Vraagje, ik heb vandaag een prive bericht gezonden naar iemand.
Die staat echter in postvak uit in plaats van in verzonden items.
Is dit normaal?
Privé berichten
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Zolang die persoon dat bericht niet opent, zal het blijven staat in Postvak UIT.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Team "charlotte" komt maar af en toe online
Dus zoals Lordie al eerder zei , tot men de Pb leest blijft ie staan in postvak uit
Be patient en content dat ge al extra support krijgt![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Dus zoals Lordie al eerder zei , tot men de Pb leest blijft ie staan in postvak uit
Be patient en content dat ge al extra support krijgt
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
The eternal and true pessimist ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Dank!Lord Utopia schreef:Zolang die persoon dat bericht niet opent, zal het blijven staat in Postvak UIT.
Heb ik ergens gezegd dat ik ongeduldig ben, integendeel, ik denk dat ik vooral met Telenet al zeeeer geduldig ben.a3ke schreef:Team "charlotte" komt maar af en toe online
Be patient en content dat ge al extra support krijgt
Het is niet de eerste keer dat ik tegen een probleem aanloop.
M'n enige vraag was of het normaal was dat berichten in postvak uit blijven staan, want ik ben niet zo vertrouwd met de PhpBB forumsoftware.
Als bij e-mailberichten de berichten in postvak uit staan, zijn ze nog niet verzonden, vandaar mijn vraag en verwarring.