Geld van belkrediet naar bank/paypal
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
er komen er dit jaar/volgend jaar bij: roeselare, oostende, gent, opwijk, wilrijk.
En dats24 plant 25 CNG stations de komende 3 jaar in Vlaanderen (maar daar kan je niet via SMS betalen)
En dats24 plant 25 CNG stations de komende 3 jaar in Vlaanderen (maar daar kan je niet via SMS betalen)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 10 keer
Hmm... Zou mij verwonderen dat je effectief kan betalen met je belwaarde hoor...satsurfer schreef:http://www.gpsupplies.be/hoe_betalen
als je uw CNG wagen wilt voltanken via sms.....
Particuliere klanten kunnen aan de GreenPoint-stations betalen via SMS of via Bancontact. Hiervoor zal een automaat aanwezig zijn.
Dus met 1 GC herlaadbeurt heb ik 2000 SMS'en, 2 GB data en +/- 1 tankbeurt
Ik denk dat het eerder een soort domiciliëringssysteem zal zijn, waarbij je gsmnummer gekoppeld wordt aan je bankkaart ofzo...
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Niet dus!satsurfer schreef:http://betaallijn.be/
Goed nieuws! 11/07/2012
Naar alle verwachting kunnen de betaallijnen volgende week terug open gaan!
Tot dan!
-
- Starter
- Bedankt: 1 keer
De makkelijkste manier om je GC belkrediet op te gebruiken is door er gewoon een databonus voor te kopen. Van de €20 die je gestort hebt kan je twee keer 250MB datavolume kopen voor €9,99. Er blijft dan nog €0,02 over.
Uiteindelijk is deze hele thread begonnen met een post om een manier te vinden om ongebruikt belkrediet terug te gelde te maken en dit is wel de allermakkelijkste manier. Komt qua rendement nergens in de buurt van het hele betaallijn-gebeuren, maar is wel veel makkelijker en sneller dan je belkrediet op te eten aan broodjes of een CNG installatie in je wagen te moeten laten plaatsen, hé
Er worden wel verschillende tarieven vermeld:
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/s ... o_otc.page? 250MB voor €9,99
http://www.generation-connect.be/static ... tions.aspx 250MB voor €9,99
https://secure.proximus.be/secure-stati ... Rates.html maar 200MB voor €10
De code om het datavolume te activeren is nochtans altijd #151*1#. Ik veronderstel dat de laatste link foute informatie geeft.
Uiteindelijk is deze hele thread begonnen met een post om een manier te vinden om ongebruikt belkrediet terug te gelde te maken en dit is wel de allermakkelijkste manier. Komt qua rendement nergens in de buurt van het hele betaallijn-gebeuren, maar is wel veel makkelijker en sneller dan je belkrediet op te eten aan broodjes of een CNG installatie in je wagen te moeten laten plaatsen, hé
Er worden wel verschillende tarieven vermeld:
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/s ... o_otc.page? 250MB voor €9,99
http://www.generation-connect.be/static ... tions.aspx 250MB voor €9,99
https://secure.proximus.be/secure-stati ... Rates.html maar 200MB voor €10
De code om het datavolume te activeren is nochtans altijd #151*1#. Ik veronderstel dat de laatste link foute informatie geeft.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
die laatste pagina is idd nog niet aangepast blijkbaar, vroeger was het 200MB is onlangs 250MB geworden
http://reload.proximus.be/ESALES/Online ... l#reloads3
Code: Selecteer alles
Volume Prijzen Activeringscode
25 MB € 2,99 #147*1#
50 MB € 4,99 #152*1#
250 MB € 9,99 #151*1#
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Ik heb het vorige week voor de eerste maal gebruikt, inderdaad 250 mb en werkt super.
Als ik wat zuinig ben moet het mogelijk zijn om met die twee extra 250 mb herladingen het een week of twee a drie te trekken.
Dus een kleine 2 maanden surfen voor 20€, niet slecht imo.
MV zou dit ook moeten doen, vermoed dat toch wel een aantal gebruikers daar op aan het wachten zijn.
