Mobile Internet Advantage 500MB

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Ik heb vorige week eens mijn e-services bekeken en daar stond dat ik een gratis een sim kon bestellen voor mobiele data.

Stond wel niet vermeld hoeveel ik daarmee kan surfen ...

Zelf heb ik een belgacom intense abo 50/6. Kaartje is nu toegekomen en geactiveerd en wanneer ik me aanmeld op de site en naar internetverbinding kijk zie ik het volgende:
Mobile Internet Advantage 500MB

Maandelijks volume : Gebruikt volume voor deze maand 0 MB van de beschikbare 33 MB (33 MB 341 KB overblijvend).

Dus ik zou denken dat ik voor 500mb kan surfen per maand maar is dit enkel in het weekend en wat ik nog raar vind is dat er staat 0mb van beschikbare 33mb verbruikt ??

Als ik google op intenet advantage 500mb vind ik niet veel terug
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

.... 500MB klopt, maar dat is voor een volledige maand, die 33MB die je nu hebt loopt af vannacht om 0u00.

Als je morgen opnieuw gaat kijken zal je zien dat je de volle 500MB hebt :-D

(PS : en dit is NIET enkel geldig in het weekend maar 24/24 7d/7d)
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

ok,

dan heb ik die internet overal niet nodig ... want dat is een downgrade vd lijn en zag ik niet goed zitten. Upload had ik graag behouden
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Twitter: tendonsie
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Die internet overal heb je nodig om door de periodes te komen van de maandelijkse storingen in bepaalde regio's :lol:

Ik heb het bij familie al mogen merken, elke week paar uren storing, half jaar lang.

Na half jaar, beslist Belgacom in Brussel dan om eindelijk onderhoud te doen in de centrale van de buurt.

Zo'n internet overal lost het gedeeltelijk op, dat je in de noodgevallen toch nog iets bij de hand hebt!

@33MB <-> 500MB, ik had dit ook. De eerste maand berekenen ze het, op hoeveel dagen resterend. Wat best eerlijk is dus.

Bij mij heet het niet Mobile Internet Advantage. Gewoon een volume pack. (Zit nog met een oude pack van internet, digitale tv etc)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”