Ik heb een oude INDI digibox met nog werkende smartcard geerfd. Ben nog nooit Telenet klant geweest en ook niet veel zin om een nieuwe digicorder/box in huis te halen. Kan ik deze laten activeren op mijn gegevens?
EDIT: Het is een samsung decoder met bijhorende iredeto kaart
Thanks
INDI Digibox
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Zolang de vorige eigenaars hem niet laten schrappen zal hij gewoon blijven werken... op zich heeft een activatie op jou naam weinig zin.
Nu als je geen TN klant bent dan heb je ook geen kabel ?
Nu als je geen TN klant bent dan heb je ook geen kabel ?
-
- Elite Poster
Neen, kan ik een digitaal abonnement afsluiten en zeggen dat ik geen nieuwe digicorder wens te gebruiken maar die oude INDI box?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
Wat ik laatst hoorde is dat irdeto kaarten niet meer geactiveerd kunnen worden, de INDI boxen die daarentegen nagravision gebruiken kunnen wel nog geactiveerd worden.
Helemaal zeker ben ik niet van dit verhaal, tis gewoon wat ik heb ik gehoord van een call center medewerker maar die informatie is niet altijd even betrouwbaar.
Als je hem kunt laten activeren moet je gewoon een analoog kabel abonnement nemen, de box insteken en laten activeren, activatie kost normaal 50 euro.
Helemaal zeker ben ik niet van dit verhaal, tis gewoon wat ik heb ik gehoord van een call center medewerker maar die informatie is niet altijd even betrouwbaar.
Als je hem kunt laten activeren moet je gewoon een analoog kabel abonnement nemen, de box insteken en laten activeren, activatie kost normaal 50 euro.
-
- Elite Poster
Kan iemand dit bevestigen?
-
- Deel van't meubilair
Probleem is dat TN dat niet meer actief verkoopt... je moet zelfs al echt serieus zeuren om het nog te krijgen.redman schreef:moet je gewoon een analoog kabel abonnement nemen
-
- ISP Official
- Twitter: Telenet
- Bedankt: 49 keer
sardonis,
Het is helaas niet meer mogelijk INDI-decoders te activeren. Deze zijn niet meer conform met de huidige technologie, en worden door ons dus ook niet meer ondersteund. Onze excuses voor dit ongemak.
Het is helaas niet meer mogelijk INDI-decoders te activeren. Deze zijn niet meer conform met de huidige technologie, en worden door ons dus ook niet meer ondersteund. Onze excuses voor dit ongemak.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 147 keer
Charlotte,Charlotte schreef:sardonis,
Waarom niet gewoon eerlijk te zeggen dat enkel Telenet digiboxen/corders verkocht/verhuurd worden omdat jullie een monopolie hebben en het zich gewoon kunnen permitteren van jullie eigen apparatuur op te dringen. Waarom een foefje wijsmaken ivm huidige technologieën, verouderde toestellen etc...? Je weet toch zelf ook dat daar niets van aan is?
-
- Elite Poster
Inderdaad, er zijn nog mensen die een INDI decoder gebruiken momenteel.
Ik wil geen uitfasering van dit product. Er is ooit voor betaald geweest en ik wil dit gewoon hergebruiken.
Ik wil geen uitfasering van dit product. Er is ooit voor betaald geweest en ik wil dit gewoon hergebruiken.
-
- Deel van't meubilair
Da's nu éénmaal gebonden aan technologie... erger is inderdaad dat TN geen open standaarden gebruikt en je dus steeds een tweede maal langs hun kassa moet passeren.sardonis schreef:Ik wil geen uitfasering van dit product.