Vroeger kon ik een "nieuw" tab blad tussenvoegen.
Nu worden die steeds helemaal achteraan gezet. Ik zie geen optie om dit te veranderen.
Iemand die weet hoe dit te veranderen?
(nieuw tab aanmaken rechts van huidige tab IPV rechts van de laatste tab
Ter verduidelijking : het gaat niet om geopende links, maar over blanco nieuwe tab bladen)
Firefox tab blad tussenvoegen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Tools menu>Options>Tabs>Insert related tabs next to the current tab
Maar ik gebruik PaleMoon ipv Firefox en weet niet zeker of die optie ook bij Firefox getoond wordt. Indien dat niet het geval is, typ dan about:config in de adresbalk, en zoek naar de browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent setting in de lijst en zet deze op True (selecteren, rechtsklikken en dan 'Toggle' kiezen).
Maar ik gebruik PaleMoon ipv Firefox en weet niet zeker of die optie ook bij Firefox getoond wordt. Indien dat niet het geval is, typ dan about:config in de adresbalk, en zoek naar de browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent setting in de lijst en zet deze op True (selecteren, rechtsklikken en dan 'Toggle' kiezen).
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Dat is reeds zo cpt. "Related" zoals snelkoppelingen open rechts van de "current" tab.
Ik zou graag soms snel eens een nieuwe openen net ernaast met de homepage om snel wat op te zoeken.
Ik zou graag soms snel eens een nieuwe openen net ernaast met de homepage om snel wat op te zoeken.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Elite Poster
Je kan daarvoor een extra addon installeren, maar als je de huidige tab gewoon tussen twee tabs sleept terwijl je CTRL ingedrukt houdt, dan maak je een kopie van de huidige tab en kan je die gebruiken om snel iets op te zoeken.
-
- Elite Poster
Op http://support.mozilla.org/feedback kan je altijd suggesties indienen. Door dit topic heb ik vannacht nog eentje ingediend om op een snelle manier een app tab te herladen met de originele url van toen de tab gepind werd. Dan kan je bijvoorbeeld 1 app tab naar google constant herbruiken om snel iets op te zoeken. De searchbar doet dat ook maar om van searchengine te veranderen is het weer drie klikken extra voor je iets kan opzoeken terwijl meerdere app tabs slechts 1 klik nodig hebben en toch maar evenveel ruimte innemen als die searchbar.