Als ik wat zuinig ben moet het mogelijk zijn om met die twee extra 250 mb herladingen het een week of twee a drie te trekken.
Dus een kleine 2 maanden surfen voor 20€, niet slecht imo.
MV zou dit ook moeten doen, vermoed dat toch wel een aantal gebruikers daar op aan het wachten zijn.
-
- Elite Poster
Ik heb 25MB besteld (3 eur) en als ik iets meer nodig heb dan bestel ik gewoon bij (evt 20eur). Handig (een gemis bij MV) !
Wifi staat tegenwoordig altijd op (huidige rom (of ics) verbruikt weinig energie aan wifi itt mn Htc g1).
Wifi staat tegenwoordig altijd op (huidige rom (of ics) verbruikt weinig energie aan wifi itt mn Htc g1).
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ik gebruik mijn belwaarde voor online zaken die per sms werken. Command and Conquer Tiberium Alliances is bij mij men belwaarde investering vanaf je 4 bases hebt komde niet meer toe met "standaard" waarden
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
29/07/2012
Vertraging...
Beetje bij beetje komt alles in orde, maar nu is de eigenaar van thoorn.nl op vakantie tot 2 augustus... Daarna zal alles terug opgestart worden, zoals te lezen is op zijn website.
Nog even belwaarde opsparen dus!
Vertraging...
Beetje bij beetje komt alles in orde, maar nu is de eigenaar van thoorn.nl op vakantie tot 2 augustus... Daarna zal alles terug opgestart worden, zoals te lezen is op zijn website.
Nog even belwaarde opsparen dus!
- Zorba
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 57 keer
Op de site is er weer wat veranderd:
Deze betaallijn is momenteel buiten gebruik.
Op korte termijn zal deze betaallijn weer geactiveerd worden. Excuses voor het ongemak.
Leuk dat het toch weer geactiveerd wordt, had het niet verwacht eerlijk gezegd!s
Deze betaallijn is momenteel buiten gebruik.
Op korte termijn zal deze betaallijn weer geactiveerd worden. Excuses voor het ongemak.
Leuk dat het toch weer geactiveerd wordt, had het niet verwacht eerlijk gezegd!s
-
- Elite Poster
ik maak geen reclame, en heb geen aandelen in Fleetwash, maar net mijn eerste wasbeurt besteld....(ik kreeg direct SMS terug, maar zaakvoerder kreeg geen bevestiging op zijn computer)...dag nadien heeft hij teruggebeld dat het OK was...Moet nog terug voor de wash
Via deze manier, verlies ik het minste in vergelijking met betamax betalen..e.d.
Kennen jullie newsservers waarmee je kan betalen via SMS? (liefst schappelijk)
Via deze manier, verlies ik het minste in vergelijking met betamax betalen..e.d.
Kennen jullie newsservers waarmee je kan betalen via SMS? (liefst schappelijk)
Laatst gewijzigd door satsurfer 16 aug 2012, 21:44, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
betaallijn nog niet (die werken toch ook via thoorn?)silencer schreef:Thoorn.nl werkt weer (Eindelijk de ondertussen 140eur cashen) !
Kan je bij thoorn gewoon rechtstreeks registreren en bellen naar 0900 nr.? of moet je via betaallijn.be
- Zorba
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 57 keer
Eindelijk werkt het terug
Op Thoorn.nl kan je ook registreren, wel zien dat je op de 'Belgische' pagina zit (maar nog altijd .nl)satsurfer schreef:betaallijn nog niet (die werken toch ook via thoorn?)
Kan je bij thoorn gewoon rechtstreeks registreren en bellen naar 0900 nr.? of moet je via betaallijn.be
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 4 keer
Zoals eerder aangehaald, betamax herladen gaat ook goed via sms.
Enige grote nadeel is dat je maar 4 euro belkrediet krijgt en 8 euro betaald.
Waarom laten ze eigenlijk niet toe dat je via je gsm belt naar de 0909 nummers van betamax?
Enige grote nadeel is dat je maar 4 euro belkrediet krijgt en 8 euro betaald.
