar vast = gratis
1x30 sec naar gsm = 20ct
tot = 20ct

Belgotel (mijn eigen !!belgisch!! betamax-label)
4x 30 sec naar vast = 4x 0.5ct = 2ct
1x 30 sec naar gsm = 4ct
tot = 6ct

4x30 sec naar vast = gratis
1x30sec naar gsm = 2.5 cent
Totale kost = 2.5 cent :)

bogy schreef:en jah, een belgacom lijntje kost 11.50€ is dus goedkoper dan raw copper als je er 13€ voor zou betalen...
tevens kan je bij edpnet voor 38€ géén fixed IP krijgen... anders zou ik er mss wel naartoe gaan.... mss...

Belgacomlijn kost je 19 euro en nog wat : http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/p ... mpare.page?

Klopt, epdnet is zeker niet de goedkoopste voor fixed ip's (dus professionele abo's). Maar zoals gewoonlijk : kwaliteit moet betaald worden. Het kan goedkoper, maar dan ga je je behoeftes wel enigzins moeten herbekijken. Heb je dat fixed ip wel nodig? En hoeveel is een stabiele verbinding jou waard? Dat is een afweging die ieder voor zich moet maken...

bogy schreef:(als je een account wil voor m'n voip label, vrijblijvend uiteraard, laat dan maar iets weten; er is namelijk geen publieke 'reclamewebsite' want daar heb ik geen zin om in te investeren... kost alleen maar geld, uiteraard kan je met een account wel tarieven etc bekijken)

Schone reclame, maar daarvoor dient dit forum niet! Overigens zou een "reclamewebsite" wel handiger zijn voor prijsvergelijkingen te doen!

bogy schreef:
krisken schreef:Maar door de prolemen met hun radius server ben ik daar snel weg gegaan en gekozen voor een andere ISP.


kan je ff verklaren welke problemen je juist had?
Bedoel je (net als ik) de onnodig lange disconnects 's nachts, daar waar je bij andere isp's na een disconnect binnen een seconde of uitzonderlijk twee seconden weer een ip (of lease van je fixed ip) kan krijgen terwijl het bij dommel soms tot een half uur durft duren eer je weer online bent?

ik zoek namelijk al een hele tijd mensen die dit probleem kunnen bevestigen zodat ik eindelijk dommel kan confronteren met het feit dat ik echt wel niet de enige ben en dat ze er iets aan moeten doen (VOORDAT ik weg ben..)

Disconnects 's nachts en overdag, een fixed ip dat niet fixed was (tot 3x toe veranderd), instabiele verbinding qua snelheden, ... Het lag volgens dommel allemaal aan mijn kant daar al hun testen zouden uitwijzen dat de lijn perfect was. Uiteraard is dit een mogelijkheid maar als je 3 vdsl2 modems test (belgacom technicus, heb ze dus maar uit mijn auto te halen) die allen hetzelfde resultaat geven dan weet je wel dat het niet aan jou ligt. Zeker als de modem die ik heb aangekocht het op mijn edpnet lijn (of staat die nu op mijn openweb vdsl...whatever) het daar perfect doet! Nadat ik hun daarop had gewezen kreeg ik het antwoord dat het allemaal aan de "brakke telefoonlijn van Belgacom" ligt. Uiteraard ook mogelijk, maar die lijn is nieuw van 2009 (gelegd tot in de KVD zelf, een paar meter van mijn appartement). Mijn appartementblok is voltooid in februari 2009, en de telefoonlijn lag hier in maart 2009! Volledig nieuwe kabels tot in de KVD (dus de stoep helemaal opengebroken) daar er geen "lege" bundels voor mijn deur lagen om de 20-paar van mijn appartementblok op te lassen. Nu uiteraard kan dit ook stuk gaan, maar dan opnieuw : waarom heb ik goede resultaten en werkt mijn edpnet/openweb perfect???

