Iemand hier ervaring mee ?
Blijkbaar is de optie beschikbaar zowel voor abonnementen als herlaadkaarten.
Ik zoek de goedkoopste oplossing m.a.w. ik wil enkel TV kijken, bellen, sms-en, data interesseren mij niet.
Klopt de volgende redenering dan ?
Ik neem een herlaadkaart Tempo. Ik herlaad deze met 5€. Die 5€ gebruik ik om de dienst Mobiele TV op GSM te betalen.
Conclusie : De maandelijkse herlaadkost = 5€
Mobiele TV op GSM
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
idd geldig ook voor Tempo-klanten. Het lijkt er idd op dat het dan 5 euro per maand kost.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
je zal toch een pak data moeten hebben om mobiele tv te bekijken en denk niet dat dit met een herlaadkaart van 5 euro zal lukken.
Tevens zijn al niet alle zenders beschikbaar. voor yelo van telenet moet je ook al telenetklant zijn en via wifi op telenet internet zitten, zelfde verhaal voor Belgacom.....
Hoe doe ik het, gratis na wat investeringen...
Koop een slingbox (+-200 euro), maak gebruik van je laptop of pc of via Iphone of Ipad (telkens 24 euro voor de apps) en stream je digibox of sateliet ontvanger of analoge tv van thuis uit (je hebt wel min ADSL nodig met 1Mb up voor een beeetje kwaliteit) en dan kijk je via Wifi onderweg, dit kost je dan niks extra.....en je hebt alle zenders van thuis, incluis de filmkanalen, als je prime hebt tenminste
Tevens zijn al niet alle zenders beschikbaar. voor yelo van telenet moet je ook al telenetklant zijn en via wifi op telenet internet zitten, zelfde verhaal voor Belgacom.....
Koop een slingbox (+-200 euro), maak gebruik van je laptop of pc of via Iphone of Ipad (telkens 24 euro voor de apps) en stream je digibox of sateliet ontvanger of analoge tv van thuis uit (je hebt wel min ADSL nodig met 1Mb up voor een beeetje kwaliteit) en dan kijk je via Wifi onderweg, dit kost je dan niks extra.....en je hebt alle zenders van thuis, incluis de filmkanalen, als je prime hebt tenminste

Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
De data is gratis inbegrepen voor Mobile TV...
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
laroyj, bij mobistar is dit allemaal niet nodig, de access voor 5e omvat alle data voor streaming ook.
Zie ook http://www.mobistar.be/nl/aanbod/info/mobile-tv
Zie ook http://www.mobistar.be/nl/aanbod/info/mobile-tv
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 14 keer
Is ook een mogelijkheid. Maar over 3G zal dat veel data gebruiken + aankoop hardware + aankoop software + nog extra toestellen aan laten staan thuis ...laroyj schreef:je zal toch een pak data moeten hebben om mobiele tv te bekijken en denk niet dat dit met een herlaadkaart van 5 euro zal lukken.
Misschien een oplossing zoeken via een linux-server die thuis draait ...
Tips altijd welkom.
Opstelling : Dreambox + linuxserver
-
- Elite Poster
net even in de mobistar shop binnen geweest....die 5 euro, dan moet je wel al klant zijn bij mobistar met een internet pack, dus het kost je eigen lijk 20 euro per maand !
15 euro voor je internet everywhere en dan heb je idd al een dataabonnement de data die je verbruikt voor mobile tv wordt niet extra aangerekend...
ofwel het goedkoopste abonnement van 5euro + 5euro voor je mobile tv en 1 euro per dag dat je er gebruik van maakt.....
Is gewoon misleidende reklame van Mobistar op hun site !!!
15 euro voor je internet everywhere en dan heb je idd al een dataabonnement de data die je verbruikt voor mobile tv wordt niet extra aangerekend...
ofwel het goedkoopste abonnement van 5euro + 5euro voor je mobile tv en 1 euro per dag dat je er gebruik van maakt.....
Is gewoon misleidende reklame van Mobistar op hun site !!!
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Plus Member
Ik denk dat ze u misleid hebben. Ben ook geweest en mijn vermoeden werd bevestigd.
Trouwens uw redenering van 5 + 5 + 1€ per dag klopt ook niet. Je betaalt ofwel per dag 1€ ofwel 5€ voor een hele maand.
Van zodra het kan test ik het met een tempo kaart.
[
Post made via mobile device ]
Trouwens uw redenering van 5 + 5 + 1€ per dag klopt ook niet. Je betaalt ofwel per dag 1€ ofwel 5€ voor een hele maand.
Van zodra het kan test ik het met een tempo kaart.
[

