Probeer net aan te loggen om mijn mail te bekijken, werkt niet, de telenet site zelf werkt ook niet.
Geplande werken of problemen?
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Telenet site + mail down ? 10 aug 2012
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
- Bedankt: 106 keer
Heb daarstraks hetzelfde vastgesteld ... Volgens helpdesk zou probleem niet zou lang aanslepen ... Meer concrete info konden ze niet geven
-
- Starter Plus
- Bedankt: 4 keer
Het ging niet lang duren? Ondertussen is dit al twee uur onbereikbaar! !
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 147 keer
Alhoewel ik wel begrijp dat 2 uur lang kan zijn als je iets belangrijks verwacht, maar imho kun je dit nog niet "lang" noemen...Blackwidow schreef:Het ging niet lang duren? Ondertussen is dit al twee uur onbereikbaar! !
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Tja, e-mail bij je internetprovider nemen is toch voor mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is:
De hoogste uptime en gratis: http://gmail.com/
De hoogste uptime en gratis: http://gmail.com/
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 66 keer
ik gebruik die telenet gewoon voor officiële zaken, rest is via mijn gmail account
Gmail is de beste gratis provider vind ik, nog nooit problemen gehad al die jaren dat ik aangesloten ben.
grote bestanden verzenden mag tot 25mb en 10 gig online opslag is ook niet mis ...
6% vol
Je gebruikt 0,6 GB van 10 GB
Gmail is de beste gratis provider vind ik, nog nooit problemen gehad al die jaren dat ik aangesloten ben.
grote bestanden verzenden mag tot 25mb en 10 gig online opslag is ook niet mis ...
6% vol
Je gebruikt 0,6 GB van 10 GB