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
bogy
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 01 nov 2005, 21:28
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 3 keer
Contacteer:

een telefoonlijn bji belgacom kost 19€ voor een NORMALE lijn...

je hebt ook de Discovery lijn... daarvoor betaal je 11€

dan heb je een nummer; je betaalt bij je oproepen die je doet wel 15ct extra.. maar ja, ik gebruik die lijn dan ook niet voor uitgaande oproepen...

ow ... ik lees juist
http://www.test-aankoop.be/telefonie/be ... 699303.htm

sorry, ik wist niet dat het niet meer te krijgen was ... ben ik blijkbaar nog een van de gelukkigen ...


4x30 sec naar vast = gratis
1x30sec naar gsm = 2.5 cent
Totale kost = 2.5 cent

betaal jij 2.5cent per minuut naar gsm?
want er wordt bij u wel afgetikt per minuut éh? en hier geef je dus aan dat je voor 30 seconden maar 2.5 cent betaalt (wat hetzelfde is als voor een gesprek van een minuut); btw ik ging ervanuit dat het gesprekken waren van 'ben jij thuis? ja.. is goed, ik kom af'


Dat fixed IP heb ik inderdaad nu wel nodig...
ik wist dat eens ik het had, er geen weg meer terug was; heb oa certificaten lopen nu die ip gebonden zijn en diensten die gekoppeld zijn aan mijn ip... dus als ik verander moet het echt wel terug een fixed ip zijn zodat ik die dingen 1x aan moet passen en diezelfde diensten kan blijven bieden... stopzetten is geen optie en zonder fixed ip werken ze niet.. (denk bv aan smtp delivery)

ik zou evt naar evonet kunnen teruggaan, maar daar vragen ze wat veel voor een fixed ip en hebben ze helaas geen snelle uploadprofielen oid... indertijd was het zelfs zo (en dat staat nu ngo steeds op hunne site) dat je daar dan sdsl kon nemen om. ik heb nu meer snelheid aan 1/15e van de prijs... dus daarvoor zijn ze echt wel te duur... verder niks op aan te merken bij evonet; hunne usenetserver is beter dan die van dommel bv (hogere retentie). Ook de service is véééééél beter bij evonet; echte techniekers op de helpdesk, dus meteen een 2nd line gevoel...
BoGy's Visie op de wereld: een blog maar dan anders dan de anderen....
Mijn werk = http://F1Help.be PC-Herstellingen
Je mag zeker m'n werksite bezoeken, maar ik heb liever dat je m'n blog bezoekt; ik ben zeker dat deze veel interessantere inhoud heeft te bieden ...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

De discoveryline is inderdaad passé bij Belgacom. Ik denk dat dit ondertussen al een goede 2 jaar is. Je hebt dus enkel de keuze om ofwel rawcopper ofwel een telefoonlijn te nemen bij Belgacom. Afgerond spreken we dus over €13 of €19. Daarom dat ik telefonie heb bij edpnet (€10) : ik gebruik deze niet maar zo bespaar ik wel de rawcopper kosten. De mensen die thuis nog een discoverylijn hebben liggen, kunnen deze inderdaad nog gebruiken.

Wat mijn betamax lijn betreft : jawel ik bel tegen 2.5 cent excl btw per minuut (2.9 cent incl btw). De betamaxkloon waar ik over spreek rekent af per begonnen minuut (1min01sec is dus 2 minuten op de teller) maar is wel goedkoop in combinatie met freedays. Per €10 krijg je 120 dagen freedays. Ruim gezien kom je met 3x 10 euro herladen toe voor een heel jaar (360 dagen ipv 365 dagen). Dankzij de freedays bel je gratis naar landlines in België en nog een pak andere landen. De €30 die je per jaar op je account zet kan je gebruiken voor te bellen naar gsm's of voor als je 2 simultane gesprekken voert (ik heb een eigen FreePBX server draaien, met een pakje extensies, dus dat gebeurd wel eens af en toe).
Voor meer info over deze betamaxkloon : zie http://backsla.sh/betamax. Als je gaat naar "Belgium" zal je zien dat dit onderverdeeld is in 2 delen : landline (vaste lijn) en mobile (gsm). Per rij is er één groen vakje (=gratis) en één rood vakje (=de goedkoopste, maar niet gratis). Als je de kruising Belgium (landline) en internetcalls.com neemt zie je een groen vakje...0 euro dus (freedays). Als je Belgium (mobile) eens kruist met internetcalls zie je daar 2.5 cent staan. Let wel : dit is het bedrag ZONDER btw! Inclusief BTW kost het 2.9 eurocent (zie https://www.internetcalls.com/rates).