Waarom laten ze eigenlijk niet toe dat je via je gsm belt naar de 0909 nummers van betamax?
-
- Member
Betaallijn.be werkt inderdaad via thoorn en die werkt dus ook terug nu (gedeeltelijk, enkel de 'per-gesprek-lijn').satsurfer schreef:betaallijn nog niet (die werken toch ook via thoorn?)silencer schreef:Thoorn.nl werkt weer (Eindelijk de ondertussen 140eur cashen) !
Het enige voordeel dat je registratie via betaallijn.be biedt is dat je meer uitbetaald wordt per minuut
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
-
- Elite Poster
Zijn er nog andere betaallijnen die wel werken om +180eur van een kaart te cashen ? Welk rendement heb je daar (minder dan 50%? ) ?
-
- Member
Sinds vandaag werkt de per-minuut-lijn op betaallijn.be / thoorn.nl terug!
Via die lijn kan je dus snel grote bedragen cashen aan 50.05%!
De "per-gesprek-lijn" is omslachtiger voor grote bedragen, maar dan krijg je wel 52% terug...
Via die lijn kan je dus snel grote bedragen cashen aan 50.05%!
De "per-gesprek-lijn" is omslachtiger voor grote bedragen, maar dan krijg je wel 52% terug...
- LPS
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
http://www.targetpay.com werkt nog steeds :')silencer schreef:Zijn er nog andere betaallijnen die wel werken om +180eur van een kaart te cashen ? Welk rendement heb je daar (minder dan 50%? ) ?
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
- LPS
- Premium Member
Dat is het bedrijf dat voor de werkelijke connectie en betaling instaat, de betaallijnsites gebruiken normaalgezien het systeem van TargetPay. Alleen bouwen zij het dan in op hun eigen site en nu maak je zelf een module aan die je zelf kan bellen. Zonder tussenpersoon, en dus met hogere opbrengsten.
* werking: account aanmaken, module instellen naar keuze, bellen maar
* opbrengsten: https://www.targetpay.com/info/0900-pay ... 2&btw=excl (altijd excl. btw, btw incl is enkel mogelijk voor NL'se bedrijven)
http://www.targetmedia.nl/TM-Nieuwsbrie ... 04-12.html via gsm
i.c. 1.15€ opbrengst voor een 2€-gesprek-oproep bvb
Ze betalen uit vanaf 50 EUR dacht ik (hoewel op site 25 EUR staat), en dat op het eind volgend op de maand waarop je de 50 EUR opbrengst overschreden hebt (= automatisch).
Ik zou zeggen: maak een account aan en test eens. Mocht je ergens vastzitten, laat maar weten.
* werking: account aanmaken, module instellen naar keuze, bellen maar
* opbrengsten: https://www.targetpay.com/info/0900-pay ... 2&btw=excl (altijd excl. btw, btw incl is enkel mogelijk voor NL'se bedrijven)
http://www.targetmedia.nl/TM-Nieuwsbrie ... 04-12.html via gsm
i.c. 1.15€ opbrengst voor een 2€-gesprek-oproep bvb
Ze betalen uit vanaf 50 EUR dacht ik (hoewel op site 25 EUR staat), en dat op het eind volgend op de maand waarop je de 50 EUR opbrengst overschreden hebt (= automatisch).
Ik zou zeggen: maak een account aan en test eens. Mocht je ergens vastzitten, laat maar weten.
-
- Member
Ja inderdaad...
Voordelen: hoger rendement
Nadelen: Veel omslachtiger en uitbetaling krijg je pas 30-60 dagen nadat je 50 eur hebt 'verdiend'...
Nadelen: Veel omslachtiger en uitbetaling krijg je pas 30-60 dagen nadat je 50 eur hebt 'verdiend'...
-
- Elite Poster
de site van proximus is gewijzigd....ik heb al gegoogled en geprobeerd, maar kom niet aan M-Pay terect in de é-services. Iemand weet hoe je er nu terechtkomt?2Flip schreef:Mpay activeren doe je (na inloggen) onderaan bij "My Proximus", en dan daar helemaal onderaan "Andere Instellingen" openklappen.
