Opgezegd. Uurtje later alles weg!

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Zo, snelle jongens daar bij Telenet.

Gisteren middag gebeld om mijn internet + vaste telefoon op te zeggen. Ik kom thuis en het was allemaal al weg. Maar... aan de lijn wisten ze me te vertellen dat er 30 dagen opzeg zou zijn, dus dat de services pas na een maand stopgezet zouden worden.

Ik heb gebeld met de helpdesk, die vonden het ook vreemd dat het meteen was afgesloten.

Gelukkig ligt de ADSL er al, daar niet van. Maar toch, ik heb nog een mailtje gekregen van Telenet met daarin nogmaals de melding dat het 30 dagen ging duren.


Kan ik mij verwachten aan een facturatie-hel? Ik vrees er namelijk al voor.
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 6415
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider

Je hebt in principe nog een maand betaald, dat mogen (moeten) ze minstens terugbetalen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5797
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Als ze u terug "moeten" aansluiten omdat u die maand nog betaald hebt, durven ze met het smoesje afkomen dat het niet gaat en dat je ineens terug een nieuw jaar of half jaar moet nemen. Dus houdt dit in het achterhoofd ;)
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Gebruikersavatar
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

KaiZas,

Als je signaal meteen werd afgesloten, wordt ook de facturatie van je producten gestopt. Omdat je reeds voor een volgende maand het abonnementsgeld betaald hebt, zal er een correctie gemaakt worden op je eindafrekening (de eerste facturatiedatum na de stopzetting).
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”