Extra noot bij deze laatste link :
* Max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days and per unique IP address. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded the normal rates apply. With your FREE DAYS you can call for free to all the destinations listed as free! when you have no FREE DAYS left the normal rates apply. You can get extra Freedays by buying credit.

Certificaten en sommige diensten hebben inderdaad een fixed ip nodig, maar dit is dan weer gemakkelijk te veranderen naar een ander fixed ip dus dat lijkt mij niet zo een probleem? Evonet is inderdaad een andere speler op dit gebied maar hun website is alles behalve up to date. Al zou ik je eens aanraden om te zoeken op dit forum naar evonet...ze zouden inmiddels ook vdsl2 aanbieden...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
djiezes
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 sep 2012, 17:54
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Interessante discussie gaande hier.

Krisken, kan je dit eens verduidelijken?

krisken schreef:waar zit het nieuwsserver abonnement ?
Als het gratis moet, neem een HE ipv6 tunnel en je hebt gratis nieuwsservers.


Ik ben wel nieuwsgierig naar opties voor gratis usenet. Maar hoe gaat dit in zijn werk? Hoe & waar neem ik een HE ipv6 tunnel?
Ik begrijp dat er gratis newsservers zijn als je een externe ipv6 connectie kan maken. Moet dit ondersteund worden door je provider? Zoja, welke Belgische providers bieden dit dan aan? Alles gebeurt nog via ipv4 toch?
(of een tweede vraag : welke belgische providers bieden nog nieuwsgroepen aan (binaries) in combinatie met geen downloadlimiten (of toch richting 200GB per maand))?
En wat is de retentie van die gratis newsservers?

Ikzelf ben altijd al heel tevreden geweest over dommel. Slechts onlangs dat er enkele ernstige storingen waren: de storing waar deze topic het over heeft ; een 2 weken lange disconnect eind juli 2012 ("poort kapot" in de centrale) + de nachtelijke outages + af en toe eens enkele uurtjes overdag.
Maar aan 265€/jaar (of 22€/maand) voor ongelimiteerd + nieuwsgroepen + vast IP + alle poortjes te gebruiken ... wil ik niet teveel klagen. Niemand doet het beter (service & klantendienst buiten beschouwing gelaten).

PS: voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de dagelijks disconnects omtrent 4u 's nachts.
Ik had het ook zelf al eerder opgemerkt, maar zag na mijn aanschaf van een NAS dat dit niet sporadisch was, maar met regelmaat elke nacht om 4u.
Mijn NAS is namelijk geregistreerd by synology DS center : daarmee kan ik via internet toegang krijgen tot mijn NAS via een synology URL ipv mijn vast IP. Elke nacht kreeg ik twee emails van synology 1) your connection has been lost ; 2) your connection has been resumed.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

http://www.he.com/ voor een ipv6 tunnel.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

krisken schreef:http://www.he.be/ voor een ipv6 tunnel.

Denk dat deze beter gaat zijn :-) http://tunnelbroker.net/
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:


Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
djiezes
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 sep 2012, 17:54
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Oké, interessant. Dank je.

Ik lees deze avond wat verder hierover.
Dit was mijn eerste google hit : http://troywitthoeft.com/get-your-home- ... with-ipv6/

Enige vereisten? ipv6 ondersteuning op je router ofzo? vast IP bij de provider of een DDNS oplossing lijkt me .

