abonnement activeren na deactivatie

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

Hallo,

door een fout (één factuur vergeten te betalen) van mij is mijn abo gedeactiveerd. Hoe kan dit terug geactiveerd worden en hoe lang duurt dat? Nergens kan ik op de website van Proximus/belgacom er iets van terug vinden. Een vraag op de community geeft geen antwoord, een PB op die community naar Eva levert ook niets op., E-mailen kan nergens, bellen gaat niet dus wat nu?
Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Volgens mij heb je toch (een of twee) aanmaningen gekregen voor ze tot de-activatie overgaan ?
Eerst betalen zou ik zeggen.
Dan bellen naar de klantendienst. Als de betaling goed ontvangen werd zullen ze jou waarschijnlijk onmiddelijk terug activeren (misschein komt er wel een kost bij).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

betaald is er al, was gewoon verwarring tussen 4 abo's, en ja, er komt al wel eens een herinneringsfactuur binnen. Bij leveranciers die wat 'moderner' zijn kan ik online zien welke factuur betaald en welke niet, niet zo bij proximus, daar kan je zelfs nog niet online betalen. Als de e-service al werkt.
Maar erger is dat er nergens info over te vinden in over de te volgen procedure bij een fout.
Afbeelding
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Door 1 factuur niet te betalen? :?
Uit ervaring van bij mijn meme doen ze daar bij Proximus nochtans niet moeilijk over, ze sturen een sms dat ze je betaling nog niet ontvangen hebben (maar dat kan mijn meme niet lezen) en enkele maanden later een herinnering via brief (die ze wel ontvangen had en dan heeft ze die alsnog betaald). Al meerdere keren voorgehad, op haar leeftijd durft ze dat wel eens uit het oog verliezen :).
Ik zou toch eens bij de klantendienst horen wat er mis is gelopen dus, als ze dit onderzoeken en de fout ligt bij hen (wat kan gebeuren) dan activeren ze het vast meteen weer.
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

Ja, door 1 factuur niet tijdig te betalen, die van juni. Juli was betaald, zelfs die van augustus was (een week te vroeg) al betaald. Als Biz klant krijg je geen sms'en, enkel brieven (ik toch niet).

De lijdensweg van de helpdeskmenu's, ge belt naar de Bizz met een niet Biz abo. 3 keer uw nummer intoetsen, 4 submenu's om dan te horen: beste klant,deze dienst is uitzonderlijk niet beschikbaar, gelieve morgen terug te bellen. Aaargh!
Terug bellen, terug alles in toetsen, en dan verbinding weg. Terug bellen en dan gelukkig snel een medewerker gevonden en 't is in orde. De betaling was al in orde, alleen de facturatie werkt niet (zo snel).
Afbeelding
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Ik wist niet dat het om een biz abo ging, daar zijn ze inderdaad misschien wat strenger op :) Fijn om te lezen dat het opgelost is.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”