-
- Plus Member
De bijkomende vraag is natuurlijk hoe kijk je enkel TV (verbruik zit in je dag pass of month pass) zonder dat je smartphone / tabblet extra connecties gaat maken om updates te doen van twitter & co
Conclusie : ik wil enkel betalen voor TV en niks meer
De app kan je installeren maar hoe stop je de andere niet betalende data ? Aparte APN ?
Conclusie : ik wil enkel betalen voor TV en niks meer
De app kan je installeren maar hoe stop je de andere niet betalende data ? Aparte APN ?
-
- Elite Poster
Mobile tv is een "optie" van 5 euro per maand incl de data voor het streamen maar daarvoor moet je wel al een data(internet) abonnement hebben !
Men kon me niet vertellen of het met een Tempokaart zou werken, optie op abonnement.....
Ben gisteren nog naar 2 andere Mobistar centers geweest, overal zelfde verhaal, ik vrees dus dat U niet correct bent geinformeerd, sorry
Laat ons hier weten hoe het afgelopen is aub
Men kon me niet vertellen of het met een Tempokaart zou werken, optie op abonnement.....
Ben gisteren nog naar 2 andere Mobistar centers geweest, overal zelfde verhaal, ik vrees dus dat U niet correct bent geinformeerd, sorry
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Plus Member
Via twitter bevestiging gekregen dat mobile tv mogelijk is met tempo kaart. Er wordt 1 of 5 € van je kredieteen mobistar verkoper bevestiging gekregen.
Nu nog een mogelijkheid vinden om geen data te verbruiken buiten de streaming. Een aparte apn zou bijvoorbeeld handig zijn. Of geen extra krediet op de kaart laten staan. Van zodra ik test laat ik het resultaat weten.
[
Post made via mobile device ]
Nu nog een mogelijkheid vinden om geen data te verbruiken buiten de streaming. Een aparte apn zou bijvoorbeeld handig zijn. Of geen extra krediet op de kaart laten staan. Van zodra ik test laat ik het resultaat weten.
[

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 61 keer
Dat is een kwestie van uitzendrechtenmaxxxke schreef:Waarom wel VTM en geen Kanaal2 of JIM tv ?
JIM TV kan je terugvinden onder de "Music" kanalen
-
- Plus Member
Eindelijk nog eens de tijd genomen om alles eens goed te bestuderen.laroyj schreef:Mobile tv is een "optie" van 5 euro per maand incl de data voor het streamen maar daarvoor moet je wel al een data(internet) abonnement hebben !
Ik heb mobile tv werkende gekregen op een tempo kaart.
Er wordt gewoon 5€ van je krediet gehouden.
Standaard wordt dit nu elke maand gedaan, maar via de app (misschien ook de mobiele site) kan je dit uit zetten.
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 74 keer
Ik heb dit ook net even bekeken op mijn iPhone.
Er loopt nu een promo van vrijblijvend 3 maanden gratis Mobile TV, je moet gewoon de code 'TEST" invullen op volgende website: http://wap.mobistar.telemak.mobi/nl/ (naartoe surfen vanop je gsm vanop het Mobistar netwerk, dus geen wifi).
Het eerste wat me opvalt is dat de kwaliteit echt niet goed is, zelfs niet op het relatief kleine iPhone scherm, laat staan dat het dan nog op iets trekt op een tablet of computer.
Er loopt nu een promo van vrijblijvend 3 maanden gratis Mobile TV, je moet gewoon de code 'TEST" invullen op volgende website: http://wap.mobistar.telemak.mobi/nl/ (naartoe surfen vanop je gsm vanop het Mobistar netwerk, dus geen wifi).
Het eerste wat me opvalt is dat de kwaliteit echt niet goed is, zelfs niet op het relatief kleine iPhone scherm, laat staan dat het dan nog op iets trekt op een tablet of computer.
-
- Plus Member
heb die 3 maand mislopen daar via hun app er geen mogelijheid was om test ergens in te vullen.
Maar volgens Mobistar kan ik gewoon na mijn betalende maand opnieuw aanspraak maken voor de 3 maanden test. Moet het dan wel doen via de mobile site en pas vervolgens hun app gebruiken.
Maar volgens Mobistar kan ik gewoon na mijn betalende maand opnieuw aanspraak maken voor de 3 maanden test. Moet het dan wel doen via de mobile site en pas vervolgens hun app gebruiken.