Zijn er eigenlijk al Belgische providers die ipv6 gebruiken? In dat geval kan je deze tunneling gewoon overslaan, toch?
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

http://www.appelboor.com/newsserver.html
http://www.appelboor.com/newsserver.txt

Niet te vergeten: :wink:
  • freenews.ipv6sabam.be
  • port: 119
  • connections: unlimited
en
  • freenews.ipv6brein.nl
  • port: 119
  • connections: unlimited
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Die twee laatste resolven hier nochtans niet hoor.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Zou mij straf lijken dat deze zouden verbinden, lees eens goed wat er staat :p

freenews.ipv6sabam.be
freenews.ipv6brein.nl
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Shopgirl
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jul 2012, 10:56

bogy schreef:Bedoel je (net als ik) de onnodig lange disconnects 's nachts, daar waar je bij andere isp's na een disconnect binnen een seconde of uitzonderlijk twee seconden weer een ip (of lease van je fixed ip) kan krijgen terwijl het bij dommel soms tot een half uur durft duren eer je weer online bent?

ik zoek namelijk al een hele tijd mensen die dit probleem kunnen bevestigen zodat ik eindelijk dommel kan confronteren met het feit dat ik echt wel niet de enige ben en dat ze er iets aan moeten doen (VOORDAT ik weg ben..)


ik heb ook disconnects 's nachts. Begint om 4.10 (duurt tussen de 15 à 30 min denk ik)
Dommel reageren niet op mijn emails, indien ik bel zeggen ze een email te sturen. loooooooooool
Laatst gewijzigd door TiTanium op 11 sep 2012, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Tag quote verbeterd.
Gebruikersavatar
bogy
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 01 nov 2005, 21:28
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 3 keer
Contacteer:

shopgirl...

Ok; dus nu heb ik toch wel meerdere mensen die het kunnen bevestigen...

da's goed; ik ga ze dan hierover toch NOG eens aanpakken en duidelijk stellen dat ik wel degelijk géén alleenstaand geval ben en hierover al sinds het begin problemen mee heb.


@Krisken; Internetcalls rekent inderdaad (nadat ik het heb gaan nakijken) maar 2,5 cent per minuut aan voor een mobiel telefoontje in belgie (of dat naar alle netwerken is staat er niet bij natuurlijk, dat kan nog al eens verschillen). indien dat naar alle netwerken is, dan doen ze daar absoluut verlies op want ze betalen aan betamax meer. Bellen naar duitse gsm's is bv dezelfde prijs, maar ligt bij internetcalls aan een PAK hogere prijs, kan je dat even verklaren?
Volgens mij hebben ze een foutje in hun configscript zitten... Je moet zelf maar eens nakijken of het voor alle netwerken hetzelfde is (dus 047x, 049x, etc). Moest dat zo zijn, dan heb je daar inderdaad dik veel geluk dat die prijs zo laag ligt en snijden ze er in hun vingers ginder.

En jah, ik weet waar ik over praat, ik heb zelf een eigen betamax label en heb vroeger ook credits verkocht voor andere labels en heb een betamax voicetrading.com account.
BoGy's Visie op de wereld: een blog maar dan anders dan de anderen....
Mijn werk = http://F1Help.be PC-Herstellingen
Je mag zeker m'n werksite bezoeken, maar ik heb liever dat je m'n blog bezoekt; ik ben zeker dat deze veel interessantere inhoud heeft te bieden ...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Bogy,

Heb vandaag even de test gedaan op 2 diverse manieren, namelijk met nummers die nog bij de originele provider zitten, en nummers die inmiddels bij een andere provider zitten en hun nummer dus meegenomen hebben:
- gebeld naar een 046x nummer (telenet), 047x nummer (proximus), 0484x nummer (base), 049x nummer (mobistar)
- gebeld naar een 0477 nummer (telenet), 0484 nummer (proximus), 0499 nummer (base), 0476 nummer (mobistar)

Telkens is er netjes 2.9 cent van mijn account afgegaan. Dit is dus inderdaad voor elk nummer hetzelfde!

