Zo, snelle jongens daar bij Telenet.
Gisteren middag gebeld om mijn internet + vaste telefoon op te zeggen. Ik kom thuis en het was allemaal al weg. Maar... aan de lijn wisten ze me te vertellen dat er 30 dagen opzeg zou zijn, dus dat de services pas na een maand stopgezet zouden worden.
Ik heb gebeld met de helpdesk, die vonden het ook vreemd dat het meteen was afgesloten.
Gelukkig ligt de ADSL er al, daar niet van. Maar toch, ik heb nog een mailtje gekregen van Telenet met daarin nogmaals de melding dat het 30 dagen ging duren.
Kan ik mij verwachten aan een facturatie-hel? Ik vrees er namelijk al voor.
Opgezegd. Uurtje later alles weg!
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5797
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Als ze u terug "moeten" aansluiten omdat u die maand nog betaald hebt, durven ze met het smoesje afkomen dat het niet gaat en dat je ineens terug een nieuw jaar of half jaar moet nemen. Dus houdt dit in het achterhoofd 

Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
- Telenet
- ISP Official
- Berichten: 229
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
- Twitter: Telenet
- Bedankt: 49 keer
KaiZas,
Als je signaal meteen werd afgesloten, wordt ook de facturatie van je producten gestopt. Omdat je reeds voor een volgende maand het abonnementsgeld betaald hebt, zal er een correctie gemaakt worden op je eindafrekening (de eerste facturatiedatum na de stopzetting).
Als je signaal meteen werd afgesloten, wordt ook de facturatie van je producten gestopt. Omdat je reeds voor een volgende maand het abonnementsgeld betaald hebt, zal er een correctie gemaakt worden op je eindafrekening (de eerste facturatiedatum na de stopzetting).