Generation Connect: nr overzetten van Scarlet naar BC?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
StienR
Starter
Starter
Provider

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met het overzetten van een mobiel Scarlet nr naar Belgacom bij Generation Connect?
Wanneer ik doorklik op http://www.generation-connect.be/staticpage/nl/ op "word generation connect" dan heb je in de webshop de volgende keuzes:

1) Ik wil graag een nieuw gsm-oproepnummer aanvragen bij Proximus

2) Ik ben momenteel klant bij een andere mobiele operator dan Proximus, ik gebruik een voorafbetaalde kaart en wil graag dit nummer naar Proximus overdragen

3) Ik ben momenteel klant bij een andere mobiele operator dan Proximus, ik ontvang een maandelijkse factuur en wil graag dit nummer naar Proximus overdragen.

Aangezien Scarlet een dochter is van Belgacom maken zij reeds gebruik van het Proximus netwerk, dit heeft de helpdesk van Belgacom ook bevestigd, mijn nummer maakt dus al gebruik van het Proximus netwerk, maar die keuze is dus niet beschikbaar.

Iemand enig idee hoe dit verder aan te pakken? Keuze 2) en 3) bieden enkel de mogelijkheid om Mobistar, Base of Telenet te kiezen als andere operator.

Alvast bedankt!
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer
Provider

Gewoon bellen naar helpdesk van Belgacom :) Die kunnen je waarschijnlijk overzetten.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer
Provider

Welkom op het forum

Da's wel een goei...
Kan je je bestelling niet telefonisch plaatsen?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
StienR
Starter
Starter
Provider

Telefonisch de bestelling plaatsen kan ik deze middag eens proberen, de persoon die mij daarnet terugbelde begreep het probleem niet goed, dat de webshop in mijn situatie geen uitweg heeft :)
tonym
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer
Provider

Op de FAQ van de GC-site; en dus vermoedelijk ook voor Scarlet:
Ik ben al Proximus-klant, kan ik Generation Connect worden?

Als je een Pay&Go-prepaidkaart hebt kan je naar de klantendienst bellen via het nummer 6000 en vragen
om je tariefplan over te zetten naar Generation Connect. Als je ingetekend hebt voor een abonnement
kan het zijn dat we je een opzeggingsvergoeding vragen in functie van je huidige contract.
Onze klantendienst zal bevestigen of dit het geval is of niet.
http://www.generation-connect.be/static ... tions.aspx
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer
Provider

In de schoolvakanties heb je volgens mij veel jobstudenten in de call centers zitten :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer
Provider

Niet dat de klantenservice buiten de schoolvakanties goed te noemen is, op een paar uitzonderingen na :-D
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”