Rechts zie je dan "proximus M-pay instellen" tevoorschijn komen... goed verstopt dus
- LPS
- Premium Member
Ik denk dat je uw Belgacom (TV en/of ADSL) gekoppeld hebt aan uw Proximuslogin. Je zit nu op uw Belgacomgedeelte (aangezien de blauwe brede horizontale balk bovenaan staat). Je moet op het paarse kleine blok klikken aan de rechterkant en dan opent ie het mobiele gedeelte (Proximus).
= 'selecteer een account'
= 'selecteer een account'
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
- Bedankt: 30 keer
Is op dit moment betaallijn.be nog altijd het meest interessante met een opbrengst van 52% van je belwaarde?
Stel dat je 14 euro aan belkrediet wil opbellen, bel je dan gewoon 7 keer naar hetzelfde 0900 nummer en geef je 7 keer een code in?
Stel dat je 14 euro aan belkrediet wil opbellen, bel je dan gewoon 7 keer naar hetzelfde 0900 nummer en geef je 7 keer een code in?
- LPS
- Premium Member
@satsurfer: als je je van code vergist kan je altijd een tweede maal proberen (zonder meerkost bij 'per gesprek'; bij 'per minuut' moet je wel zien dat je belwaarde niet juist op is als je het een tweede keer wil ingeven). Constant refreshen is geen grote moeite (1 druk op F5).
Mocht je je tweemaal van code vergist hebben kan je een mail sturen naar TargetPay (of de reseller) en zetten ze het recht want ze kunnen zien wie wanneer heeft gebeld.
Mocht je je tweemaal van code vergist hebben kan je een mail sturen naar TargetPay (of de reseller) en zetten ze het recht want ze kunnen zien wie wanneer heeft gebeld.
-
- Elite Poster
thx. Ik heb wel voorgehad dat ik nog op 'bellen per minuut' stond, en dan die code ingaf terwijl ik op nr. zat 'per gesprek'....Dan zei de computerstem onnmiddellijk dat de code verkeerd was, en de lijn afgebroken werd.
1 keer te laat geweest met ingeven (met vanalles bezig), wordt lijn ook afgebroken.
1 keer te laat geweest met ingeven (met vanalles bezig), wordt lijn ook afgebroken.
-
- Plus Member
- Twitter: ON8SD
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 21 keer
- Contacteer:
betaallijn.be gaat blijkbaar opnieuw naar beneden met zijn tarieven...
Uitbetalingen helaas opnieuw verlaagd 25/09/2012
Omdat de providers de uitbetalingen aan ons opnieuw verlaagd hebben, kunnen wij niet anders om ook de uitbetalingen omlaag te schroeven... Bij de "per-gesprek"-lijn krijg je nu €1 per €2 euro belwaarde. De snellere "per-minuut"-lijn levert €0.95 per €2 belwaarde op...
Onze excuses
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Als we ze niet kunnen stoppen, dan op die manier denken de operatoren...
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
- LPS
- Premium Member
Dit ligt niet aan de operatoren, maar aan de aanpassing van het BTWtarief in NL:
Bron: nieuwsbrief TargetPay, bedrijf achter de meeste systemen in deze draad.Zoals u in de media vernomen zult hebben gaat per 1 oktober 2012 in Nederland de BTW op luxe goederen omhoog van 19% naar 21%. Dit heeft ook zijn weerslag op de (betaal)diensten van TargetMedia.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Welke module kies je dan bij Targetpay? Kan dit ook als je de html-code die ze presenteren in een module, niet op een website instelt?Pidgey schreef:Ja inderdaad...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ik heb de module 'Donatie' gekozen.
Op het einde van de instellingen krijg je een voorbeeld te zien. Dat voorbeeld werkt echt en is niet eenmalig. Dus als je de url van dat voorbeeld in je bookmarks opslaat, kan je het nadien zo gebruiken;
Op het einde van de instellingen krijg je een voorbeeld te zien. Dat voorbeeld werkt echt en is niet eenmalig. Dus als je de url van dat voorbeeld in je bookmarks opslaat, kan je het nadien zo gebruiken;