1 week gebruikt geweest. Moet weg wegens opruiming zolder.
USG200 - Zyxel ZyWALL USG 200 firewall 7 x gigabit ethernet 50 x IPSec VPN 2 x SSL VPN 3G UMTS back-up
ZyXEL ZyWALL USG 200 firewall 19i 2 x wan 1x opt 3 x lan gigabit ethernet hybrid vpn (ssl/ipsec/l2tp)
Licenties zijn idd. verlopen, maar deze waren sowieso 1-2 jaar geldig.
Met zolder bedoel ik niet een klassieke zolder omgeving, de hardware stond gewoon netjes opgeborgen in een zolderkamer.
Dus heeft niet in extreme koude of hitte gestaan.
Ik heb je bod genoteerd, ik laat deze nog een dag online staan.
Verzending Kiala is mogelijk.
Bij geen hoger bod tegen morgenvroeg mag jij deze hebben.
carsi schreef:Licenties zijn idd. verlopen, maar deze waren sowieso 1-2 jaar geldig.
Vraagje: wat wordt hiermee juist bedoeld? Moet je een extra licentie hebben om dit toestel te laten functioneren? En in dat geval: is dit ook van toepassing bij de "Zyxel ZyWall 35 Dual WAN Internet Security Appliance" die VOiD hier ook aanbied?
Internet/TV: Orange Zen Fiber + TV Vlaanderen
Kabelmodem: Arris CM3500B
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Mobile Vikings / Samsung Galaxy S23
AV/Website filtering updates komen niet door zonder licenties.
Dit betekent niet dat er geen filtering of av scan uitgevoerd zal worden.
Alleen de database zal niet meer up to date zijn zonder license.
Licenses zijn trouwens bij mijn weten 1-2 jaar geldig en te vernieuwen.
@carsi: Ik begrijp dat je uiteraard zoveel mogelijk probeert te vangen voor het toestel, maar je hebt zelf hierboven vermeld dat:
je na een dag zou afsluiten. Een dag is nog steeds 24u en dan zou ik ook verwachten dat het bod van 'My_Download' niet meer in aanmerking komt gezien het buiten die 24u valt.
geen hoger bod na morgenvroeg (afgelopen morgen dus) ik het toestel zou hebben.
Daarom vind ik het jammer dat je - ondanks eerder aangegeven - je toch nog laat bieden.
Ik geef toe dat ik de advertentie pas vandaag gezien heb en zal me dus neerleggen bij Carsi's beslissing.
Anderzijds... 100€ is echt wel belachelijk weinig voor een toestel dat vandaag nog niet end-of-sale is en waar je al gauw 500€ aan kwijt bent (en dan moet je al een goeie korting krijgen). Zelfs op eBay duurt een veiling minstens 7 dagen dus is het hier echt wel snel moeten gaan.
Die Z-35 die ook te koop staat in het forum is bv al een paar jaar end-of-sale en alhoewel het een prachtig toestel is (dual-WAN, VPN tunnels, ...) krijg je niet meer dan 30Mbs door de WAN-LAN firewall en is alles "beter dan basicnet" verloren moeite. Dus dan verwacht je ook 50€ of iets in die buurt te betalen. De USG haalt vlot 125Mbs doorheen de firewall, dus die kan met én een fiberenet én een VDSL link tegelijk nog uit de voeten.
Ik hoor wel hoe het zit, wat mij betreft kan ik me er ook wel in vinden dat het bieden nog een paar dagen doorloopt en dat we dan wel zien bij wie het hoogste bod valt.
Het ziet er naar uit de sinna deze bieding heeft gewonnen. Deze verkoop wordt dan ook beëindigd. En kunnen jullie de afhandeling van betaling en verzending privé afwerken. (1 dag = 24h)
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G Unifi:Dream Machine Switch:2x 8 POE-60W ~ 2x Flex MiniAP's: U6-mesh ~ AC-Mesh Provider:Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E