Zo, snelle jongens daar bij Telenet.
Gisteren middag gebeld om mijn internet + vaste telefoon op te zeggen. Ik kom thuis en het was allemaal al weg. Maar... aan de lijn wisten ze me te vertellen dat er 30 dagen opzeg zou zijn, dus dat de services pas na een maand stopgezet zouden worden.
Ik heb gebeld met de helpdesk, die vonden het ook vreemd dat het meteen was afgesloten.
Gelukkig ligt de ADSL er al, daar niet van. Maar toch, ik heb nog een mailtje gekregen van Telenet met daarin nogmaals de melding dat het 30 dagen ging duren.
Kan ik mij verwachten aan een facturatie-hel? Ik vrees er namelijk al voor.
Opgezegd. Uurtje later alles weg!
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Als ze u terug "moeten" aansluiten omdat u die maand nog betaald hebt, durven ze met het smoesje afkomen dat het niet gaat en dat je ineens terug een nieuw jaar of half jaar moet nemen. Dus houdt dit in het achterhoofd 

PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- ISP Official
- Berichten: 229
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
- Twitter: Telenet
- Bedankt: 49 keer
KaiZas,
Als je signaal meteen werd afgesloten, wordt ook de facturatie van je producten gestopt. Omdat je reeds voor een volgende maand het abonnementsgeld betaald hebt, zal er een correctie gemaakt worden op je eindafrekening (de eerste facturatiedatum na de stopzetting).
Als je signaal meteen werd afgesloten, wordt ook de facturatie van je producten gestopt. Omdat je reeds voor een volgende maand het abonnementsgeld betaald hebt, zal er een correctie gemaakt worden op je eindafrekening (de eerste facturatiedatum na de stopzetting).