[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Zoals r2504 al zei in de vorige post (en zoals je ziet in je eigen tekeningpcfreak49 schreef:Ik wil mijn eigen router in de DMZ van de nieuwe modem/router plaatsen maar heb op mijn router een ip range van 10.10.10.1 dat kan niet ingeven in de DMZ ?
Misschien moet ik het eens in het Chinees proberen... nogmaals, je TN router heeft hier NIETS mee te zien (die mag zelfs afstaan) en aangezien er geen routing (laat staan NAT) aan te pas komt dus ook geen portforwarding !pcfreak49 schreef:misschien doormiddel van een portforward in de telenet router naar de twee routers ?
Mag ik dan weten aan welke instelling... want ofwel heb je zitten slapen ofwel trekt hun opleiding op niets.pcfreak49 schreef:Ik begrijp er wel iets van hoor, want ben bijna afgstudeer als networkadministrator
Twee jaar... en nog niet begrijpen hoe een TCP/IP pakketje van host A naar host B geraaktpcfreak49 schreef:Bijna nog 2 jaar groept
Zoals ik al eerder schreef heb ik mijn studies gedaan in een tijd dat er van TCP/IP nog geen sprake was in de schoolboeken (en neen, ik heb er nadien ook nooit professionele cursussen over gehad). Trouwens wat je doet van studies staat los van het feit dat je eerst moet leren stappen (hoe geraakt een pakket van host A naar host B) voor je wil leren lopen (een VPN opzetten).pcfreak49 schreef:En wat heb jij van studies gedaan ?
Sorry... maar je weet het duidelijk NIET want je antwoord is gewoon FOUT !pcfreak49 schreef:Neen ga niet meer schrijven maar weet wel hoe het het pakketje van host a naar host b gaat
Een site-to-site VPN tunnel is niet wat je in je schema hebt getekend. Wat is het exact dat je wil doen?pcfreak49 schreef:Ik heb al een site to site VPN IPSec gre tunnel op gezet en die werkt maar niet met de telenet wireless router
En ik wil elke dag bij Leren op welke gebied dan ook, dus de tunnel word gemaak van router 1 door het Internet dus naar de telenet router naar de tweede router, het probleem is dat tunnel niet meer op wil komen met de andere telenet router
Wat is het nu eigenlijk ?pcfreak49 schreef:En ik wil elke dag bij Leren op welke gebied dan ook, dus de tunnel word gemaak van router 1 door het Internet dus naar de telenet router naar de tweede router, het probleem is dat tunnel niet meer op wil komen met de andere telenet router
Als je via portforwarding in je telenet modem werkt (en dus ook in de GRE config van je 2 andere routers het publieke IP van je telenet router ingeeft), én je telenetrouter WAN NAT redirection ondersteunt, DAN klopt je uitleg wel. Maar de kans dat die TN-modem dat ondersteunt lijkt me eerder klein, en deze setup is zowieso niet erg netjes. Het verkeer legt een veel te grote weg af. Je kan best in elke router het 'wan' IP van de andere router ingeven. Dan gaat er niets via de TN router.pcfreak49 schreef:vanaf router 1 naar de switch en van de switch naar telenet modem/router en de telenet modem/router terug naar de switch naar router 2
Hoe is dit nu mogelijk... gaan er nu nog beweren dat je hier portforwarding en WAN NAT redirection nodig hebtdepeje schreef:Als je via portforwarding in je telenet modem werkt (en dus ook in de config van je 2 andere routers het publieke IP van je telenet router ingeeft), én je telenetrouter WAN NAT redirection ondersteunt, DAN klopt je uitleg wel.
Komaan zeg... je gaat achter één TN router die NAT doet twee eigen routers zetten die het publieke IP-adres hebben van je TN router (dan hebben die twee routers dus hetzelfde IP-adres ?)... en zoiets gaat volgens jou werken ?depeje schreef:Deze netwerkopstelling is zeker mogelijk
I have problem I want a remote opzeten with my 800 router I used AnyConnect Secure Mobility Client can not connect but you know someone that can do
Dear All
I know who can help me to configure my cisco 892 router
want a static ip address assigned to the interface because
and I have no more internet on the router
because am working on my network academy for CCENT
Please help!
I geconfigureert but that the other router receives no digital certificate?
Zeg mij aub niet dat je een vertaalmachine moet gebruiken om op die fora te communiceren? Bij bijna elke thread die ik daar bekeken heb (en waar er tenminste 1 antwoord op is), moet men altijd vragen om uw vraag te verduidelijken. Dat Engels niet voor iedereen gemakkelijk is, is 1 zaak, maar is het zoveel gevraagd om een beetje zinsbouw en punctuatie te gebruiken? Je geeft altijd veel te weinig info, wat wijst op een structureel probleem in je denkwijze.I want to set up remote access on a Cisco 800 router
This is what I've geconfigureert