Vrienden,
Ik heb sinds maandag een King abonnement, gekoppeld aan een nummer dat van Mobistar is getransfereerd.
Nu is het kennelijk zo dat klanten van Mobistar mij niet meer kunnen sms'n.
Ik heb het getest met verschillende vrienden en mijn firmagsm (Mobistar ) om een sms te sturen naar het King-nummer en alleen die van Mobistar afkomstig zijn geraken niet verzonden.
Iemand gelijkaardige problemen?
Telenet King: Geen sms ontvangen
-
- ISP Official
- Twitter: Telenet
- Bedankt: 49 keer
exop,
Kun je mij een PB sturen met je klantennummer, mobiel nummer en 3 voorbeelden van personen die je niet kunnen sms'en samen met hun nummer en het tijdstip van de sms? Dan kan ik dit verder onderzoeken.
Kun je mij een PB sturen met je klantennummer, mobiel nummer en 3 voorbeelden van personen die je niet kunnen sms'en samen met hun nummer en het tijdstip van de sms? Dan kan ik dit verder onderzoeken.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ik zit nu in zuid frankrijk alles ok smsen ontvangen van telenet klanten.
Ogenblik dat ik de grens oversteek naar spanje krijg ik geen enkel bericht meer binnen.
Als ik savonds in frankrijk toekom en ik leg gsm even af en aan krijg ik al de smsjes van telenetklanten.
Andere operatoren geen last
Ogenblik dat ik de grens oversteek naar spanje krijg ik geen enkel bericht meer binnen.
Als ik savonds in frankrijk toekom en ik leg gsm even af en aan krijg ik al de smsjes van telenetklanten.
Andere operatoren geen last
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
Er zit een PB in je inbox. Hopelijk kan dit snel opgelost worden.Charlotte schreef:exop,
Ik word er gek van.