Dat ze in hun eigen vingers snijden klopt, op https://www.bestvoipreselling.com/rates/ (de resellersite van betamax) zie ik immers voor België:
Belgium (Landline) € 0.009
Belgium (Mobile) € 0.032

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
bogy
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 01 nov 2005, 21:28
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 3 keer
Contacteer:

bestvoipreselling is NIET de resellersite van betamax ....

bestvoipreselling dient een ander doel (heeft wel met reselling te maken, maar is niet de reseller site)...

trouwens, ik ben net even gaan kijken... ze zullen waarschijnlijk de grey route gebruiken (= slechtste kwaliteit van verbindingen, laagste prioriteit; je kan er oa worden afgegooid als iemand met normale prioriteit een lijn nodig heeft en zult maar beperkte bitrate krijgen) en daarom die tarieven kunnen gebruiken...

want dit zijn de tarieven voor de grey route (komt van de échte Betamax Reseller site....) ;

Belgium - Fixed 0.0079
Belgium - Mobile Base 0.0311
Belgium - Mobile Mobistar 0.0286
Belgium - Mobile Others 0.0077
Belgium - Mobile Proximus 0.0274
Belgium - Mobile Telenet 0.0016
Belgium - Universal Access Number 0.0087

Trouwens, moest je het niet weten, Voipbuster, Webcalldirect en nog twee labels (ben effe kwijt welke het juist zijn) zijn rechtstreekse dochters van betamax zelf; je krijgt een % als je credits verkoopt aan users van die sites. Je moet dan uiteraard wel een betamax reseller zijn en niet eentje die is ingeschreven via bestvoipreselling, want dan gaat wss de eigenaar van die site lopen met die 20% ... (ik heb daar ook een account ze, maar die heeft zoals ik eerder al zei een ander nut dan credits resellen, ik ben daar trouwens al enkele jaren mee gestopt om credits te liggen verkopen want er wordt zoveel mee gesjoemeld door bepaalde resellers dat het geen zin heeft om eerlijk te spelen en je bijna niet anders kan dan belastingen te liggen ontduiken; en daar doe ik niet aan mee.. Daarom ben ik uiteindelijk een eigen label opgestart; daarvoor verkoop ik uiteraard wél credits)
BoGy's Visie op de wereld: een blog maar dan anders dan de anderen....
Mijn werk = http://F1Help.be PC-Herstellingen
Je mag zeker m'n werksite bezoeken, maar ik heb liever dat je m'n blog bezoekt; ik ben zeker dat deze veel interessantere inhoud heeft te bieden ...
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Wat is dan wel de correcte resellersite van Betamax ?

@Bogy, kan je mij je label laten weten via PM ?

(Dit is trouwens meer een discussie voor het Voip forum ipv. Dommel)
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

't Lijkt me dat userbase al de kennis in huis heeft om een "VoIP4userbase.be" label te lanceren. 8)
En premium route, en lage prijs en deftige support (via het forum) ...

(De laatste berichten lijken me inderdaad meer thuis te horen in het deel VoIP op het forum. Moderators?)
Gebruikersavatar
bogy
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 01 nov 2005, 21:28
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 3 keer
Contacteer:

VOiD schreef:Wat is dan wel de correcte resellersite van Betamax ?

@Bogy, kan je mij je label laten weten via PM ?

(Dit is trouwens meer een discussie voor het Voip forum ipv. Dommel)


de juiste resellersite van betamax (en tevens ook de corporate site) is Voicetrading.com

daar kan je bij rates oa zien dat er verschillende tarieven zijn voor de verschillende routes; en hoe je deze activeert als je een reseller-account hebt
BoGy's Visie op de wereld: een blog maar dan anders dan de anderen....
Mijn werk = http://F1Help.be PC-Herstellingen
Je mag zeker m'n werksite bezoeken, maar ik heb liever dat je m'n blog bezoekt; ik ben zeker dat deze veel interessantere inhoud heeft te bieden ...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”